eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockKonserwacja i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych oraz utrzymanie wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - działania na terenie Inspektoratu w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Płock: Konserwacja i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych oraz utrzymanie wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - działania na terenie Inspektoratu w Płocku
Numer ogłoszenia: 158278 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku , ul. 1-go Maja 7b, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2697991, faks 024 2697981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych oraz utrzymanie wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - działania na terenie Inspektoratu w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych oraz utrzymanie wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - działania na terenie Inspektoratu w Płocku. Rodzaj robót przewidzianych do wykonania (zgodnie z załączonymi przedmiarami robót): 1.Wykaszanie porostów ze skarp i z dna, 2.Usuwanie kożucha roślin pływających z dna cieków, 3.Wycinanie krzaków ze skarp, 4.Mechaniczne odmulanie cieków, 5.Plantowanie wydobytego urobku. Szczegółowy rodzaj i zakres robót z podaniem lokalizacji (kilometrażu obiektu) określają: - mapy lokalizacyjne, przedmiary robót dla każdej n/w części zamówienia - zał. nr 1 - wytyczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich części - zał. nr 2 stanowiące integralną część SIWZ Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu zrealizował zamówienia (co najmniej 1 zamówienie dla każdej z w/w części zadania) o podobnym rodzaju i wartości. Za podobne zamówienia zamawiający uzna wykonywanie urządzeń melioracji wodnych oraz roboty konserwacyjne urządzeń melioracji wodnych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu usług (na form nr 4 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbiorów lub inne) - dok. wym. w rozdz. X a) ust. 2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 2 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. X a) ust. 1 SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 2 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. X a) ust. 1 SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 2 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. X a) ust. 1 SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 §7 wzoru umowy. 2.Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1)zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 2)zmiany w zakresie przedmiotu umowy jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych, 3)zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku zaniechania cześci robót, wykonania robót zamiennych, 4)terminu wykonania umowy jednak nie dłużej niż do 30.11.2011 r. a.jeżeli warunki atmosferyczne (np. częste, obfite opady,) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót/ Wytycznych wykonania i odbioru robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Książce Kontroli Robót Konserwacyjnych i zaakceptowane przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej ze strony Zamawiającego. b.jeżeli warunki hydrologiczne (np. wysokie stany wód w korytach, niekorzystne warunki gruntowo - wodne na terenie przyległym do obiektu potwierdzone w Książce Kontroli Robót Konserwacyjnych) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót/ Wytycznych wykonania i odbioru robót. 5)zmiany osób pełniących funkcję kierownika robót i osoby do kontroli technicznej 6)powierzenia wykonania części robót Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. 3.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do uzasadnienia zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4.Zmian postanowień umowy powodujących skutki finansowe można dokonać pod warunkiem zabezpieczenia srodków w planie finansowym Zamawiajacego zgodnie z ustawą o finansach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku 09-402 Płock, ul. 1-go Maja 7b, pk. Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku 09-402 Płock ul. 1-go Maja 7b, sekretariat pk. Nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja Kanału Sierpienica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja Kanału Sierpienica w km 0+000 - 7+250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja Rzeki Sierpienicy Wschodniej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja Rzeki Sierpienicy Wschodniej w km 0+000 - 8+930; 9+180 - 19+200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja Rzeki Sierpienicy Zachodniej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja Rzeki Sierpienicy Zachodniej w km 35+170 - 54+685.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja Kanału Dzierżaków i Rzeki Żurawianki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja Kanału Dzierżaków w km 5+010 - 14+780 i Rzeki Żurawianki w km 17+820 - 20+430; 20+730 - 27+720.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja Rowów Doliny Rakowo Drwały Rów A i Rów B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja Rowów Doliny Rakowo Drwały Rów A w km 0+000 - 4+990; 5+350-8+910 i Rów B w km 0+000 - 6+650.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.