eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPrzedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem uszczelnienia i ocieplenia dachu i ścian hali sportowej znajdującej się przy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.Uszczelnienie oraz ocieplenie dachu i ścian hali sportowej Gimnazjum nr 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Ostrów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem uszczelnienia i ocieplenia dachu i ścian hali sportowej znajdującej się przy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.Uszczelnienie oraz ocieplenie dachu i ścian hali sportowej Gimnazjum nr 3
Numer ogłoszenia: 158377 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123391 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem uszczelnienia i ocieplenia dachu i ścian hali sportowej znajdującej się przy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.Uszczelnienie oraz ocieplenie dachu i ścian hali sportowej Gimnazjum nr 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem uszczelnienia i ocieplenia dachu i ścian hali sportowej znajdującej się przy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.Uszczelnienie oraz ocieplenie dachu i ścian hali sportowej Gimnazjum nr 3. II.Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad: 1.pokryciem dachu wraz ze ścianami blachą trapezową łukową i prostą sięgającą poziomu gruntu wraz z ociepleniem (wełna mineralna, blacha FLOLINE 40 powlekana gr. 0,75 mm lub równoważna), 2.wykonaniem ścian szczytowych z poliwęglanu pięciokomorowego ok. 145 m2, 3.wykonaniem systemowej izolacji przeciwwilgociowej oraz termicznej z płyt styroduru ok. 73,00 m2, 4.wykonaniem obróbek blacharskich ok. 84 m2, 5.wykonaniem ścieków z prefabrykatów betonowych ok. 98 m z podłączeniem do sieci kanalizacji deszczowej, 6.wykonaniem instalacji odgromowej, 7.przebudową wentylacji, 8.naprawą ścian na połączeniach z dźwigarami łukowymi, 9.wykonaniem świadectwa energetycznego.III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zasadności. 5. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 6. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 7. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 9. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 10. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 11. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 12. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. Decyzje inspektora nadzoru nie zmieniają warunków finansowych umów na wykonanie i nadzór robót. III. Inne wymagania: Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. IV. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. projekt budowlano-wykonawczy - branża architektura - załącznik nr 9, 2. projekt budowlany - branża konstrukcja - załącznik nr 10, 3. projekt budowlano-wykonawczy - branża sanitarna - załącznik nr 11, 4. projekt budowlano-wykonawczy - branża elektryczna - załącznik nr 12, 5. audyt energetyczny - załącznik nr 13, 6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 14.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki, ul. Grawerska 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.