Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-05
Mikołów: Bankowa obsługa budżetu miasta Mikołów i gminnych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 158266 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów, ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, fax 032 3248400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu miasta Mikołów i gminnych jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bankowa obsługa budżetu miasta Mikołów i gminnych jednostek organizacyjnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu miasta Mikołów oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych miasta Mikołów, w liczbie ok.153, w tym: a) rachunku budżetu, b) rachunków bieżących jednostek budżetowych, c) rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, d) rachunków funduszy świadczeń socjalnych, e) rachunków sum depozytowych, f) innych rachunków wynikających z przepisów prawa, 2. otwarcie i prowadzenie rachunku walutowego w EURO 3. realizacja poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych): a) wewnętrznych (pomiędzy rachunkami, o których mowa w pkt 1), która powinna następować nie później niż w ciągu 10 minut od złożenia dyspozycji, b) zewnętrznych (do innych banków) - realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego, jeżeli dyspozycja została złożona do godz. 1200 , najpóźniej w następnym dniu roboczym, jeżeli dyspozycja została złożona po godz. 1200. 4. przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5. dokonywanie wypłat gotówkowych, 6. realizacja czeków, 7. uruchomienie usługi bankowości elektronicznej na ok. 33 stanowiskach, w ramach której umożliwione będzie sprawdzanie stanu rachunków, składania zleceń, odczytywanie historii operacji na rachunkach bankowych, 8. sporządzanie codziennych wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień roboczy w terminie do dnia następnego, 9. wydawanie opinii - np. dokument o zdolności kredytowej, terminowości spłat zobowiązań, wobec banku i zaświadczeń - np. o wielkości środków na rachunkach bankowych 10. udzielenie kredytu w rachunku podstawowym do wysokości 1 mln. zł. W okresie trwania umowy bank winien: - oprocentować środki na rachunkach określonych w pkt 1 a, b, c, d, e, f (jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków) i pkt. 2. Rachunki określone w pkt. 1 będą oprocentowane w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę według zmiennej stopy procentowej, stałej w okresach miesięcznych. Oprocentowanie obowiązujące w danym miesiącu będzie obliczane w oparciu o stopę oprocentowania depozytów międzybankowych WIBID 1/M, obliczoną jako średnia z ostatnich 10 notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc obowiązywania, pomniejszonej o marżę banku. Oprocentowanie będzie wyliczane według wzoru: WIBID 1/M - m gdzie: WIBID 1/M - średnia z ostatnich 10 notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc obowiązywania oprocentowania, m - marża banku W przypadku, gdy średnia z ostatnich 10 notowań wskaźnika WIBID 1/M zmieni się o więcej niż 20%, możliwa jest za porozumieniem stron zmiana oprocentowania rachunków w ciągu miesiąca. - przyjmować bez odrębnego zlecenia środki z rachunku podstawowego na lokaty krótkoterminowe: a) over night - bez limitu, zgodnie ze stanem środków na rachunku, b) weekendowe- bez limitu, zgodnie ze stanem środków na rachunku, - oprocentować lokaty krótkoterminowe (dwutygodniowe, miesięczne) na odrębne zlecenie. - dokonywać miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na lokatach bankowych krótkoterminowych. - zapewnić wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu miasta i jednostek organizacyjnych codziennie, od poniedziałku do piątku, nie krócej niż w godzinach od 9.00 do 17.00, - posiadać oddział banku (placówkę) na terenie miasta Mikołowa w promieniu 1 km. od siedziby zamawiającego, - zapewnić wydzielone stanowisko (osobę) do bezpośrednich kontaktów z zamawiającym, - zapewnić odbiór gotówki z siedziby zamawiającego w okresach płatności raty podatków lokalnych przez 7 dni w miesiącu, dotyczy marca, maja, września i listopada.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na działalność banku, o którym mowa w ustawie Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późn. zmianami); - dysponowanie na dzień otwarcia ofert czynną placówką na terenie miasta Mikołowa, - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdowanie się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej wykonanie zamówienia; - spełnianie wymagań, o których mowa w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniane warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, o którym mowa w art. 30 ustawy Prawo bankowe;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, pokój nr 1 Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Budowa drogi oraz parkingu przy LKS Strażak w Mikołowie"
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2025.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową przystosowaną do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu.
- Najem 2 sztuk samochodów osobowych z segmentu D na okres 24 miesięcy
- Usługa długoterminowego leasingu operacyjnego na okres 47 m-cy (gdzie ostatnia rata 48 jest ratą opcjonalną - przenoszącą własność na Zamawiającego) dot. 1 pojazdu
- Dostawa fabrycznie nowej sprężarki przewoźnej śrubowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Doręczanie świadczeń pieniężnych dla klientów Krakowskiego Centrum Świadczeń
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW 22 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO - REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CIECHOCINKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.