Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Poznań: Dostawa Odczynników laboratoryjnych do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 158536 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Odczynników laboratoryjnych do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych na potrzeby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, w ilościach i asortymencie, które określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Z uwagi na specjalistyczne przeznaczenie przedmiotu zamówienia, oferowane materiały muszą być oryginalnymi, katalogowymi produktami, fabrycznie pakowanymi i spełniającymi wszystkie szczegółowe wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ, w tym wszystkie określone liczbowo parametry..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się wykonaniem min. jednej dostawy odczynników laboratoryjnych do badań DNA, o wartości brutto nie mniejszej niż: a) 100 000,00 PLN - dla części nr 1; b) 20 000,00 PLN - dla części nr 4, 23; c) 10 000,00 PLN - dla części nr 2, 12, d) 5 000,00 PLN - dla części 3, 5, 8, 16, 17, 32 e) 2 000,00 PLN - dla części 6, 7, 13, 15, 22, 24; f) 1 000,00 PLN - dla części 14, 18, 21, 30; g) 500,00 PLN - dla części 10, 11, 19, 26, 27, 28, 29; h) 300,00 PLN - dla części 9, 20, 25, 31 - oraz potwierdzić, że dostawa/dostawy została/ły wykonana/ne należycie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania Zamawiającego, Wykonawca musi dostarczyć wraz z ofertą kartę charakterystyki dla każdego zaoferowanego odczynnika.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy do części nr 1-32 o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, (oprócz części ogólnej formularza należy uzupełnić wyłącznie te tabele, które odpowiadają zadaniom do których Wykonawca składa ofertę); 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiana terminu dostawy: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; 3) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 3 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie; 2) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. 3) zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towarów. W powyższym przypadku umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towarów określonych w umowie, przy zachowaniu jej wartości. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: 1) zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; 2) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - w przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; 3) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/portal/KWP/591/1366/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych
ul. Dąbrowskiego 17 A, pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 17 A, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawu odczynników do identyfikacji osobniczej w systemie 16 loci STR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 12 opakowań zestawu odczynników do identyfikacji osobniczej w systemie 16 loci STR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu odczynników do identyfikacji osobniczej w systemie 17 loci STR chromosomu Y.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 opakowań zestawu odczynników do identyfikacji osobniczej w systemie 17 loci STR chromosomu Y.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynnika -Gene Scan 600 LIZ Size Standard v 2.0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 opakowań odczynnika -Gene Scan 600 LIZ Size Standard v 2.0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zestawu odczynników do ilościowego oznaczania ludzkiego DNA techniką real time PCR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 opakowań zestawu odczynników do ilościowego oznaczania ludzkiego DNA techniką real time PCR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zestawu odczynników do ilościowego oznaczania ludzkiego DNA techniką real time PCR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 opakowania zestawu odczynników do ilościowego oznaczania ludzkiego DNA techniką real time PCR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa odczynnika Anode Buffer Container 3500 Series.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 8 opakowań odczynnika Anode Buffer Container 3500 Series.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa odczynnik Cathode Buffer Container 3500 Series.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 8 opakowań odczynnik Cathode Buffer Container 3500 Series.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa odczynnika POP-4 Polymer 3500 Series 384 Runs.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 17 opakowań odczynnika POP-4 Polymer 3500 Series 384 Runs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa odczynnika HI-DI Formamide 4 x 5ml.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 opakowań odczynnika HI-DI Formamide 4 x 5ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa odczynnika Conditioning Reagent 3500 Series.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 12 opakowań odczynnika Conditioning Reagent 3500 Series.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa odczynnika Multikapilarny zestaw standardów matrycy do aparatów ABI PRISM 3500 (Dye Set G5).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 opakowania odczynnika Multikapilarny zestaw standardów matrycy do aparatów ABI PRISM 3500 (Dye Set G5).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa odczynnika FG, Capillary Array 8-Cap 36 cm RUO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 opakowań odczynnika FG, Capillary Array 8-Cap 36 cm RUO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.36.96.50-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa odczynnika 7500 Real-Time PCR Systems Spectral Calibration Kit I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 opakowania odczynnika 7500 Real-Time PCR Systems Spectral Calibration Kit I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa odczynnika 7500 Real-Time PCR Systems Spectral Calibration Kit II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 opakowania odczynnika 7500 Real-Time PCR Systems Spectral Calibration Kit II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa odczynnika MicroAmp 96 Well Reaction Plate (no barcode) w op. 1000 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 opakowań odczynnika MicroAmp 96 Well Reaction Plate (no barcode) w op. 1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa odczynnika Septa 96 Well Ruo 3500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 opakowań odczynnika Septa 96 Well Ruo 3500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa odczynnika Septa Cathode Buffer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 opakowań odczynnika Septa Cathode Buffer.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa odczynnika Optical Adhesive Covers 100/Pkg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 opakowań odczynnika Optical Adhesive Covers 100/Pkg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa odczynnika Optical Tubes,8 Strip 125 pkg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 opakowań odczynnika Optical Tubes,8 Strip 125 pkg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa odczynnika Optical 8 - Cap Strip 300.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 opakowania odczynnika Optical 8 - Cap Strip 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa odczynnika MicroAmp reaction Tubes 0,2ml (w opak. 1000 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 opakowań odczynnika MicroAmp reaction Tubes 0,2ml (w opak. 1000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa papierków testowych do ujawniania kwaśnej fosfatazy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 opakowań papierków testowych do ujawniania kwaśnej fosfatazy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawa zestawów do izolacji DNA metodą adsorbcyjno-elucyjną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 15 opakowań zestawów do izolacji DNA metodą adsorbcyjno-elucyjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawa zestawów do izolacji DNA metodą adsorbcyjno-elucyjną - ślady kontaktowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 opakowań zestawów do izolacji DNA metodą adsorbcyjno-elucyjną - ślady kontaktowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawa odczynnika do izolacji DNA w postaci mieszaniny Fenol: Chloroform:Alkohol Izoamylowy, pH 8 25:24:1, 100 ml z buforem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 opakowań odczynnika do izolacji DNA w postaci mieszaniny Fenol: Chloroform:Alkohol Izoamylowy, pH 8 25:24:1, 100 ml z buforem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Dostawa Proteinazy K 30u/mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 12 opakowań Proteinazy K 30u/mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Dostaw 3 - AMINOPHTHALHY-DRZIDE 97%.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw 1 opakowania 3 - AMINOPHTHALHY-DRZIDE 97%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Dostawa testów do ujawniania krwi ludzkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 opakowań testów do ujawniania krwi ludzkiej (w opak. 25 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Dostawa testów do oznaczania specyficznego antygenu prostaty (PSA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 opakowań testów do oznaczania specyficznego antygenu prostaty (PSA).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Dostawa testów do oznaczania amylazy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 opakowań testów do oznaczania amylazy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Dostawa testów paskowych do ujawniania krwi HemoPhan.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 opakowań testów paskowych do ujawniania krwi HemoPhan.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Dostawa probówek filtracyjnych Microcon-10 MRCF0R100.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 opakowań probówek filtracyjnych Microcon-100 - 100 szt. w opakowaniu MRCF0R100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.