Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Bochnia: Zorganizowanie dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 2 dniowego pobytu na treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 158414 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 2 dniowego pobytu na treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 2 dniowego (w tym 1 nocleg) pobytu w czasie którego przeprowadzony będzie trening kompetencji i umiejętności społecznych dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej wraz z przewozem osób na trasie Bochnia - miejsce realizacji usługi - Bochnia. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 10 osób w wieku 15 lat do 21 lat, w tym 5 chłopców i 5 dziewczyn oraz 2 opiekunów.Pobyt uczestników nastąpi w terminie od dnia 14.06.2012 r. do dnia 15.06.2012 r. z zastrzeżeniem, że pobyt w ośrodku rozpoczyna się w dniu 14.06.2012 r. obiadem i kończy obiadem w dniu 15.06.2012 r. Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku położonym, w odległości nie większej niż ok. 30 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca, który będzie organizatorem wyjazdu zapewni:1. Pobyt na wyjeździe nie więcej niż 10 uczestników wyjazdu oraz 2 osób z kadry Zamawiającego, 2.Zakwaterowanie w obiekcie, który spełnia następujące warunki: -Zakwaterowanie uczestników wyjazdu w dwu-trzy - osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody i zimnej wody). Uczestnicy wyjazdu muszą być usytuowani blisko siebie. Zamawiający wymaga, aby osoby z kadry zostały zakwaterowane w samodzielnym pokoju. Natomiast wychowankowie mają być zakwaterowani z uwzględnieniem podziału na płeć tj. oddzielnie chłopcy, oddzielnie dziewczyny. -Wykonawca zapewnia wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, c.Zapewnia bazę rekreacyjno - sportową, przez co Zamawiający rozumie: -co najmniej 1 utwardzone boisko sportowe; -możliwość dostępu do atrakcji np. przejażdżki gokardami, przejażdżki quadami itp..d.Dysponuje jedną salą szkoleniową (na terenie ośrodka) przystosowaną do przeprowadzenia warsztatów/zajęć/spotkań dla uczestników pobytu (wyposażona w odpowiednią liczbę stolików i miejsc siedzących). Ponadto sala powinna być wyposażona w sprawny sprzęt audiowizualny tj. rzutnik, laptop lub komputer stacjonarny oraz ekran ścienny. Zajęcia będą prowadzone przed i po południu przez osoby zatrudnione przez Zamawiającego, w oparciu o harmonogram. 3.Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla 10 uczestników oraz 2 osób z kadry, składające się z trzech posiłków: śniadanie w formie szwedzkiego stołu, dwudaniowy obiad + deser (np. świeże ciasto, lody) i kolacja w formie szwedzkiego stołu, z zastrzeżeniem, że pobyt rozpoczyna się obiadem i kończy obiadem. Dodatkowo, Wykonawca w trakcie zajęć/warsztatów wg wyżej wymienionego harmonogramu zapewni na każde z tych spotkań: świeże ciastka 0,5 kg (wafelki, ciastka kruche), paluszki, 4 l 100% soków owocowych (jabłkowy i-lub pomarańczowy),wodę mineralna, kawę rozpuszczalną, herbatę, cukier, śmietankę do kawy (w postaci płynnej), cytryny, owoce. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie do podawanych posiłków naczynia i sztućce w ilości adekwatnej do liczby osób biorących udział w zajęciach (wyklucza się możliwość stosowania sztućców plastikowych). Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny. 4.Przejazd 10 uczestników i 2 osób z kadry na trasie Bochnia - realizacja usługi - Bochnia (dojazd + powrót), sprawnym busem spełniającym wymogi zawarte w ustawie z dnia 20.06.1997 r. o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 901 ze zmianami). Wykonawca pokryje także koszty ewentualnych opłat parkingowych na postojach. 5.Ubezpieczenia NNW dla 10 uczestników pobytu i 2 osób z kadry na czas przejazdów i pobytu na kwotę minimalną 10.000 złotych na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT / rachunkiem po zakończeniu wyjazdu, z zastrzeżeniem, iż najpóźniej w dniu wyjazdu Wykonawca prześle faksem / e-mailem właściwy dokument. 6.Zorganizowanie uczestnikom wyjazdu, wieczoru integracyjnego, tj. wieczoru filmowego. Materiały filmowe zapewnia Zamawiający, zaś sprzęt do ich wyświetlania zapewnia Wykonawca. Wykonawca podczas realizacji zajęć zobowiązany jest zapewnić poczęstunek w postaci napojów, paluszków oraz chipsów, w ilości adekwatnej do liczby osób. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprawny sprzęt, a także osobę, która odpowiedzialna będzie za obsługę techniczną. Zorganizowanie uczestnikom wyjazdu, popołudnia integracyjnego - rekreacyjnego tj. gry zręcznościowe w formie gry w piłkę siatkową, jazda na quadach, jazda na gokartach i inne. Wykonawca podczas realizacji zajęć zobowiązany jest zapewnić poczęstunek w postaci napojów, paluszków, ciastek, w ilości adekwatnej do liczby osób. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprawny sprzęt a także osobę/osoby odpowiedzialna/ne będzie/ą za obsługę techniczną. 8.Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczy uczestników wyjazdu. O dokładnej liczbie uczestników Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą organizacji wyjazdu. Zmniejszenie liczby uczestników wyjazdu nie może być większe niż 2 osoby. Zamawiający płaci za faktyczną liczbę uczestników rozpoczynających pobyt na 2 dniowym pobycie. 9.W celu zapewnienia właściwej promocji realizowanego przez Zamawiającego projektu umożliwi umieszczenie w obiekcie stosownych informacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualnego wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz 2268 z późn. zm.); Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jednej usługi zbliżonej do profilu zamówienia, przez co Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą na zorganizowaniu pobytu min. 2 dniowego dla min 10 osobowej grupy, z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie, referencje wystawione przez poprzednio zamawiających) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem ośrodkiem położonym na terenie Polski, w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego, przy czym obiekt musi spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnienie warunków określonych przepisami art 22 ust 1 ustawy; 2. Wykaz wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie 3 latach przez upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe centrum Pomocy Rodzinie w Bochnia ul. E. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn Wzmacniania integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kultury, sportu i rekreacji poprzez dostawę, montaż i demontaż sztucznego lodowiska w Grodzisku Wielkopolskim
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno - sportowych na podstawie imiennych karnetów abonamentowych dla pracowników, emerytów, rencistów PK oraz członków ich rodzin na terenie całej Polski
- Kompleksowa organizacja wydarzenia sportowo - rekreacyjnego z okazji 25-lecia Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie dla nie więcej niż 220 osób w dniach 22-23 listopada 2024 r.
- Zimowisko z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych.
- Usługi szkoleniowe i doradcze w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje"
- "Realizacja zajęć dla dzieci z Placówek Wparcia Dziennego i rodziców dzieci z Placówek Wsparcia Dziennego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.