To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-30
Warszawa: Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV lub drewnianą w budynkach i lokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, będących w administracji ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/64/15
Numer ogłoszenia: 158203 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140857 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, ul. Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 818 67 41, faks 22 818 67 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV lub drewnianą w budynkach i lokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, będących w administracji ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/64/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę wg wskazań Zamawiającego: Część I- teren AOM Nr 2: - zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 36 szt. o powierzchni ok. 73,72 m2 w lokalach mieszkalnych, wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 7,37 m2, zgodnie z Zaświadczeniami o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych/Zgłoszeniami wraz z rysunkami w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy - będących w administracji Zamawiającego; - zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą jednoramową, zespoloną wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 102 szt. o powierzchni ok. 214,77 m2, wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 21,48 m2 zgodnie z Zaświadczeniami o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych/Zgłoszeniami /Decyzjami/projektami wraz z rysunkami w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy - będących w administracji Zamawiającego. Część II- teren AOM Nr 3: - zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 565 szt. o powierzchni ok. 820,99 m2 w lokalach mieszkalnych, wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 8,16 m2, a w lokalach użytkowych - w ilości 18 szt. okien, o powierzchni ok. 55,05 m2, oraz drzwi wejściowe do lokali 3 szt. o pow. 7,38 m2 wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 5,50 m2, zgodnie z Zaświadczeniami o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych/Zgłoszeniami wraz z rysunkami, w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy - będących w administracji Zamawiającego; - zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą jednoramową, zespoloną wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 3 szt. o powierzchni ok. 7,61 m2, wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 0,76 m2 zgodnie z Zaświadczeniami o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych/Zgłoszeniami /Decyzjami/projektami wraz z rysunkami w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy - będących w administracji Zamawiającego. Część III- teren AOM Nr 4 i Nr 5: - zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 198 szt. o powierzchni ok. 469,24 m2 w lokalach mieszkalnych, wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 46,92 m2, a w lokalach użytkowych - w ilości 11 szt. okien, o powierzchni ok. 20,22 m2, oraz drzwi wejściowe do lokali 1 szt. o pow. 3,90 m2) wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 3,73 m2 zgodnie z Zaświadczeniami o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych/Zgłoszeniami wraz z rysunkami, w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy - będących w administracji Zamawiającego; - zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą jednoramową, zespoloną wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 12 szt. o powierzchni ok. 20,94 m2, wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 2,09 m2 zgodnie z Zaświadczeniami o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych/Zgłoszeniami /Decyzjami/projektami wraz z rysunkami w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy - będących w administracji Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót oraz sposób realizacji został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. druk kosztorysu ofertowego zawierający założenia przedmiarowe - Załącznik Nr 7/I; Nr 7/II; Nr 7/III do siwz (odpowiednio dla części), opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz; projekcie umowy wraz z załącznikami - Załącznik Nr 9 do siwz; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10 do siwz oraz w dokumentacji dla okien przewidzianych do wymiany tj. zaświadczeniami o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych wraz z rysunkami /zgłoszeniami wraz z rysunkami/decyzjami wraz z rysunkami/projektami okien przewidzianych do wymiany - Załącznik Nr 12/I; Nr 12/II; Nr 12/III do siwz (odpowiednio dla części) oraz wykazach adresowych - Załącznik Nr 11/I; Nr 11/II; Nr 11/III do siwz (odpowiednio dla części)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I- teren AOM Nr 2:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN I DRZWI "BAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN I DRZWI "BAS" SP. Z O.O.
- FABRYKA OKIEN i DRZWI BAS Sp. z o.o., ul. Smoluchowskiego 1, 20-474 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209542,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 205975,43
Oferta z najniższą ceną: 205975,43 / Oferta z najwyższą ceną: 205975,43
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część II- teren AOM Nr 3:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMAR Marek Mielcarz, ul. Dwernickiego 10, 05-075 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 351361,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 360190,92
Oferta z najniższą ceną: 360190,92 / Oferta z najwyższą ceną: 478282,43
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Część III- teren AOM Nr 4 i Nr 5:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADRO" KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ADRO" KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
- ADRO Kolanek i S-ka Spółka Jawna, ul. Świetlana 27, 02-427 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224520,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200770,53
Oferta z najniższą ceną: 196646,11 / Oferta z najwyższą ceną: 200770,53
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 w Legionowie
- Wykonanie termomodernizacji budynku Ratusza w Jaworze w ramach zadania inwestycyjnego"Poprawa efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych na obszarze Aglomeracji Wałbrzyskiej(..)
- Modernizacja Szkoły podstawowej w Dąbiu wraz z zagospodarowaniem terenu.
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.