Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Kraków: dostawa materiałów i sprzętu biurowego - 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 158397 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 293-53-85, faks (012) 293-58-98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów i sprzętu biurowego - 2 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 A i B SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, dowolnie wybrane zadania lub wszystkie zadania: Zadanie 1: dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 A do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty na zadanie nr 1, załącznik ten po wypełnieniu stosownych rubryk należy dołączyć do oferty w formie drukowanej, Zamawiający zwraca się również z prośbą o dołączenie formy elektronicznej celem ułatwienia Zamawiającemu sprawdzenie ofert. Zadanie 2: dostawa sprzętu biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 B do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty na zadanie nr 2, załącznik ten po wypełnieniu stosownych rubryk należy dołączyć do oferty w formie drukowanej, Zamawiający zwraca się również z prośbą o dołączenie formy elektronicznej celem ułatwienia Zamawiającemu sprawdzenie ofert..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.40.00 - Przybory kreślarskie 30.19.50.00 - Tablice 30.12.14.10 - Telefaksy 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.14.00 - Niszczarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
- Przedsiębiorstwo Handlowe, Biuro Plus, Włodzimierz Leszczyński, Ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 316822,97
Oferta z najniższą ceną: 316822,97 / Oferta z najwyższą ceną: 319244,38
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa sprzętu biurowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
- Przedsiębiorstwo Handlowe, Biuro Plus, Włodzimierz Leszczyński, Ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17358,72
Oferta z najniższą ceną: 17358,72 / Oferta z najwyższą ceną: 17688,27
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych (teczek, papieru, długopisów, itp.) dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, są to produkty powszechnie dostępne na rynku u wielu Wykonawców o ustalonych standardach jakościowych, a Zamawiający nie określa w tym względzie szczególnych wymagań. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp. Art. 70 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W LIPSKU NA LATA 2025 - 2026
- Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.