eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie projektu budowy boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. St. Wyszyńskiego 17

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Zielona Góra: Wykonanie projektu budowy boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. St. Wyszyńskiego 17
Numer ogłoszenia: 158244 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowy boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. St. Wyszyńskiego 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowy boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. St. Wyszyńskiego 17 wraz z nadzorem autorskim. Zakres opracowania zgodnie z załączoną mapką sytuacyjną stanowiącą załącznik Nr 9 do SIWZ. 1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) W ramach zadania należy wykonać: opracowanie dokumentacji projektowej budowy 4 boisk o nawierzchni sztucznej, która musi uwzględniać: a) boisko do piłki siatkowej o wymiarach: 18,0m x 9,0m z pasem autowym szerokości 1,0 m wokół boiska, b) boisko do piłki ręcznej o wymiarach: 20,0m x 40,0m z pasem autowym szerokości 1,0 i 2,60 m wokół boiska, c) boisko do piłki koszykowej o wymiarach: 28,0m x 15,0m z pasem autowym szerokości 1,0m wokół boiska, d) boisko wielofunkcyjne o wymiarach: 15,5m x 11,3m, e) odwodnienie i oświetlenie boisk, f) ciągi komunikacyjne, g) elementy małej architektury (ławki, kontenery na śmieci), h) zaprojektowanie piłkochwytów oraz dodatkowych ogrodzeń i bram w porozumieniu z dyrektorem szkoły. 2) Dokumentacja musi zawierać: a) projekt zagospodarowania terenu (uwzględniającego zieleń, oświetlenie boiska, obiekty małej architektury tj. ławki, śmietniki w ilości 6 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf. (Adobe Reader), b) branżowe projekty budowlano-wykonawcze w ilości 6 egzemplarzy + wersja elektroniczna w formacie pdf. (Adobe Reader), c) kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla oferentów z podziałem na branże - po 2 egz. dla każdej z branż + wersja elektroniczna w formacie xls. (Excel), d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót z podziałem na branże - 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf. (Adobe Reader), e) opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich branż - 2 egz. + wersja elektroniczna, f) decyzję o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych na przedmiotowy zakres opracowania i uzyskanie akceptacji właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, g) niezbędne uzgodnienia do uzyskania pozwolenia na budowę, 3) Projektant we własnym zakresie wykona: a) niezbędne uzgodnienia, opinie, ekspertyzy i pozwolenia w zakresie obowiązujących przepisów niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, b) niezbędne badania geotechniczne, c) aktualizację mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zadania, d) inwentaryzację terenu w zakresie koniecznym dla rozwiązań projektowych - zamawiający nie dysponuje dokumentację projektową ani inwentaryzacją terenu, 2. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami oraz wykonane ze szczególną starannością. Uwaga! Usytuowanie boisk i piłkochwytów oraz dodatkowych ogrodzeń i bram wymaga uzgodnienia z dyrektorem szkoły i Zamawiającym oraz należy uzyskać akceptację naczelnika Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych. 3. Zobowiązuje się Wykonawcę (projektanta) do zorganizowania min. 2 narad roboczych z udziałem Zamawiającego i przedstawiciela Szkoły Podstawowej nr 1 w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie wykonania map do celów projektowych. 5. Wymagania wynikające z obowiązujących przepisów: 1) Projekt budowlany i budowlano-wykonawczy należy wykonać zgodnie z rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: - z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133). - z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 2) Przedmiar robót powinien zawierać: zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazania podstaw ustalających szczegółowy opis z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 3) Kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 4) Wykonanie przedmiarów robót dla Wykonawców (zawierających puste rubryki w pozycji cen jednostkowych i w pozycji wartości) w oparciu o szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 5) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126). 6. Wykonawca zamówienia (projektant) będzie pełnić nadzór autorski w trakcie realizacji robót objętych dokumentacją, stanowiącą przedmiot zamówienia, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1 Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwiema usługami w zakresie projektu boiska wraz z zagospodarowaniem terenu, potwierdzonymi że zostały wykonane należycie, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: a. architektonicznej bez ograniczeń wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę- zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578); b. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi % wielkości prac wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie wykonania map do celów projektowych; 4) dokładnie wypełniona Tabela wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 4 do SIWZ oraz do celów informacyjnych wypełniony załącznik Nr 4 A do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2 ppkt a i b SIWZ w branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2 ppkt a i b SIWZ; 10) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 11) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.