eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoDostawa wraz z montażem mebli biurowych do wyznaczonych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12 Marca 195 w Wejherowie.



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Wejherowo: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do wyznaczonych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12 Marca 195 w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 158365 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wejherowie , ul. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 677-71-05, faks 0-58 677-71-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do wyznaczonych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12 Marca 195 w Wejherowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych (krzeseł, mebli ekspozycyjnych oraz urządzeń i wyposażenia dodatkowego) do niżej wymienionych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12-go Marca 195 w Wejherowie: 1.1 Poziom parteru pomieszczenia objęte wyposażeniem : 1.hol poczekalnia 1.03 2.kancelaria 1.13 3.pomieszczenie biurowe 1.08 4.pomieszczenie biurowe 1.09 5.pomieszczenie biurowe 1.10 6.pomieszczenie biurowe 1.11 7.pomieszczenie biurowe 1.12 8.pomieszczenie socjalne 1.04 1.2.(Hol) Korytarze od poziomu parteru do poziomu III piętra objęte wyposażeniem: 1.korytarze I p . 2.01 i 2.04 2.korytarze II p. 3.01 3.hol III p. 4.13 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: - zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, tj.: polegające na dostawie wyposażenia, (w tym mebli) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto w każdym zadaniu; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz, co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegających na dostawie wyposażenia, (w tym mebli) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto w każdym zadaniu. Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - Urzędu Miejskiego, 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195, pokój 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Wejherowie,Pl. J. Wejhera nr 8, w pokoju Nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.