Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Nysa: Malowanie sali gimnastycznej - malowanie ścian oraz wymiana stolarki okiennej - Zesół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Emila Godlewskiego w Nysie ul. Rodziewiczówny 1
Numer ogłoszenia: 158302 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Rodziewiczówny 1, 48-303 Nysa, woj. opolskie, tel. 0-77 4310466-7, fax 0-77 4310466.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr_nysa.wodip.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie sali gimnastycznej - malowanie ścian oraz wymiana stolarki okiennej - Zesół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Emila Godlewskiego w Nysie ul. Rodziewiczówny 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w sali gimnastycznej wymiana stolarki okiennej oraz malowanie ścian w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Emila Godlewskiego w Nysie na podstawie opracowanego projektu budowlanego oraz kosztorysu inwestorskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 5.1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.2. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.3. Nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24, a spełniają warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.4. Wykonawca musi udowodnić zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 (dwa) zadania o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł. dla jednego zadania. 5.5. Posiadają lub maja zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzęt, gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót. 5.6. Udzielają minimum 3 lata gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia od daty odbioru końcowego całości zadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie spięte w kolejności: 7.1. Formularz ofertowy ( zał. Nr 6) cena oferty musi być przedstawiona jako cena netto+ obowiązujący podatek VAT= cena brutto. 7.2.Oświadczenia - zał. Nr 3. 7.3.Wykaz robót realizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat- zał. NR 4) 7.4 Dane dotyczące ewentualnego podwykonawcy z zakresu powierzonych mu części, branża elektryczna , dane kierownika budowy/ dołączyć uprawnienia/ 7.5.Aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wskazujący osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.6. Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie wykonania przedmiotu zamówienia. 7.7. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 7.8.Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsr_nysa.wodip.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Rolnicze Centrum kształcenia Ustawicznego w Nysie, ul. Rodziewiczówny 1, 48-303 Nysa, tel/fax 077 4310466.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Nysie, ul. Rodziewiczówny 1, 48-303 Nysa, tel/fax 077 4310466 w sekretariacie szkoły - pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Mechaniczne sprzątanie jezdni z piasku i wszelkich zanieczyszczeń
- Dostawa heparyn drobnocząsteczkowych oraz preparatu Alteplasum
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Grodzka w Nysie
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w X Liceum Ogólnokształcącym im. Ignacego Jana Paderewskiego Akademickie w Katowicach
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową PCV w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą w zasobach gminnych administrowanych w rejonie ADM-1
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.