eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiDOSTAWA I MONTAŻ MONITORINGU WIZYJNEGO W 10 SZKOŁACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Piotrków Trybunalski: DOSTAWA I MONTAŻ MONITORINGU WIZYJNEGO W 10 SZKOŁACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 158225 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MONITORINGU WIZYJNEGO W 10 SZKOŁACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji monitoringu wizyjnego w 10 szkołach w Piotrkowie Trybunalskim (w tym w 6 szkołach podstawowych i 4 szkołach ponadgimnazjalnych) . 2.Opis przedmiotu zamówienia Instalacje monitoringu wizyjnego zostaną zamontowane w następujących szkołach, zgodnie z zamieszczona w tabeli specyfikacją : Typ rejestratora 1.Szkoła Podstawowa Nr 11 w Piotrkowie Trybunalskim, ilość kamer zewnętrznych 1, ilość kamer wewnętrznych 1,typ rejestratora - 4 kanałowy 2. Szkoła Podstawowa Nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim, Ilość kamer zewnętrznych 1, Ilość kamer wewnętrznych 3, Typ rejestratora - 8 kanałowy 3. Szkoła Podstawowa Nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim, Ilość kamer zewnętrznych 2, Ilość kamer wewnętrznych 2,Typ rejestratora - 8 kanałowy 4.Szkoła Podstawowa Nr 13 w Piotrkowie Trybunalskim, Ilość kamer zewnętrznych 2, Ilość kamer wewnętrznych 4, Typ rejestratora - 8 kanałowy 5. Szkoła Podstawowa Nr 12 w Piotrkowie Trybunalskim, Ilość kamer zewnętrznych 3, Ilość kamer wewnętrznych 5, Typ rejestratora - 16 kanałowy 6. Szkoła Podstawowa Nr 16 w Piotrkowie Trybunalskim, Ilość kamer zewnętrznych 7, Ilość kamer wewnętrznych 1, Typ rejestratora -16 kanałowy 7. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim, Ilość kamer zewnętrznych 4, Ilość kamer wewnętrznych 4, Typ rejestratora - 16 kanałowy 8.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Piotrkowie Trybunalskim, Ilość kamer zewnętrznych 1, Ilość kamer wewnętrznych 7, Typ rejestratora - 16 kanałowy 9. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim, Ilość kamer zewnętrznych 2, Ilość kamer wewnętrznych 6, Typ rejestratora - 16 kanałowy 10. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6 w Piotrkowie Trybunalskim, Ilość kamer zewnętrznych 4, Ilość kamer wewnętrznych 4, Typ rejestratora -16 kanałowy 3.Opis techniczny i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Rozmieszczenie urządzeń planowanych do instalacji w poszczególnych szkołach zostało przedstawione w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Na przedmiot zamówienia składają się : A - wykonanie instalacji przesyłu sygnału i zasilania urządzeń z materiałów wykonawcy; B - dostawa i montaż kamer zewnętrznych wraz z mikrofonami, obudowami i uchwytami; C - dostawa i montaż kamer wewnętrznych wraz z mikrofonami, obudowami i uchwytami; D - dostawa, montaż i programowanie urządzenia rejestrującego obraz i dźwięk; E - dostawa i montaż monitora współpracującego z urządzeniem rejestrującym; F - uruchomienie i regulacja systemu; G - wykonanie dokumentacji powykonawczej; H - instruktaż i przeszkolenie użytkownika z zakresu obsługi urządzeń. Specyfikacja urządzeń: 1) Rejestratory obrazu i dźwięku o parametrach: - pentaplex - ilość kanałów wyszczególniona w tabeli w pkt 2 - kompresja H.264 - możliwość zapisu audio - możliwość pracy w sieci - wyjście VGA - wyjście USB - dysk twardy min. 500GB - nagrywarka DVD 2) Kamery zewnętrzne o parametrach: - obraz w kolorze - rozdzielczość min. 500 linii - obiektyw 3,5-8mm - obudowa z grzałką i uchwytem - Tryb pracy: dzień -noc 3) Kamery wewnętrzne o parametrach: - obraz w kolorze - rozdzielczość min. 480 linii - obiektyw 2,7-8mm - tryb pracy: dzień-noc - obudowa wandaloodporna 4) Mikrofony pojemnościowe. 5) Monitory LCD o przekątnej obrazu 19 Wymagania techniczne: a) dopuszcza się wykonanie instalacji przesyłu sygnału i zasilania urządzeń w osłonach instalacyjnych PCV, na tynku; b) urządzenia rejestrujące powinny umożliwić podłączenie urządzeń pozwalających na wydrukowanie zarejestrowanego obrazu z minimalną rozdzielczością 600 dpi; c) urządzenia wchodzące w skład systemu rejestracji obrazu, powinny spełniać wymogi określone Polska Normą PN-EN 50132-7 dla systemów dozorowych CCTV oraz wymagania zasadnicze określone odpowiednio w art.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007r. O kompatybilności elektromagnetycznej (Dz. U. Nr 82, poz. 556), albo w art. 153 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.); d) rejestratory powinny zapewnić takie możliwości, by utrwalone na dysku twardym nagrania można było przechowywać przez okres nie krótszy niż 30 dni. e) system monitoringu powinien zapewniać możliwość permanentnej rejestracji obrazu (24 godz. na dobę); f) wykonawca we własnym zakresie dokona pomiaru długości okablowania; g) urządzenia i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 r. UWAGA!!! WYKONAWCA ZAPEWNI W OKRESIE GWARANCJI, W DNIACH ROBOCZYCH CZAS REAKCJI NA AWARIĘ - 12 GODZIN OD MOMENTU ZGŁOSZENIA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium.. 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 28.09.2009 r. do godz. 9:00 w wysokości 2.500 zł. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: Dostawę i montaż monitoringu wizyjnego w 10 szkołach w Piotrkowie Trybunalskim b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; wg załącznika nr 6 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy prace odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda; b)wskazać osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)Wykaz wykonanych min. 3 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie tj. 3 usługi dotyczące przedmiotu zamówienie o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda - wg załącznika nr 4. b) Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac wskazanych w załączniku nr 4 c) wskazać osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznika nr 5 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3; Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2.Świadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 6 W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4.Wykaz wykonanych min. 3 zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, tj. 3 usługi dotyczące przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda wg załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5.Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac wskazanych załączniku nr 4. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień- wg załącznika nr 5. 7.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3; W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 8.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowę regulującą współpracę tych podmiotów. 9.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeśli nie wynika to z zapisów w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. IX SIWZ oraz złożyć dokumenty w sposób opisany w rozdziale X niniejszej SIWZ. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 3.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski, pok. nr 317.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski, pok. nr 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.