To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Lublin: Organizacja festynu sportowo - rekreacyjnego w Serpelicach nad Bugiem
Numer ogłoszenia: 158314 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109654 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja festynu sportowo - rekreacyjnego w Serpelicach nad Bugiem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja festynu sportowo-rekreacyjnego w Serpelicach nad Bugiem dla ok. 1 000 uczestników. Tematem przewodnim festynu (imprezy) jest Piknik Kosmiczny. Wykonawca obowiązany jest przygotowywać dekorację odpowiadającą tematowi przewodniemu imprezy. W ramach zawartej umowy wykonawca zapewni m.in.: a) ośrodek rekreacyjno - wypoczynkowy o powierzchni min. 3 ha (w tym minimum połowa otwartej przestrzeni), położony w bezpośrednim sąsiedztwie rzeki Bug, ogrodzony i zarezerwowany w dniu imprezy wyłącznie dla pracowników Poczty Polskiej; b) zapewnienie dostępu do obiektów sportowych: boisko do siatkówki, mini boisko do piłki nożnej; c) zapewnienie kompleksu rozrywkowego: zjeżdżalnia dmuchana Prom Kosmiczny wymiary min. 9mx8mx7m, zjeżdżalnia dmuchana Kosmiczny ślizg wymiary min. 11mx7mx9m, suchy basen z piłeczkami min. 4mx4m, zamek do skakania wym. min. 7mx5mx4, dmuchana ścianka do wspinania wym. min. 3mx6mx6m, dmuchana kula sferyczna 3m, pojazd - Segway 2 sztuki, wraz z obsługą w godz. od 10.00 - 22.00. d) zapewnienie odpowiedniego zasilania energetycznego, oświetlenia terenu i nagłośnienia; e) zapewnienie minimum 12 autokarów oraz miejsc parkingowych dla nich w celu dowiezienia uczestników na imprezę i z powrotem. Ostateczna ilość osób korzystających z przejazdu autokarami, trasy przejazdu i godz. odjazdów zostaną podane na 7 dni przed dniem imprezy w formie harmonogramu zawierającego informację o ilości osób, miejscu i godzinie odjazdu autokarów. Przewidywane miejscowości w których powinny być podstawione autokary: Biała Podlaska - ok. 100 osób, Lubartów - ok.100 osób, Łomazy - ok. 50 osób, Łuków - ok. 100 osób, Parczew - ok. 50 osób, Radzyń Podlaski - ok. 100 osób, Terespol - ok. 50 osób; f) przygotowanie bezpłatnych miejsc parkingowych dla około 100 samochodów osobowych na parkingu zlokalizowanym bezpośrednio przy terenie określonym dla miejsca organizacji imprezy, g) zaplecze kuchenne: własna kuchnia i stołówka umożliwiająca przygotowanie posiłków na miejscu /wyklucza się catering/; h) zapewnienie odpowiedniego zaplecza sanitarno- higienicznego: mydło, ręcznik papierowy, papier toaletowy w ilości wystarczającej wszystkim uczestnikom, (minimalnie 10 WC), oraz zapewnienie porządku i czystości w toaletach przez cały czas trwania imprezy; i) część gastronomiczna: obejmuje przygotowanie i wydawanie posiłków w naczyniach jednorazowych: - zupa: rosół z makaronem 500 ml/os, - gyros (porcja o wadze 150g/os ), ziemniaki opiekane 200g,/os, surówka z kapusty 150g/os - dania z grilla: kiełbaska 150 g/os, udko 200g/os, karkówka 100 g/os, kaszanka 100 g/os; musztarda, keczup, chleb 300g/os, - bigos z młodej kapusty 200 g/os - sałatka Grecka 200g/os - smalec wiejski, ogórek, rzodkiewka, chleb - sukcesywnie uzupełniane - napoje ? l na osobę, woda mineralna ? l na osobę, kawa, herbata - lody Big Milk Algida (około 500 sztuk dla dzieci do 18 roku życia, ostateczna ilość zostanie podana wykonawcy na 7 dni przed imprezą). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ / załączniku nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER - TURUTA Sp. z o.o., ul. Królowej Jadwigi 3/55, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90543,00
Oferta z najniższą ceną: 90543,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91394,99
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych do IMW w Lublinie - 8 części
- Świadczenie usługi pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych , c.o., c.w., w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie ZNK
- Usługa przechowywania zajętych towarów przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 4 części (umowa ramowa)
- Organizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS Lublin oraz podległych PT na trasie Czeska i Saksońska Szwajcaria, Drezno i inne atrakcje w terminach 5-8 i 12-15 czerwca 2025r.
- ZP.262.33.2024.MSD Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP
- "Prowadzenie zajęć w wodzie: zajęcia dla niemowląt i przedszkolaków, zajęcia nauki i doskonalenia pływania, aqua aerobik - rok 2025"
- "Prowadzenie zajęć gimnastyka dla seniorów w sali - rok 2025"
- "Karnety sportowe uprawniające do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych"
- USŁUGA PRZEWOZU WYCIĄGAMI NARCIARSKIMI ORAZ UDOSTĘPNIENIA STOKU NARCIARSKIEGO
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na rzecz pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz filii w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach ich dzieci oraz osób towarzyszącyc
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.