eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrozyDostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Mrozy: Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek
Numer ogłoszenia: 158347 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263598 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 11 części: pakiet nr 1 - leki podstawowe, pakiet nr 2 - leki podstawowe, pakiet nr 3 - leki podstawowe, pakiet nr 4 - leki podstawowe, pakiet nr 5 - leki podstawowe, pakiet nr 6 - płyny infuzyjne, pakiet nr 7 - środki odurzające i psychotropowe, pakiet nr 8 - środki opatrunkowe, pakiet nr 9 - pieluchomajtki, pakiet nr 10 - plastry, pakiet nr 11 - plastry w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu asortymentowo-cenowym dostępnym na stronie www.bip.rudka.com.pl. 2.Oferowane produkty lecznicze, materiały opatrunkowe i pieluchomajtki muszą posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 3.Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1.sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach zgodnych ze złożonym zamówieniem przez pracownika apteki szpitalnej, w dni robocze między godz. 8:00 a 14:00; 3.2.w sytuacjach ekstremalnych Wykonawca zobowiązuje się do dostaw przedmiotu zamówienia w trybie pilnym (na tzw. RATUNEK) w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia; 3.3.dostarczania przedmiotu zamówienia do pomieszczeń apteki szpitalnej w siedzibie Zamawiającego - transportem na własny koszt i ryzyko, w temperaturze zgodnej z zaleceniami producenta; 3.4.dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonych produktów do pomieszczeń magazynowych apteki szpitalnej; 3.5.dostarczania przedmiotu zamówienia w I gatunku, z opisem działania w języku polskim, o terminie ważności zgodnym z pkt. 2., opakowanego i przewożonego w odpowiednich warunkach zapewniających najwyższe osiągalne normy bezpieczeństwa; Zamawiający wymaga aby produkty były wysokiej jakości (w szczególności: nie uszkodzone opakowania, nie stłuczone ampułki, nie zamoczone opakowania); każdorazowa dostawa będzie sprawdzona przez Zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym; 3.6.zapewnienia we własnym zakresie dostawy produktów Zamawiającemu, za wyjątkiem sytuacji zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu przez producenta na podstawie decyzji właściwych organów, przy jednoczesnym braku odpowiedników danego produktu; 3.7.terminowego dostarczania zamawianych produktów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę produktów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danych produktów u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy ewentualną różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu a ceną wynikającą z umowy przetargowej - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia produktów dostarczonych po terminie. 4.Zamawiający składać będzie zamówienia wg nazw handlowych określonych przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach, uzyskując akceptację Zamawiającego, Wykonawca może dostarczyć preparaty o innych nazwach handlowych odpowiadające nazwom chemicznym, dawkom, składzie oraz cenom produktów zaproponowanych w wybranej ofercie. 5.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych e-mailem, faxem lub telefonicznie (wyłącznie w przypadku rozmów nagrywanych). Stosownie do potrzeb, ilość i asortyment zamawianych pozycji w obrębie pakietów może ulec zmianie, co nie może spowodować zwiększenia ceny poszczególnych pakietów. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części asortymentu wymienionego w poszczególnych pakietach w zależności od potrzeb SSZZOZ w Rudce. 6.Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 7.Dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych w przypadku: a)produktów leczniczych odpowiadających składowi chemicznemu, dawkom i opartych na tych samych substancjach aktywnych, b)materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek - o takim samych parametrach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEK S.A., ul. Podlipie 16, 95-010 Stryków, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100293,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40662,65

  • Oferta z najniższą ceną: 40662,65 / Oferta z najwyższą ceną: 47663,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • konsorcjum:Aspen Pharma Ireland Limited One Georges Quay Plaza,Dublin2,Irlandia-lider i Nettle Pharma Services Sp. z o.o., ul.Hubska 44,50-502Wrocław, ul. Osmańska 12, 02-823 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63406,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48501,13

  • Oferta z najniższą ceną: 48501,13 / Oferta z najwyższą ceną: 48501,13

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRA Sp. z o.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9558,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9558,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9558,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11612,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9281,52

  • Oferta z najniższą ceną: 9281,52 / Oferta z najwyższą ceną: 9281,52

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GESPAR - G.Pyjor. A. Olszewski, M. Sutkowski - Spółka Jawna, ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89380,80

  • Oferta z najniższą ceną: 89380,80 / Oferta z najwyższą ceną: 96580,85

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10694,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4143,63

  • Oferta z najniższą ceną: 4143,63 / Oferta z najwyższą ceną: 4916,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.