eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiPrzedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odławiania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Ząbki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Ząbki: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odławiania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Ząbki
Numer ogłoszenia: 158263 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odławiania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Ząbki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie odławiania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Ząbki. 2.Zakres zamówienia: 2.1.w zakresie odławiania bezdomnych zwierząt: 2.1.1.odławianie wskazanych przez pracowników Referatu Zagospodarowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska, Policję lub Straż Miejską bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Ząbki również przy pomocy środków farmakologicznych, 2.1.2.zapewnienia w razie potrzeby opieki weterynaryjnej podczas odławiania i transportu zwierząt 2.1.3.przewożenia bezdomnych zwierząt pojazdami przystosowanymi do ich transportu 2.2. w zakresie zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom: 2.2.1.przyjmowania zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Ząbki, 2.2.2.usypiania ślepych miotów bezdomnych zwierząt i zwierząt nieuleczalnie chorych, 2.2.3.przekazywanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem, zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowe, 2.2.4.prowadzenie dokumentacji osób adoptujących lub odbierających zaginione zwierzęta, 2.2.5.zwrotu zwierząt ich właścicielom po udokumentowaniu przez nich praw właścicielskich do zwierzęcia, 2.2.6.objęcia bezdomnych zwierząt opieką, polegającą na zapewnieniu zwierzętom: pomieszczeń lub boksów, chroniących je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, dostępem światła dziennego, umożliwiającym zwierzętom swobodne poruszanie się, odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody zdatnej do picia, 2.2.7.szczepienia zwierząt przebywających pod opieką Wykonawcy, w tym przeciwko wściekliźnie, 2.2.8.leczenia przyjętych chorych zwierząt rokujących nadzieję na wyzdrowienie, 2.2.9.prowadzenie dokładnej ewidencji odłowionych zwierząt wraz z ich dokumentacją fotograficzną oraz wykazu podmiotów zgłaszających konieczność odłowu. 3.Zamawiający wymaga reakcji na zgłoszenia Zamawiającego, Straży Miejskiej lub Policji: 3.1.w przypadku zgłoszeń dotyczących zwierząt agresywnych, stwarzających zagrożenie dla ludzi, zwierząt rannych w wyniku wypadku - w ciągu 1 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia, 3.2.w pozostałych przypadkach - w dniu przyjęcia zgłoszenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale IV niniejszej SIWZ wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 1A do niniejszej SIWZ. 1.2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 1B do niniejszej SIWZ. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Oświadczenie, że odłowionym zwierzętom zostanie zapewniona opieka lekarza weterynarii. 1.5.Oświadczenie o miejscu przetrzymywania odłowionych zwierząt. 1.6.Wykaz usług wykonanych o okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odpowiadającym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. W przypadku wskazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował. W przypadku wskazania sprzętu i urządzeń, którym Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 1.9.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia minimum 20.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2.Parafowany wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 3.Gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego a złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy wymagane jest przedstawienie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 4.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum): 4.1. do oferty należy dołączyć: a.ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum poprzez udzielenie stosownego pełnomocnictwa; b.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1. podpisane przez pełnomocnika; c.Oświadczenie, o którym mowa pkt 1 ppkt 1.2 oraz dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1.3. składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; d.pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 4.2.podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; 4.3.w przypadku wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5.W przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki Biuro Obsługi Interesanta ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.