To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-29
Sosnowiec: Dostawa gadżetów z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca.
Numer ogłoszenia: 158462 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65869 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca na potrzeby Urzędu Miejskiego. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę artykułów, umiejscowienie projektów graficznych logo, oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Dostarczone materiały promocyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez wad, posiadać właściwe atesty, pochodzić z bieżącej produkcji, być fabrycznie nowe i nie być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca umieści materiały promocyjne w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Próbki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem nadruków, logo, herbu, hasła promocyjnego oraz napisu Sosnowiec. Projekty materiałów promocyjnych zostaną wykonane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie przykładowego materiału promocyjnego dostarczonego do Zamawiającego w terminie 5 dni od daty podpisania umowy. Korekty wzorów zgłoszone przez Zamawiającego przed ostateczną akceptacją będą przedstawiane przez Wykonawcę w ciągu 2 dni, od dnia w którym Zamawiający zgłosił uwagi. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części. Część I - Zadanie I, Część II - Zadanie II, Część III - Zadanie III, Część IV - Zadanie IV, Część V - Zadanie V, Część VI - Zadanie VI, Część VII - Zadanie VII, Część VIII - Zadanie VIII, Część IX - Zadanie IX, Część X- Zadanie X, Część XI - Zadanie XI, Część XII - Zadanie XII . Warunki odbioru zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować materiały promocyjne w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści materiały promocyjne w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze materiały w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym, b) Wykonawca dostarczy i wyładuje materiały dla części I - IX zamówienia na adres: Urząd Miejski w Sosnowcu ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, c) Wykonawca dostarczy i wyładuje materiały dla części X - XII zamówienia na adres: Urząd miejski w Sosnowcu Centrum Organizacji Pozarządowych, Plac Kościuszki 5, I piętro, 41-200 Sosnowiec, d) Spisany protokół zdawczo - odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag będzie podstawą do wystawienia faktury.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 1. Krawat jedwabny ilość 100 sztuk 2. Apaszka jedwabna ilość 50 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jedwab Polski Sp. z o. o., ul. Brzozowa 1, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8225,00
Oferta z najniższą ceną: 5652,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8787,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: 1. Kubek typu KICK: 800 szt. 2. Piłka plażowa: 100 szt. 3. Pudełko śniadaniowe: 200 szt. 4. Opaska odblaskowa: 2.000 szt. 5. Opaska odblaskowa: 300 szt. 6. Miśki odblaskowe: 2.000 szt. 7. Miśki odblaskowe: 300 szt. 8. Kredki świecowe: 500 szt. 9. Magnes: 500 szt. 10. Magnes: 500 szt. 11. Komplet gier ulicznych: 250 szt. 12. Zestaw do malowania: 50 szt. 13. Ołówek drewniany: 1.000 szt. 14. Maskotka 150 szt. 15. Linijka: 400 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30963,40
Oferta z najniższą ceną: 28028,01 / Oferta z najwyższą ceną: 30963,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: 1. Koszulka: 300szt. 2. Koszulka: 210 szt. 3. Koszulka: 200 szt. 4. Koszulka dziecięca: 200 szt. 5. Czapeczka: 300 szt. 6. Kurtka wiatrowa: 50 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13008,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13719,54
Oferta z najniższą ceną: 13719,54 / Oferta z najwyższą ceną: 13719,54
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: 1. Długopis typu Parker: 100 szt. 2. Komplet piśmienniczy: 100 szt. 3. Długopis metalowy: 1.000 szt. 4. Długopis plastikowy: 500 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nova Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 7, 58-130 Żarów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7424,28
Oferta z najniższą ceną: 7424,28 / Oferta z najwyższą ceną: 8057,73
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Proporczyk: 250 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3822,22
Oferta z najniższą ceną: 3822,22 / Oferta z najwyższą ceną: 3822,22
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: 1. Słuchawki: 50szt. 2. Słuchawki: 200 szt. 3. Pen-drive: 50 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3912,01
Oferta z najniższą ceną: 3912,01 / Oferta z najwyższą ceną: 3912,01
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Logo srebrne wpinka w klapę: 150 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- R.P. ART II Mirosław Pacyna, ul. Skiby 7/1, 40-587 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5258,25
Oferta z najniższą ceną: 5258,25 / Oferta z najwyższą ceną: 5258,25
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: 1. Balony: 4.000 szt. 2. Balony: 1.000 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2398,50
Oferta z najniższą ceną: 2398,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2890,50
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: 1. Reklamówka: 10.000 szt. 2.Torba reklamowa : 1.000 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAROLINA TKOCZ FULL-SERVICE-DRUK
jakie przetargi wygrała firma
KAROLINA TKOCZ FULL-SERVICE-DRUK
- Full - Service - Druk S. C., ul. Panewnicka 129, 40-772 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16912,50
Oferta z najniższą ceną: 16912,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16912,50
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: 1. T-shirt damski z nadrukiem: 150 szt. 2. T-shirt męski: z nadrukiem: 150 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3768,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4267,48
Oferta z najniższą ceną: 4267,48 / Oferta z najwyższą ceną: 4267,48
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: 1. Kubki z nadrukiem: 200 szt. 2. Torby na zakupy: 200 szt. 3. Frotowe opaski na nadgarstek: 200 szt. 4. Kubek izotermiczny: 50 szt. 5. Miś pluszowy: 100 szt. 6. Brelok miarka: 600szt. 7. Daszek przeciwsłoneczny: 200 szt. 8. Długopisy: 100 szt. 9. Smycze: 100szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9771,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12115,50
Oferta z najniższą ceną: 12115,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12115,50
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: 1. Krówki Reklamowe: 50 kg.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1389,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1537,50
Oferta z najniższą ceną: 1537,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1537,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Remont łazienek
- Remont dachu w Domu Pomocy Społecznej "Zakątek" w Sosnowcu
- "Wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia wielofunkcyjnej przestrzeni aktywności społecznej poprzez adaptację przyległego terenu do Zamku Sieleckiego w Sosnowcu"
- "Świadczenie usług prowadzenia zajęć sportowych na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec"
- Patrolowanie przestrzeni miejskiej w Centrum Sosnowca
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów pomocniczych/informacyjno-edukacyjnych
- Dostawa metalowych przypinek
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa materiałów promocyjnych III
- Dostawa materiałów promocyjnych,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.