Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Warszawa: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku.
Numer ogłoszenia: 158460 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. Ofertę wg wzoru, stanowiącą Zał. Nr 1, można składać zarówno na całość przedmiotu zamówienia, obejmującą wszystkie wymienione pozycje asortymentowe w dwóch pakietach - Zał. Nr 2A, Nr 2B oraz dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej, na wybrany 1 pakiet spośród pakietów A i B. Pakiety dalej są już niepodzielne, czyli Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty na wybrane z poszczególnych pakietów rodzaje szczepionek. Zamawiający dopuszcza zmiany cen szczepionek w następujących przypadkach: 1) W przypadku spadku notowanych na rynku cen, np. w okresach promocyjnych, Wykonawca zobowiązuje się do obniżenia cen Zamawiającemu. 2) Zamawiający dopuszcza zmiany cen szczepionek na plus i minus w okresie umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana cen producenta, o co najmniej (+; -) 10%, b) zmiana stawek podatku VAT, c) zmiana kursu walut (euro) o co najmniej (+; -) 10%, w stosunku do kursu walut (euro) z dnia otwarcia ofert, d) zmiana stawek celnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy; a ich ocena będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje się poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie warunków udziału złożą: 1. Oświadczenie na formularzu, który stanowi Zał. Nr 3 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz w związku z art. 24 Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006, Nr 87, poz 605 z późn. zm.), w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wymienionymi w: § 1 ust. 1, p. 1 i p. 2, ust. 3 p. 3; § 2, § 3 ust. 1 tego Rozporządzenia: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 2.1 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez dany rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga następującego dokumentu: 3.1 Polisy od odpowiedzialności cywilnej o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN (lub równowartość w euro), obejmującej ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe. Zakres ubezpieczenia powinien wynikać z załączonych dokumentów. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: 4.1 Oświadczenia Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4, że oferowane szczepionki, wymienione w załącznikach Nr 2 (A, B) spełniają wymagania ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 16 października 2008 r., wymienionego w ust. 1. Dokumenty wymagane w p. 3.1 Wykonawca zagraniczny składa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 6. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli podpisy na ofercie i dokumentach z adnotacją za zgodność składa osoba, która nie jest wymieniona, jako uprawniona w załączonym do oferty rejestrze działalności gospodarczej, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla tej osoby do składania oświadczeń woli, podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub w formie aktu notarialnego. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 9.Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w terminie złożenia oferty, nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 i ust. 4) 10. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące dokumentów podmiotowych, wymaganych od Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców - wspólników (pkt. 2.1; 2.2), czyli składane są przez każdego z nich odrębnie. Pozostałe wymagane dokumenty są wspólne. 11. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska WAT Samodzielny Publiczny ZOZ
Warszawa, ul. Kartezjusza 2 - Sekcja zam.publ. pok. 411
tel. (0-22) 683-82-04; 683-82-83; faks (0-22) 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Przychodnia Lekarska WAT Samodzielny Publiczny ZOZ Warszawa, ul. Kartezjusza 2 -Kancelaria pok. 109 lub Sekcja zam.publ.-pok.411.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku. Pakiet A - zawierający 16 szczepionek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku. Pakiet A Zamówienie obejmuje 16 szczepionek, których charakterystyki zawiera SIWZ oraz Zał. Nr 2 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku. Pakiet B zawierający 14 szczepionek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku. Zamówienie obejmuje 14 szczepionek, których charakterystyki zawiera SIWZ oraz Zał. Nr 2 B.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- ZP/03/ 2024 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.