eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszkówkrążki diagnostyczne i testy do identyfikacji bakterii, wzorcowe szczepy bakteryjne, odczynniki do serologii grup krwi, barwniki i odczynniki do analityki ogólnej, wybrane szybkie testy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Pruszków: krążki diagnostyczne i testy do identyfikacji bakterii, wzorcowe szczepy bakteryjne, odczynniki do serologii grup krwi, barwniki i odczynniki do analityki ogólnej, wybrane szybkie testy.
Numer ogłoszenia: 158213 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 77 09 308, faks 22 77 09 308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: krążki diagnostyczne i testy do identyfikacji bakterii, wzorcowe szczepy bakteryjne, odczynniki do serologii grup krwi, barwniki i odczynniki do analityki ogólnej, wybrane szybkie testy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia są dostawy krążków diagnostyczne i testów do identyfikacji bakterii, wzorcowych szczepów bakteryjnych, odczynniki do serologii grup krwi, barwników i odczynników do analityki ogólnej, wybranych szybkich testów dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego według specyfikacji asortymentu określonego w tabelach asortymentowo-ilościowych stanowiących zał. nr 2 Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ/umowy zawiera przewidywalną szacunkową wielkość dostawy w skali 2 lat w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każda pozycja wyszczególniona może zostać zakupiona w pełnym zakresie ilościowym. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax. oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia odczynniki laboratoryjne muszą posiadać powiadomienie/zgłoszenie Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba zadań V 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art., 2 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia. Kod CPV : 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Termin ważności przysyłanych testów i odczynników nie powinien być krótszy niż połowa całego terminu ważności a terminy szczepów wzorcowych minimum 8 miesięcy, a krwinek do kontroli BTA minimum 1 miesiąc. 2. Z dostawą szczepów wzorcowych konieczne jest dostarczenie wyników kontroli jakości dla każdej serii produktu. 3. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do odczynników i testów były w języku polskim. 4. Firmy, które wygrają przetarg dostarczą wydrukowane karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zawartych w proponowanych odczynnikach. Koszty kart charakterystyki powinny być zawarte w ramach proponowanej ceny na produkty. 5. Jeśli odczynniki proponowane zawierają substancje niebezpieczne (o których mowa w Ustawie o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dn. 11 maja 2001, Dz. U. nr 63, poz.638), a więc substancje bardzo toksyczne, toksyczne, rakotwórcze, mutagenne i/lub niebezpieczne dla środowiska, to zgodnie z Ustawą użytkownik środków niebezpiecznych jest zobowiązany zwrócić sprzedawcy odpady opakowaniowe po tych środkach, natomiast obowiązkiem sprzedawcy jest zorganizowanie utylizacji tych opakowań. W związku z powyższym proszę o przysłanie w ofercie informacji o sposobie odbioru tych odpadów oraz zapewnienia, że będzie to realizowane na koszt sprzedawcy, w ramach umowy. 6. Odczynniki i artykuły powinny posiadać znak CE. 7. Opłaszczone krwinki wzorcowe do kontroli BTA (pakiet 3) powinny być zawieszone w płynie z dodatkiem ludzkiej surowicy zabezpieczającej przed hemolizą i elucją opłaszczonych na krwinkach przeciwciał. Odczynniki monoklonalne anty A i anty B powinny posiadać miano minimum 128 (metoda probówkowa) odpowiednio dla krwinek wzorcowych A1, B, miano minimum 64 ( metoda probówkowa) dla krwinek wzorcowych odpowiednio A2 i A2B. Zaoferowanie tych odczynników o mianie 1:256 (dla krwinek wzorcowych A1, B, met. probówkowa) będzie dodatkowo punktowane ( proszę o dołączenie do oferty certyfikatów potwierdzających miano proponowanych odczynników). Wymagane minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty D IgM w teście probówkowym wykonane dla krwinek z heterozygotyczną ekspresją antygenów:64. Wszystkie odczynniki oraz krwinki pakietu 5 powinny być dostarczane w fiolkach zaopatrzonych w zakraplacze, wielkość jednostkowych opakowań określona jest w tabeli. Wielkość handlowa opakowań dla odczynników anty A i anty B oraz anty D RUM i BLEND :do 50 mL, dla standardu anty D: do 20mL, dla Dolichotestu: do 4 mL. 8. Test na krew utajoną w kale nie wymagający od pacjenta przestrzegania przed badaniem specjalnej diety. Test kasetkowy lub paskowy z wykorzystaniem przeciwciał przeciwko ludzkiej hemoglobinie. Każdy test powinien zawierać kontrolę poprawności wykonania testu. Odczyt wyniku testu nie dłuższy niż 12 minut. Obecność w zestawie rozcieńczalnika ( buforu), jeśli jest potrzebny. Czułość analityczna minimum 40 ng/mL. Czułość diagnostyczna testu minimum: 99 %, specyficzność diagnostyczna minimum: 97%. 9. Test do jakościowego wykrywania antygenu Giardia lamblia w próbkach kału ludzkiego. Test z wykorzystaniem przeciwciał anty Giardia lamblia, paskowy lub kasetkowy z kontrolą umożliwiającą stwierdzenie poprawności wykonania testu. Odczyt wyniku testu nie dłuższy niż 15 minut. Obecność rozcieńczalnika (buforu) w zestawie , jeśli taki jest konieczny. Czułość diagnostyczna testu: minimum 99%, specyficzność diagnostyczna minimum 98%. 10. Test do wykrywania antygenu Helicobacter pylori w próbkach kału ludzkiego. Test z wykorzystaniem przeciwciał przeciwko antygenom Helicobacter pylori paskowy lub kasetkowy z kontrolą umożliwiającą stwierdzenie poprawności wykonania testu .Odczyt wyniku testu nie dłuższy niż 15 minut. Obecność rozcieńczalnika do testów (buforu), jeśli jest potrzebny. Czułość diagnostyczna testu minimum 80%, specyficzność diagnostyczna testu minimum 95%. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia, sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od złożenie faksowego zamówienie rodzajowo - ilościowego , w dni robocze od poniedziałku do piątku. 12. Dostarczane przez wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującą ustawą o wyrobach medycznych ( Ustawa z dnia 20-05-2012 r. DZ. U. nr 107 poz 679 ). 13. W ocenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, załadunku i rozładunku, opłat celnych i podatków. Załącznik nr 2 zawiera szacunkową ilość produktu w skali roku w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każda pozycja wyszczególniona może zostać zakupiona w pełny zakresie ilościowym. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy - wzór umowy załącznik nr 3 16. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia ustalane będą przez Zamawiającego z ustalonym przedstawicielem Wykonawcy. 17. Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i nr fax oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 19. Realizacja zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie. Zamawiający będzie określał każdorazowo terminy dostaw odrębnymi zleceniami na piśmie określając asortyment i ilość potrzebnych produktów na 5 dni wcześniej przed planowanym terminem dostawy. 20. Jeżeli odczynniki proponowane zawierają substancje niebezpieczne ( o których mowa w Ustawie o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dn. 11 maja 2001, DZ. U. nr 63, poz. 638 ) a więc substancje bardzo toksyczne, toksyczne, rakotwórcze, mutagenne i/lub niebezpieczne dla środowiska, to zgodnie z Ustawą użytkownik środków niebezpiecznych jest zobowiązany zwrócić sprzedawcy odpady opakowaniowe po tych środkach, natomiast obowiązkiem sprzedawcy jest zorganizowanie utylizacji tych opakowań. W związku z tym proszę o przesłanie w ofercie informacji o sposobie odbioru tych odpadów oraz zapewnienia, że będzie to realizowane na koszt sprzedawcy - w ramach umowy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść oświadczenia znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiącym zał nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Tabele asortymentowo ilościowe - załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty potwierdzajace posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę o ile nie to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Skrócenie obowiązywania umowy pod warunkiem wystąpienia sytuacji nie przewidzianej umowa zasadniczą. Obniżenie cen przedmiotu umowy pod warunkiem zgody obu stron umowy w wypadku zmniejszenia cen rynkowych. Zmiany stawek podatku VAT i wynikające z tego faktu zmiany treści zawartej umowy, w tym cen brutto w stopniu adekwatnym do zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy im.dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie SP ZOZ ul. Warsztatowa 1 , 05-800 Pruszków. Dział Zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy im.dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie SP ZOZ ul. Warsztatowa 1 , 05-800 Pruszków. Dział Zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.