To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Krynica-Zdrój: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Przedszkola nr 2 w Krynicy - Zdroju
Numer ogłoszenia: 158456 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90390 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedszkole Nr 2, ul. Reymonta 10, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 471 56 34, faks 18 471 56 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Przedszkola nr 2 w Krynicy - Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Przedszkola nr 2 w Krynicy - Zdroju. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych według 8 części: Część nr 1 - Świeże owoce i warzywa Część nr 2 - Pieczywo i wyroby piekarskie Część nr 3 - Mrożonki Część nr 4 - Jaja Część nr 5 - Artykuły ogólnospożywcze Część nr 6 - Mięso i wędliny drobiowe Część nr 7 - Mięso, wędliny wołowe i wieprzowe Część nr 8 - Mleko i produkty mleczarskie 3. Dopuszcza się możliwość składania ofert, tak na całość zamówienia jak i ofert częściowych na poszczególne części od 1 do 8. Szczegółowy opis poszczególnych części zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo - cenowy). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów żywnościowych do magazynu Zamawiającego po uprzednim telefonicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem przez pracownika Zamawiającego. 5. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (teks jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.). 6. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu artykułów żywnościowych dobrej jakości, tj.: świeżych, w pierwszym gatunku, czystych, bez objawów nadpsucia, pleśni, bez obcych zapachów, o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty w opakowaniach dopuszczonych do przechowywania i transportu żywności z uwzględnieniem rodzaju dostarczanych artykułów. Opakowania muszą być nieuszkodzone i czyste. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty odpowiednim transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itd. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przy dostawie okazać decyzję właściwego Inspektora Sanitarnego dopuszczającą środki transportu do przewozu określonych artykułów żywnościowych. 10. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe w początkowym terminie przydatności do spożycia. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe produktów (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów, a także zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy we własnym zakresie i na własny koszt. 12. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający przyznaje sobie prawo do zmniejszenia zamówienia dostaw artykułów żywnościowych do 30 % w zakresie każdego z wyspecyfikowanych produktów w zakresie każdej z 8 części zamówienia. Zmniejszenie zamówienia może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby dzieci korzystających z żywienia, w okresie zamówienia. 13. Zamawiający w okresie od 01.08.2012 do 31.08.2012 r. przewiduje przerwę w dostawach artykułów żywnościowych na okres wakacji. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części od 1 do 8 wraz z zakresem godzinowym dostaw poszczególnych artykułów żywnościowych zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ (formularzu asortymentowo - cenowym).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.14.25.00 - Jaja 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.00.00 - Mięso 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świeże owoce i warzywa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowo-Produkcyjne BLIT Tadeusz Blicharz, ul. Dojazdowa 3, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13629,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13586,50
Oferta z najniższą ceną: 10790,50 / Oferta z najwyższą ceną: 13586,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pieczywo i wyroby piekarskie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ANKA" ZNAMIROWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ANKA" ZNAMIROWSKA SPÓŁKA JAWNA
- ANKA A. Znamirowska, G. Korcik Spółka Jawna, Bogoniowice 75 B, 33-190 Ciężkowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7845,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4246,75
Oferta z najniższą ceną: 4246,75 / Oferta z najwyższą ceną: 8094,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Mrożonki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma KORA Andrzej Koszyk, ul. Magazynowa 6, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5147,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4789,5
Oferta z najniższą ceną: 4789,5 / Oferta z najwyższą ceną: 5315,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Asort Ferdynand Kiełbasa, ul. Nadbrzeżna 2, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3622,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4160,00
Oferta z najniższą ceną: 4160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Artykuły ogólnospożywcze.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Asort Ferdynand Kiełbasa, Nadbrzeżna 2, 33-380 Krynica - Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20690,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21895,44
Oferta z najniższą ceną: 21895,44 / Oferta z najwyższą ceną: 21895,44
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Mięso i wędliny drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Drobiarsko - Wędliniarska HURT-DROB Zbigniew Kołacz, ul. Kraszewskiego 181, 33-380 Krynica - Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15365,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17033,50
Oferta z najniższą ceną: 17033,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18332,72
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Mięso, wędliny wołowe i wieprzowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Pracy MUSZYNIANKA, ul. Kościuszki 58, 33-380 Krynica - Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17262,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18040,62
Oferta z najniższą ceną: 18040,62 / Oferta z najwyższą ceną: 19456,4
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Mleko i produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Flisaków 1, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28785,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28437,93
Oferta z najniższą ceną: 28437,93 / Oferta z najwyższą ceną: 28437,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Dostawa opakowań kartonowych do pakowania wód leczniczych w workach 3 litrowych typu bag in Box, w butelkach PET 0,5 (MIX)
- "Dostawa drukowanych etykiet foliowych na butelki PET o poj. 1,5 l, 1,0 l i 0,5 l dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój"
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.