Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-05
Kielce: Dostawa kocy, kołder, poduszek, i bielizny pościelowej
Numer ogłoszenia: 158249 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, fax 041 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pu.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kocy, kołder, poduszek, i bielizny pościelowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kocy, kołder, poduszek i bielizny pościelowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.11.00 - Koce Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.11.00 - Koce Oryginalny kod CPV: 17.21.61.20 - Poduszki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.20 - Poduszki Oryginalny kod CPV: 17.26.36.00 - Pikowane wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.56.36.00 - Pikowane wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1500,00PLN (słownie złotych: jeden tysiąc piećset 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali minimum dwie dostawy o charakterze i wielkości odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. nie zalagają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp) 5. zapewnią bezpłatny transport artykułów będących przedmiotem zamówienia do domu studenta 6. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert; 2. Umowa spółki cywilnej jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie; 3. oświadczenie zgodne z treścią art.22 ust.1 pkt 1 - 4 pzp; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust1 pkt. 4-8 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert; 6. zaświadczernie właściwego Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie ofert 7.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z określeniem przedmiotu dostawy, wartości daty wykonania i nazwy zamawiającego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 8. Oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty wykonawca nieodpłatnie, własnym transportem dostarczy artykuły będące przedmiotem zamówienia do domu studenta 9. oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamóweinia i z projektem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość zaproponowanego artykułu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pu.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa kocy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kocy w ilości 330 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość zaproponowanego artykułu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa poduszek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa poduszek w ilości 530 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość zaproponowanego artykułu - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kołder.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kołder w ilości 530 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.26.36.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość zaproponowanego artykułu - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostwa bielizny pościelowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1200 kompletów bielizny pościelowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość zaproponowanego artykułu - 20
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposażeniem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasażerów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
- KWP w Kielcach,ul. Kusocińskiego 51-budowa nowej siedziby na potrz.Zarz. w Kielcach CBZC w syst.modułów 3D w trybie zapr. i wyb.-wykonanie zasilania podstawowego i rezerwowego, kabel śred.napięcia15kV
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. "Rodzina zastępcza - szansa na lepsze jutro"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.