To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-13
Zarszyn: ZADANIE 1
USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT : PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
ZADANIE 2
USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
ZADANIE 3
USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA DS. FINANSOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT. PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
Numer ogłoszenia: 15849 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311826 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowosielcach, Nowosielce 206, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 13 4653980, faks 13 4653980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE 1 USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT : PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ ZADANIE 2 USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ ZADANIE 3 USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA DS. FINANSOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT. PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania a. Zadanie 1 - Usługa pełnienie funkcji kierownika projektu w ramach projektu pt Przyszłość zaczyna się dziś - załącznik nr 2 do SIWZ zadanie 1, b. Zadanie 2 - Usługa pełnienie funkcji asystenta kierownika projektu w ramach projektu pt Przyszłość zaczyna się dziś - załącznik nr 2 do SIWZ zadanie 2, c. Zadanie 3 - Usługa pełnienie funkcji asystenta ds. finansowych w ramach projektu pt Przyszłość zaczyna się dziś - załącznik nr 2 do SIWZ zadanie 3,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kapitał Ludzki Europejski Fundusz Społeczny Działanie 9,2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariola Michalec, ul: Nadbrzeżna 6, Posada Górna, 38-481 Rymanów Zdrój, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67080,00
Oferta z najniższą ceną: 67080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83936,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KIEROWNIKA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sebastian Koń, Srogów Górny 81, 38-507 Jurowce, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29240,00
Oferta z najniższą ceną: 29240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: USŁUGA PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA DS. FINANSOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA PENAR Biuro Rachunkowe Bilans+
jakie przetargi wygrała firma
ANNA PENAR Biuro Rachunkowe Bilans+
- Biuro Rachunkowe Bilans Anna Penar, ul Wilcza 4, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43000,00
Oferta z najniższą ceną: 43000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43000,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.