Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-05
Piotrków Trybunalski: WYKONANIE USŁUGI PRZEGLĄDU OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGACH DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (TZW. PRZEGLĄD PODSTAWOWY)
Numer ogłoszenia: 158402 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax 044 7329253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI PRZEGLĄDU OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGACH DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (TZW. PRZEGLĄD PODSTAWOWY).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągach dróg publicznych w Piotrkowie Trybunalskim ( tzw. przegląd podstawowy). 2. Przegląd, o którym mowa w pkt.1, musi spełniać wymagania okresowej kontroli rocznej, o której mowa w art. 62 ust.1 pkt.1 i ust.1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. nr 207, poz.2016 oraz z 2004 r. nr 6, poz.41, nr 92, poz. 881, nr 93, poz. 888. i nr 96, poz. 959). 3. Wykaz obiektów inżynierskich, które należy poddać kontroli, zawiera załącznik nr 2 do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI ZGODNIE Z ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU t.j. DZ. U. z 2006 r. NR 164 POZ. 1163 ZE ZM.: 1. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA NIEZBĘDNE DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, 2. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA TJ: a) PRZEGLĄD OBIEKTÓW MOSTOWYCH MA BYĆ WYKONANY PRZEZ OSOBY SPEŁNIAJĄCE RÓWNOCZEŚNIE NIŻEJ WYMIENIONE WYMAGANIA: - posiadają uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, albo uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej obejmujące drogowe obiekty inżynierskie, (w celu udokumentowania posiadania w/w uprawnień należy załączyć kopię decyzji o posiadanych uprawnieniach) - przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (w celu udokumentowania należy załączyć kopię aktualnego zaświadczenia/wpisu o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) - są przeszkolone z zakresu bhp i wyposażone w sprzęt ochrony osobistej (w celu potwierdzenia należy załączyć stosowne oświadczenie wg wzoru SIWZ) b) MAJĄ DO DYSPOZYCJI M.IN. NASTĘPUJĄCY POTENCJAŁ TECHNICZNY TJ.: -LORNETKA, -LATARKA, -SZKICOWNIK, -TAŚMA POMIAROWA O DŁUG 20 M, -DALMIERZ LASEROWY, -PRZYMIAR SKŁADANY, LUB ZWIJANY O DŁUGOŚCI 2-5 M., -SUWMIARKA, -WZORNIK PAPIEROWY LUB LUPĘ BRINELLA DO POMIARU ROZWARTOŚCI RYS, -MŁOTEK O MASIE 0,5 KG, -DŁUTO DO BETONU, PRZECINAK DO STALI, -WIERTARKĘ I WIERTŁO Ø 5 MM DO DREWNA, -LUSTERKO NA SKŁADANYM RAMIENIU, -DRABINY, -RUSZTOWANIA, -URZĄDZENIA STACJONARNE LUB SAMOJEZDNY SPRZĘT UMOŻLIWIAJĄCY DOSTĘP DO POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO, -SPRZĘT OCHRONY OSOBISTEJ, -APTECZKĘ PIERWSZEJ POMOCY, -APARAT FOTOGRAFICZNY, -INNY SPRZĘT UMOŻLIWIAJĄCY WYKONANIE PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO. UWAGA ! - JEŻELI WYKONAWCA UŻYJE DO WYKONANIA NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA SPRZĘT O ŁADOWNOŚCI POWYŻEJ 3,5 T - ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZU ZEZWOLENIE/ZASWIEDCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO I RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; 3. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA; 4. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU - t.j. DZ. U. z 2006 r. NR 164 POZ. 1163 Z PÓŻN. ZM. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.; 2. oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4. oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne; 5. wykaz sprzętu; JEŻELI WYKONAWCA UŻYJE DO WYKONANIA NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA SPRZĘT O ŁADOWNOŚCI POWYŻEJ 3,5 T - ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZU ZEZWOLENIE/ZASWIEDCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO I RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; 6. wykaz osób - należy załączyć kopie stosownych decyzji o posiadanych uprawnieniach budowlanych i kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do PIIB; 7. oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia są przeszkolone z zakresu bhp i p.poż. i zostaną wyposażone w sprzęt ochrony osobistej przed przystąpieniem do realizacji usługi. 8. oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 9. oświadczenie o akceptacji wzoru umowy; 10. wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów lub podwykonawców; 11. pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, KTÓREGO WZÓR ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3313E na odcinku Tychów - Biskupia Wola
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
- WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM I NAPRAWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
- Rozbudowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w obszarach rejonów OGM-1 i OGM-2 polegająca na wykonywaniu niezbędnych robót budowlanych i usług
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- 16/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 5 Zadań.
- Kontrole okresowe stanu technicznego obiektów budowlanych Akademii Tarnowskiej
- USŁUGA WYKONYWANIA OKRESOWYCH KONTROLI STANU TECHNICZNEGO ELEMENTÓW BUDYNKÓW I INSTALACJI OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.