eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślPrace remontowo-konstrukcyjne odcinka południowo-wschodniego miejskich murów obronnych miasta Przemyśla (XIV - XVI w. XVII w.) - etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Przemyśl: Prace remontowo-konstrukcyjne odcinka południowo-wschodniego miejskich murów obronnych miasta Przemyśla (XIV - XVI w. XVII w.) - etap II.
Numer ogłoszenia: 158508 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-konstrukcyjne odcinka południowo-wschodniego miejskich murów obronnych miasta Przemyśla (XIV - XVI w. XVII w.) - etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowo - konstrukcyjne odcinka Zakres obejmuje prace remontowo - konstrukcyjne odcinka nr 7a, 8 i 9 (zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym aktualizowanym w 2012 oraz przedmiarem prac zabytkowych murów obronnych przy ul. Basztowej 14, 16 18 i 18a - etap II) Odcinek nr 7a ( Basztowa 14) Zakres prac: 1. Rozpoznanie architektoniczne i wykonanie rejestracji przekształceń architektonicznych muru. 2. Zabezpieczenie powierzchni podłóg, ścian, schodów udostępnionej klatki schodowej i korytarzy oraz stolarki okiennej na czas wykonywania robót. 3. Usunięcie roślinności porastającej mur. 4. Rozebranie osypujących się fragmentów muru. 5. Wykonanie stemplowania z drewna. 6. Montaż rusztowań z instalacją odgromową. 7. Czyszczenie zniszczonego pokrycia nakrywy muru. 8. Rozebranie pozostałości zniszczonego pokrycia nakrywy muru. 9. Usunięcie osypanego z muru gruzu i ziemi, wywiezienie gruzu. 10. Wykonanie wierceń i cementowanie otworów - wprowadzenie mikropali zbrojonych. 11. Przygotowanie i montaż zbrojenia belek żelbetowych oraz betonowanie. 12. Wykonanie iniekcji ciśnieniowej. 13. Montaż kotew zszywających pęknięcia w murze. 14. Dezynfekcja muru metodą chemiczną. 15. Założenie sączków drenujących. 16. Wykonanie przeszyć poziomych w miejscach pęknięć oraz spoinowanie tych miejsc. 17. Wykonanie warstwy spadkowej i izolacji elastycznej pod nakrywę muru oraz wykonanie tymczasowego zadaszenia muru. Odcinek nr 8 ( Basztowa 16) Zakres prac: 1. Rozpoznanie architektoniczne i wykonanie rejestracji przekształceń architektonicznych muru. 2. Zabezpieczenie powierzchni podłóg, ścian, schodów udostępnionej klatki schodowej i korytarzy oraz stolarki okiennej na czas wykonywania robót. 3. Usunięcie roślinności porastającej mur. 4. Rozebranie osypujących się fragmentów muru. 5. Wykonanie stemplowania z drewna. 6. Montaż rusztowań z instalacją odgromową. 7. Czyszczenie zniszczonego pokrycia nakrywy muru. 8. Rozebranie pozostałości zniszczonego pokrycia nakrywy muru. 9. Usunięcie osypanego z muru gruzu i ziemi, wywiezienie gruzu. 10. Wykonanie wierceń i cementowanie otworów - wprowadzenie mikropali zbrojonych. 11. Przygotowanie i montaż zbrojenia belek żelbetowych oraz betonowanie. 12. Wykonanie iniekcji ciśnieniowej. 13. Montaż kotew zszywających pęknięcia w murze. 14. Dezynfekcja muru metodą chemiczną. 15. Założenie sączków drenujących. 16. Wykonanie przeszyć poziomych w miejscach pęknięć oraz spoinowanie tych miejsc. 17. Wykonanie warstwy spadkowej i izolacji elastycznej pod nakrywę muru oraz wykonanie tymczasowego zadaszenia muru. Odcinek nr 9 ( Basztowa 18 i 18a) Zakres prac: 1. Rozpoznanie architektoniczne i wykonanie rejestracji przekształceń architektonicznych muru. 2. Usunięcie roślinności porastającej mur. 3. Wykonanie wykopów pod fundament żelbetowy służący jako podporę odtwarzania licowego wątku ceglanego elewacyjnego wzdłuż całej długości odcinka muru, 4. Wykonanie fundamentu żelbetowego - ławy fundamentowej, z zakotwieniem do starego muru oraz z wykonaniem podkładu z chudego betonu i podsypki żwirowo-piaskowej 5. Montaż rusztowań z instalacją odgromową. 6. Czyszczenie zniszczonego pokrycia nakrywy muru. 7. Dezynfekcja muru metodą chemiczną. 8. Wykonanie wierceń i cementowanie otworów - wprowadzenie mikropali zbrojonych 9. Przygotowanie i montaż zbrojenia belek żelbetowych oraz betonowanie. 10. Założenie sączków drenujących. 11. Wykonanie warstwy spadkowej i izolacji elastycznej pod nakrywę muru oraz wykonanie tymczasowego zadaszenia muru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium 4.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu prac konstrukcyjnych i konserwatorskich na murach wolnostojących ceglanych lub ceglano-kamiennych o wartości min 150.000,00 zł każde lub jedno zadanie o wartości min. 300.000,00 zł. , na obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych udokumentowane, że zostało wykonane należycie (np. referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował : 1) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniącą funkcję kierownika budowy a także posiadającą udokumentowaną co najmniej 3 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o których mowa w art. 26 b u Pzp. 2) min 1 osobą posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków obejmującym konserwację i restaurację kamienia i detalu architektonicznego oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 3 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków nieruchomych, lub posiadają zaświadczenie o których mowa w § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych dnia 27 lipca 2011r. Dz. U. 2011 Nr 165 poz. 987, 3) min 1 osobą z uprawnieniami do prowadzenia prac związanych z rozpoznaniem architektonicznym, która posiada: tytuł zawodowy magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku architektura, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27.07.2011r. w sprawie p. prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz. U. 165 poz. 987/, oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 3-letnią praktyką zawodową w zakresie prac badawczo - architektonicznych przy obiektach zabytkowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: - nie dotyczy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia minimum 200 000 zł ( należy przedłożyć polisę wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenia składki jeżeli fakt opłacenia składki nie wynika z polisy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.5 ppkt1. 4) kosztorys ofertowy z tabelą elementów scalonych ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: a) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na personel o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie niższym niż wskazany w ofercie Wykonawcy, niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowane zmiany ( osoby) b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia , c) przesunięcia terminu realizacji ze względu wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z warunkami technicznymi, d) zmiany terminu realizacji ze względu na to, że prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. e) Zmiany terminu realizacji ze względu na konieczność wykonania robót i zamówień dodatkowych f) zmiany związanej z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, g) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy- zmianie może ulec termin realizacji umowy, h) wprowadzenia zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta przy możliwej zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa, realizacji robót, usprawnienia procesu budowy, usunięcia wad ukrytych w dokumentacji projektowej lub odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków technicznych a w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, i) zmiany podwykonawcy robót ( wskazanego w ofercie) pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę oraz wprowadzenia podwykonawcy na zadanie w przypadku gdy Wykonawca w ofercie przewidywał, że wykona roboty siłami własnymi ,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.