Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Dębica: Przebudowa budynku usługowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek produkcyjno-usługowy Zakład aktywności zawodowej
Numer ogłoszenia: 158222 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych "Radość" w Dębicy, ul. Św. Jadwigi 1, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6825500, fax 014 6825500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radosc-debica.org/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku usługowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek produkcyjno-usługowy Zakład aktywności zawodowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje prace remontowo - budowlane, a w tym: BRANŻA BUDOWLANA 1 Roboty wyburzeniowe 2 Roboty murowe 3 Wzmocnienie konstrukcji drewnianej - słupy, podciągi, belki stropowe 4 Posadzki 5 Sufit podwieszany z płyt gipsowo-kartonowych 6 Roboty wykończeniowe 7 Remont dachu 8 Elewacja 9 Roboty zewnętrzne BRANŻA SANITARNA 1 Wewnętrzna instalacja c.o. 2 Wewnętrzna instalacja wod-kan 3 wewnętrzna instalacja gazowa BRANŻA ELEKTRYCZNA 1 Układ pomiarowy, wewnętrzne linie zasilajace, rozdzielnie i tablice 2 Instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych 3 Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych 4 Pomiary i badania elektryczne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.5.Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. Okresem gwarancji winne być objęte wykonane roboty, wbudowane materiały i zainstalowane urządzenia. Okres gwarancji winien być jednakowy dla wszystkich w/w elementów. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany formularz oferty (wraz ze wskazaniem okresu gwarancji)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.5.Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. Okresem gwarancji winne być objęte wykonane roboty, wbudowane materiały i zainstalowane urządzenia. Okres gwarancji winien być jednakowy dla wszystkich w/w elementów. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany formularz oferty (wraz ze wskazaniem okresu gwarancji)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radosc-debica.org/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych Radość w Dębicy, ul. Św. Jadwigi 1, 39-200 Dębica.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 09:50, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie w WTZ Dębica, ul. Sienkiewicza 6a, 39-200 Dębica, w pokoju nr 4 , (sekretariat), najpóźniej do dnia 2008-07-31 do godziny 9:50..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie częściowo finansowana ze środków: EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH I PODKŁADY HIGIENICZNE W PAKIECIE I DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji przebudowy instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem nowego oświetlenia LED oraz dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż budynków Przedszkoli Miejskich w Dębicy
- SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ORAZ SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. III DLA PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI W ZOZ W D-CY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Dębickiego
- Zmiana sposobu użytkowania części szkoły w Zawadzie na przedszkole publiczne.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.