eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoRoboty remontowo-budowlane i modernizacyjne w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Szczytno: Roboty remontowo-budowlane i modernizacyjne w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie.
Numer ogłoszenia: 158186 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Polska 38, 12-100 Szczytno, tel. 089 6248511 w. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane i modernizacyjne w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo- budowlanych i modernizacyjnych w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie. 2. Zakres Zamówienia obejmuje następujące części (zadania): - Zadanie Nr 1 - remonty elementów budynków, lokali i inne przedmiot główny: kod CPV: 45.45.30.00 - 7- roboty remontowe i renowacyjne dodatkowy przedmiot: kod CPV: 45.26.12.10 - 9 - wykonywanie pokryć dachowych, kod CPV: 45.21.32.20. - 1- Roboty budowlane w zakresie magazynów. - Zadanie Nr 2- roboty zduńskie przedmiot główny: kod CPV 45.26.26.30-6- wznoszenie pieców. - Zadanie Nr 3 - roboty elektryczne przedmiot główny: kod CPV 45.31.00.00-3- roboty instalacyjne elektryczne. - Zadanie Nr 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych przedmiot główny: kod CPV : 45.42.10.00-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej. - Zadanie Nr 5 - -remonty i modernizacje instalacji sanitarnych przedmiot główny: kod CPV : 45.33.30.0-0- roboty instalacyjne gazowe dodatkowy przedmiot : kod CPV 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - Załącznik NR 4 do SIWZ - Wykaz zadań i robót wraz z terminami wykonania - Załącznik NR 5- Dokumentacja projektowo- kosztorysowa, w tym przedmiary robót - Załącznik NR 6 -Specyfikacje techniczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w trybie zamówienia z wolnej ręki (art.67 ust.1 pkt 6), stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, w przypadku, gdy zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.21.32.20-1, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.33.24.00-7, 45.33.24.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca powinien wykazać, że wykonał minimum 1 robotę budowlaną w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówirenia w zakresie poszczególnych zadań, każda o wartości minimum dla poszczególnych części (zadań):: 30.000 zł brutto dla Zadania Nr 1 - Remonty elementów budynków, lokali i inne 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 2 - Roboty zduńskie, 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 3 - Roboty elektryczne, 20.000 zł brutto dla Zadania Nr 4 - Wymiana stolarki, 5.000 zl brutto dla Zadania Nr 5 - Remonty i modernizacje instalacji sanitarnych 2. dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane prawidłowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potencjału technicznego do wykonania zamówienia, zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, powinny posiadajać w przypadku: a) Zadania Nr 1 - Remonty elementów budynków i lokali i inne Zadania Nr 3 - Roboty elektryczne Zadania Nr 4 - Wymiana stolarki okiennej. Zadania Nr 5 - Remonty i modernizacje instalacji sanitarnych wymagane uprawnienia budowlane i być wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wykonawca złoży stosowne oświadczenie lub dołączy do oferty kopię w/w dokumentów. b) Zadania Nr 2 - Roboty zduńskie - uprawnienia mistrza w zakresie zduństwo - wykonawca złoży stosowne oświadczenie lub dołączy do oferty kopię w/w uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomiczno- finansowej zamawiający nie określa szczególnych wymagań, jednakże wykonawca być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż dla poszczególnych części (zadań): 20.000 zł dla Zadania Nr 1 - Remonty elementów budynków, lokali i inne 10.000 zł dla Zadania Nr 2 - Roboty zduńskie, 10.000 zł dla Zadania Nr 3- Roboty elektryczne, 10.000 zł dla Zadania Nr 4- Wymiana stolarki 5.000 zl dla Zadania Nr 5 - Remonty i modernizacje instalacji sanitarnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku Zadania Nr 4 - Wymiana stolarki, w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda dołączenia do oferty ważnej Aprobaty Technicznej i Certyfikat zgodności na oferowane okna i drzwi oraz ważny Atest higieniczny dopuszczający wyrób do stosowania w budownictwie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji działaności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, gdy wykonawca lub udostępniający jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą; 2. oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, jeżeli nie wynika to z dokumentów rejestrowych. 3.Wykonawca może dołączyć do oferty w przypadku Części Nr 1,3,4,5 kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych i wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a w przypadku Częsci Nr 2 - kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień mistrza w zakresie zduństwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ UL. POLSKA 38 12-100 SZCZYTNO godziny urzędowania: 7:00- 15:00 Tel. (0-89) 624-85-11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 09:00, miejsce: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ UL. POLSKA 38 12-100 SZCZYTNO, godziny urzędowania: 7:00 - 15:00 pok. nr 3 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - remonty elementów budynków, lokali i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pokryć dachowych papowych 6 budynków lub ich częśći, remont pokryć dachowych z dachówki 4 budynków lub ich części, wymiana rynien i rur spustowych, remonty kominów, wymiana podłóg w 5 lokalach mieszkalnych, remont lokalu mieszkalnego po pożarze,wybudowanie kontenera blaszanego z przeznaczeniem na pomieszczenia gospodarcze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.21.32.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2- roboty zduńskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przestawienie 20 szt. pieców kaflowych w lokalch komunalych mieszkalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji elektrycznej w 4 lokalach mieszkalnych, wymiana wlz w budynku mieszkalnym, wykonanie instalacji elektrycznej na napięcie 24V w częściach administracyjnych w 4 budynkach mieszkalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 -wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych na PCV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana 7szt. okien i 2szt. drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - -remonty i modernizacje instalacji sanitarnych przedmiot główny: kod CPV : 45.33.30.00-0- roboty instalacyjne gazowe dodatkowy przedmiot : kod CPV 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wymiana inastalacji gazowej w budynku mieszkalnym z 4 lokalami 2. wymiana kotła na paliwo stałe w lokalu mieszkalnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0, 45.33.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.