To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-21
Cisiec: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4
Numer ogłoszenia: 158207 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136923 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 195, 34-350 Cisiec, woj. śląskie, tel. 698427139, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż pożarna w Ciścu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PODSTAWOWE WYMAGANIA, JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ OFEROWANY POJAZD 1.Podstawowe wymagania, jakie powinien spełniać oferowany samochód 1.1Musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami), Musi posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem nr 1, do Zarządzenia Komendanta Głównego PSP z dnia 20 stycznia 2006 r., Do oferty należy dołączyć ważny certyfikat lub świadectwo dopuszczenia do użytkowania w Jednostkach Państwowej Straży Pożarnej wydany przez Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka. Musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia. Musi spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego KG PSP CNBOP czerwiec 2002 r. Pojazd oraz podwozie fabrycznie nowe. Zamawiający dopuszcza podwozie z 2013r. Wykonawca dostarczy pojazd do siedziby Zamawiającego z pełnym zbiornikiem paliwa 2.Podwozie z kabiną Masa całkowita pojazdu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 16000 kg Podać bilans masowy pojazdu z wyszczególnieniem na: masę całkowitą pojazdu z załogą, pełnymi zbiornikami, wyposażeniem 2.1masę własną pojazdu, masę wyposażenia naciski na oś przednią i tylną, obciążenia strony lewej i prawej pojazdu (dopuszczalna różnica w obciążeniu strony lewej i prawej nie może przekroczyć 3 %) 2.2Pojazd gotowy do akcji (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) powinien mieć : Kąt natarcia: min. 35st Kąt zejścia : min. 24st Prześwit pod osiami min. 400 mm Wysokość całkowita pojazdu : max. 3300 Kąt rampowy : min. 20st 2.3Rezerwa masy pojazdu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) w stosunku do dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu określonej przez producenta (liczone do tzw. DMC technicznej) min. 6 % 2.4Stały napęd obu osi 4x4, skrzynia redukcyjna, możliwość blokady mechanizmów różnicowych min. osi tylnej, oraz między osiowego 2.5Ogumienie, z bieżnikiem terenowym dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych (wielosezonowe), na wszystkich osiach ogumienie pojedyncze. Pełnowymiarowe koło zapasowe bez konieczności stałego przewożenia w samochodzie. 2.6Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym przystosowanym do ciągłej pracy bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta. Minimalna moc silnika: min. 200 kW Silnik spełniający normy czystości spalin EURO 5 Podwozie wyposażone w mechaniczną skrzynie biegów z maksymalnym układem biegów 6+1 (wsteczny) Pojazd wyposażony w hamulce bębnowe na wszystkich osiach. 2.7Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, z szkieletem z blachy cynkowanej zapewniająca dostęp do silnika z podwójnym systemem zabezpieczającym przed jej przypadkowym odchyleniem w czasie jazdy, o układzie miejsc 1 + 1 + 4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). Kabina posiada przednią szybę klejoną, pozostałe ze szkła bezodpryskowego. Podłoga kabiny musi mieć powierzchnię antypoślizgową. Przestrzeń pomiędzy maksymalnie odsuniętym do tyłu fotelem kierowcy a tylną ściana kabiny minimum 1100 mm. Wyklucza się możliwość zastosowania kabiny załogowej osiągniętej poprzez skręcenie kabiny dziennej z modułem kabiny brygadowej. Kabina wyposażona minimum w: indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy; uchwyty do trzymania dla załogi w tylnej części kabiny; elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich; elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne (główne i szerokokątne); lusterko rampowe - krawężnikowe z prawej strony; lusterko rampowe - dojazdowe, przednie; główny wyłącznik oświetlenia skrytek; reflektor pogorzeliskowy (szperacz) z mocowaniem na zewnątrz kabiny zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny; informację o włączonym/wyłączonym ogrzewaniu przedziału autopompy; radio z odtwarzaczem cd; Mocowanie 4 szt. aparatów ochrony dróg oddechowych umożliwiającym samodzielne zakładanie aparatu bez zdejmowania ze stelaża, siedzenia pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu czystości, wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe i zagłówki, klimatyzacja manualna immobiliser tempomat półka na maski i hełmy za siedzeniami kierowcy i dowódcy radiotelefon przewoźny pracujący w zakresie częstotliwość VHF 136 - 174MHz, moc od 1 do 25W, min. 225 kanałowy, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz z dodatkowym, wyłączanym zewnętrznym głośnikiem w przedziale autopompy parametry określone w poz.3.12-3.19 podest z układem zabezpieczającym, automatycznie odłączającym zasilanie ładowarek radiotelefonów i latarek przy napięciu na zaciskach akumulatora poniżej 22,5 V, wraz z układem pomiarowym wskazującym aktualne napięcie na zaciskach akumulatora. 2.8Kolor: elementy podwozia - czarne lub grafitowe, błotniki i zderzaki - białe, kabina, zabudowa - czerwone RAL3000 drzwi żaluzjowe w kolorze naturalnego aluminium. 2.9Pojazd musi być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne (minimum 2 punkty świetlne stroboskopowe lub LED, głośnik min. 100W), urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Pojazd musi być dodatkowo wyposażony w: cztery lampy sygnalizacyjne niebieskie (stroboskopowe lub LED) z przodu pojazdu; zestaw żółtych lamp na tylnej ścianie zabudowy do kierowanie ruchem pojazdów, tzw. fala świetlna, dodatkowy sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca kierowcy. w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego dodatkowe oświetlenie halogenowe z przodu samochodu w ilości 4szt. 2 halogeny wsteczne zamontowane przy schodach wejściowych do kabiny Wszystkie lampy zabezpieczone przed uszkodzeniem 2.10Instalacja elektryczna 24 V. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewnić pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. 2.11Instalacja musi być wyposażona w główny wyłącznik prądu, nieodłączający urządzeń wymagających stałego zasilania. 2.12Pojazd wyposażony w prostownik do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy) oraz w gniazdo zasilania układu sprężonego powietrza umożliwiające utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym (sygnalizacja podpięcia w kabinie kierowcy). 2.13Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturach otoczenia: od - 25 st C do + 45 st C 2.14Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu oraz powinien być umieszczony za kabiną pojazdu i skierowany w lewo 2.15Pojemność zbiornika paliwa powinna zapewniać - przejazd min 300 km lub 4 godz. pracę autopompy. 2.16Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy typu sworzeń-ucho posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa do holowania przyczepy o masie całkowitej minimum 3,5 t z gniazdem elektrycznym i pneumatycznym do podłączenia zasilania przyczepy 2.17Oznakowanie pojazdów numerami operacyjnymi zgodnie z wykazem dostarczonym przez zamawiającego. 3.Zabudowa pożarnicza: 3.1Zabudowa musi być wykonana ze stali nierdzewnej i aluminium. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej gładkiej blachy aluminiowej. Zabudowa powinna być zamontowana na ramie pośredniej wyposażonej w amortyzujące elementy metalowo-gumowe. Dach zabudowy musi być wykonany w formie antypoślizgowego podestu roboczego Na bocznych ścianach zabudowy zastosować taśmy odblaskowe zwiększające widoczność pojazdu (w nocy lub warunkach ograniczonej widoczności). 3.2Drabina do wejścia na dach umieszczona na tylnej ścianie zabudowy. Stopnie w wykonaniu antypoślizgowym. Górna część drabinki wyposażona w uchwyty ułatwiająca wchodzenie. Na dachu zainstalowane dwie aluminiowe skrzynie dachowe - wymiary do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji. 3.3Skrytki na zamykane żaluzjami wodo- i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Zamknięcia żaluzji typu rurkowego (bar-lock). Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu skrytki. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. 3.4Aranżacja skrytek powinna być wykonana w sposób ergonomiczny umożliwiający jego późniejsza modyfikacje przez użytkownika końcowego. Głębokość skrytki nie powinna być mniejsza niż 550 mm. Zastosowane półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji wysokości półek. Maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu) szuflady nie wyżej niż 1800 mm od poziomu terenu. Jeżeli wysokość półki lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1800 mm, konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcia podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Wewnątrz skrytek umieszczone są dodatkowe poziome tace i pionowe ścianki wysuwane na: agregat prądotwórczy; sprzęt hydrauliczny; sprzęt burzący; 2 szuflady lub ścianki - Zamawiający na etapie wykonania wskaże rodzaj sprzętu do zamocowania. 3.5Pojazd powinien posiadać oświetlenie typu LED pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 15 luksów w odległości 1 m od pojazdu. Oświetlenie powinno posiadać stałe natężenie na całej długości zabudowy. 3.6Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięciem z prowadnic). Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 3.7Elementy wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 3.8Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 3.9Zbiornik wody wykonany ze stali nierdzewnej usytuowany wzdłużnie, wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację. z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien: posiadać właz rewizyjny typu szybko otwieranego dostępny z dachu , pojemność 3500 l (+ -1%) nadciśnienie testowe 20 kPa umieszczony być na ramie zabudowy elastycznie (np. na elementach metalowo-gumowych). wyklucza się montaż zbiornika za pomocą pasów ściągających posiadać dolny otwór umożliwiający czyszczenie o średnicy 75mm. posiadać nasadę 1x75 z zaworem pneumatycznym do napełniania zbiornika z hydrantu posiadać nasadę 1x75 z zaworem ręcznym do napełniania zbiornika z hydrantu 3.10Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10 % pojemności zbiornika wody i nadciśnieniu testowym 20 kPa, oraz: powinien być odporny na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych powinienem być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację, napełnianie zbiornika powinno być możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu 3.11Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w przedziale zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Wszystkie elementy układu wodno pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie 3.12Autopompa dwuzakresowa o wydajności w przedziale 2600 - 2800 l/min przy ciśnieniu 0,8 MPa i głębokości ssania 1,5 m min. 450 l/min. przy ciśnieniu 4 MPa. 3.13Autopompa musi umożliwiać jednoczesne podawanie wody ze stopnia niskiego i wysokiego ciśnienia. Mechaniczna zmiana stopnia ciśnienia pompy, wyklucza się możliwość załączania stopnia wysokiego ciśnienia za pomocą zdalnie sterowanych zaworów. Autopompa smarowana olejami i smarami stałymi w celu poprawnego funkcjonowania. Wyklucza się konieczność uzupełniania olejów i smarów pomiędzy okresami zalecanymi przez producenta, tzn. nie częściej niż 250 motogodzin lub co 12 miesięcy Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do min. dwóch nasad tłocznych wielkości 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia. działka wodno-pianowego Nasady ssawne oraz tłoczne powinny być umieszczone w wewnątrz zabudowy w celu ograniczenia ryzyka ich zamarznięcia. Na wlotach ssawnych i do napełniania zbiornika muszą być zamontowane elementy zabezpieczające przed przedostaniem się do układu wodno-pianowego zanieczyszczeń stałych. 3.14Układ wodno-pianowy wyposażony w ręczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskanie stężeń w zakresie od 3% - 6% , w całym zakresie pracy autopompy 3.15Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby, parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m oraz musi być wyposażona w automatycznie uruchamiane urządzenie odpowietrzające, umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5 m w czasie do 30 s, a z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sekund 3.16Przedział autopompy musi być wyposażony w system ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy i autopompę przed zamarzaniem w temperaturze do - 25 st C, działający niezależnie od pracy silnika. 3.17Samochód musi być wyposażony w co najmniej jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności z prądem zwartym i rozproszonym. Zwijadło linii wysokociśnieniowej powinno być poprzedzone zaworem odcinającym wodę. 3.18W tylnej części dachu zamontowane powinno być działko wodno-pianowe z wytwornicą piany o wydajności min. 1600 dm3/min, wyposażone w zawór odcinający zamontowany u podstawy działka. Działko musi zapewniać pracę w pionie min -30st C do + 90st C, w oraz posiadać blokady położenia w pionie i poziomie. 3.19W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy manowakuometr, manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, manometr linii napełniania hydrantowego, wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, miernik prędkości obrotowej wału pompy, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, wyłącznik silnika pojazdu, licznik motogodzin pracy autopompy,. 3.20Zabudowa wyposażona powinna być w wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy zabudowany na stałe w samochodzie z najaśnicami o mocy 2x1000 W. Wysokość min. 4,5 m od podłoża z możliwością sterowania najaśnicami w dwóch płaszczyznach poprzez przewodowy pilot. Urządzenie powinno mieć funkcje automatycznego składania . 3.21Pojazd wyposażony w wyciągarkę o napędzie elektrycznym o sile uciągu min. 9 t. Z liną o długości, co najmniej 25m wychodząca z przodu pojazdu. Wyciągarka powinna być umiejscowiona na podstawie zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez o cynk. 3.22Na tylnej ścianie zabudowy umieszczono graficzne i świetlne oznaczenie poziomu środków gaśniczych. 3.23Samochód wyposażony w jednofazowy agregat prądotwórczy o mocy min. 5 kW. 3.24Samochód wyposażony w kamerę cofania monitorującą strefę martwą wraz z monitorem zainstalowanym w kabinie kierowcy. 3.25Nadkola tylne wykonane jako otwierane podesty ułatwiające dostęp do sprzętu rozmieszczonego w środkowych skrytkach...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZĘŚNIAK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SZCZĘŚNIAK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O.
- SZCZĘŚNIAK Pojazdy Specjalne Sp. z o.o, ul.Bestwińska 105 A, 43-326 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 610000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 655992,00
Oferta z najniższą ceną: 655992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 655992,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu "4 Żywioły - Gotowi na zmiany klimatu"
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Świlczy
- "Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu specjalnego pożarniczego z napędem 4x4 przeznaczonego dla potrzeb ratowniczo-gaśniczych na teren Gminy Dołhobyczów"
- DOSTAWA UŻYWANEGO LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ROGÓŻNIE
- Doposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy
- ZAKUP I DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO, POŻARNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPĘDEM 4X4 WRAZ Z MODUŁEM GAŚNICZYM DLA OSP W WOLINIE
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.