eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzetarg nieograniczony na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Województwa Podkarpackiego w związku z faktem, iż zostały objęte decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Rzeszów: Przetarg nieograniczony na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Województwa Podkarpackiego w związku z faktem, iż zostały objęte decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Numer ogłoszenia: 158488 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Województwa Podkarpackiego w związku z faktem, iż zostały objęte decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych oraz występowanie w charakterze biegłego w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, mających na celu określenie wysokości odszkodowania w myśl art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, wg stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji oraz według jej wartości z dnia, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania. Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości objętych decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Nieruchomości te położone są w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 886 Domaradz - Brzozów - Sanok. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą działki położone: - w obrębie ewidencyjnym Brzozów, jednostka ewidencyjna Brzozów, oznaczone nr: 40/4, 134/2, 135/4, 136/2, 80/3, 82/4, 2169/2, 88/8, 89/1, 88/16, 90/2, 91/2, 71/5, 71/7, 94/2, 75/82, 75/72, 75/74, 75/76, 75/78, 101/2, 98/4, 97/2, 75/80, 201/41, 201/32, 219/2, 201/42, 201/44, 201/38, 200/11, 197/4, 196/6, 222/2, 217/2, 217/4, 208/4, 210/2, 220/1, 245/9, 247/1, 256/3, 249/1, 257/4, 257/7, 258/2, 270/6, 259/1, 296/4, 295/1, 305/4, 331/2, 344/2, 346/2, 348/2, 349/1, 351/2, 644/4, 648/2, 649/1, 654/2, 653/1, 660/2, 674/1, 663/2, 681/1, 682/1, 691/1, 665/2, 671/2, 672/1, 673/2, 690/2, 693/1, 694/2, 705/1, 704/1, 702/2, 703/8, 703/5, 706/4, 708/7, 707/3, 715/2, 720/8, 720/5, 721/13, 721/10, 724/2, 731/10, 731/7, 732/6, 732/8, 733/2, 734/1, 735/7, 736/1, 737/1, 738/1, 741/7, 742/2, 744/1, 743/6, 757/2, 756/2, 755/3, 759/2, 1111/2, 1113/1, 1110/2, 1114/1, 1108/4, 1107/14, 1107/16, 1107/18, 212/2, 640/6, 641/2, 1107/12, 1166/1, 1106/1, 1105/3, 1105/5, 1104/4, 1138/3, 1139/3, 1103/4, 1168/3, 1102/1, 1102/3, 1074/2, 1074/3, 1169/3, 1077/15, 1077/12, 1077/9, 1077/17, 1077/7, 1077/19, 1079/3, 1080/2, 1082/9, 1082/7, 1183/11, 1183/9, 1082/11, 1082/13, 1183/7, 1090/4, 1091/2, 1093/2, 1213/1, 1214/1, 1215/1, 1094/2, 1095/2, 1083/11, 1096/2, 1098/2, 1100/2, 1216/1, 1683/8, 1683/11, 1683/13, 2472/11, 2475/4, 2476/8, 80/1, 81, 82/2, 201/18, 201/19, 201/20, 223, 296/2, 664, 707/1, 1112, 1108/2, 1107/1, 1078, 1079/2, 1183/4, 1183/5, 1090/2, 1092, 1097, 1099, 1101, 2472/9, 2475/2, 2476/6, 2476/4, 40/3; - w obrębie ewidencyjnym Humniska, jednostka ewidencyjna Brzozów, oznaczone nr: 4738/1, 4719/1, 4716/2, 4715/2, 4714/2, 4712/2, 4711/2, 4720/1, 4709/2, 4708/2, 4706/2, 4721/1, 4722/1, 4723/1, 4705/2, 4724/1, 4703/2, 4725/3, 4725/5, 4701/2, 4700/2, 4726/1, 4727/1, 4699/2, 4698/6, 4500/1, 4634/1, 4635/1, 4636/1, 4660/2, 4643/4, 4642/2, 4639/2, 4640/2, 4628/3, 4540/1, 4538/1, 4537/1, 4535/1, 4528/2, 4527/2, 4525/2, 4526/2, 4534/1, 4533/3, 4515/4, 4470/1, 4490/3, 4491/1, 4412/1, 4494/1, 4509/2, 4499/1, 4508/2, 4507/2, 4498/3, 4506/2, 4498/5, 4410/1, 4409/3, 4409/6, 4502/6, 4502/8, 4406/1, 4407/1, 1743/4, 4717, 4713, 4707, 4718, 4698/4, 4637, 4539, 4536, 4529, 4530, 4531, 4532, 4533/1, 4490/1, 4492, 4493, 4502/4, 4501, 2776/2, 1743/1. Łącznie 280 działek. 2.Zamawiający informuje, że na chwilę obecną decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nie jest decyzją ostateczną. Zamawiający może dopuścić do przystąpienia przez rzeczoznawcę majątkowego do sporządzania operatów szacunkowych przed uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Wykonanie operatów szacunkowych następować będzie w dwóch etapach. Pierwszy etap to ustalenie stanu nieruchomości, tj. sporządzenie protokołu z oględzin nieruchomości (w przypadku nieruchomości zabudowanej wraz z podpisem właściciela tej nieruchomości). Drugi etap to sporządzenie pozostałych części operatów szacunkowych. Informacja dla Wykonawcy o przystąpieniu do drugiego etapu będzie przekazana po uzyskaniu ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Dokonanie płatności może nastąpić po zakończeniu poszczególnych etapów. 3.W przypadku, jeśli decyzja nie stanie się ostateczną zlecenia dla Wykonawcy zostaną zakończone na pierwszym etapie. 4.Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący Część C SIWZ. 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie obcej. 7.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8.Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z poź. zm.); c) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109); d) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 9. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. 10. W przypadku, gdy potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego nie będzie możliwe, w ciągu 36 miesięcy od daty sporządzenia poprzedniego operatu, w razie wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 156 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz gdy będzie zachodzić, w tym okresie, konieczność dalszego wykorzystania operatu Wykonawca sporządzi nowy operat szacunkowy. Ponowna wycena będzie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. Takiej aktualizacji podlegać będzie nie więcej niż 10% zamawianych operatów przypadających na Wykonawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 uPzp - nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza przy wykonywaniu zamówienia polegać na osobach trzecich warunek określony w niniejszym punkcie musi spełniać osobiście. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza przy wykonywaniu zamówienia polegać na osobach trzecich spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że spełnia go wskazana osoba trzecia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza przy wykonywaniu zamówienia polegać na osobach trzecich spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że spełnia go wskazana osoba trzecia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza przy wykonywaniu zamówienia polegać na osobach trzecich spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że spełnia go wskazana osoba trzecia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza przy wykonywaniu zamówienia polegać na osobach trzecich spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że spełnia go wskazana osoba trzecia (w zakresie sytuacji finansowej) oraz wykaże, iż osobiście go spełnia w zakresie sytuacji ekonomicznej. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo zgodnie z informacjami zawartymi w Uwagach do paragrafu 6 Częśći A SIWZ - załącznik nr 4 do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1.Jeżeli decyzja nie stanie się ostateczną przed upływem 30 listopada 2012 r. (tj. ostateczny termin na zgłaszanie zleceń przez Zamawiającego) - termin realizacji zamówienia dla wykonania operatów zostanie przedłużony do końca grudnia 2013 r. 2.W razie niemożności wykonania w terminie zlecenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy termin wykonania zlecenia może być przedłużony na wniosek Wykonawcy, który w sposób wiarygodny udokumentuje fakt zaistniałej przeszkody. Nowy termin wykonania ustala się aneksem do zlecenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, odpłatność 5 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego pok. 205, (na II piętrze) dot. również ofert składanych drogą pocztową.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.