eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzetarg nieograniczony nr 26/2/2013 na dostawę sprzętu komputerowego do rozbudowy serwerów i aktywnej infrastruktury sieciowej na potrzeby Wydziału Zarządzania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Warszawa: Przetarg nieograniczony nr 26/2/2013 na dostawę sprzętu komputerowego do rozbudowy serwerów i aktywnej infrastruktury sieciowej na potrzeby Wydziału Zarządzania
Numer ogłoszenia: 158552 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania , ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5534047, faks 22 5534001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wz.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 26/2/2013 na dostawę sprzętu komputerowego do rozbudowy serwerów i aktywnej infrastruktury sieciowej na potrzeby Wydziału Zarządzania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Switch Ethernet- 2 elementy- Moduł przełącznika wirtualnego zgodny ze slotem Interconnect Bay obudowy HP Blade System c7000. 2. Moduł sieciowy - 1 element-Moduł przełącznika 8 x 10 GbE full duplex SFP+ do przełącznika modularnego HP 7510. 3. Switch FC - 2 elementy-Moduł przełącznika SAN Fiber Channel zgodny ze slotem Interconnect Bay obudowy HP Blade System c7000 4. przełącznik dostępowy - 4 elementy- porty SFP+ przełącznika muszą być zgodne z portami SFP+ urządzenia z poz. 2 (zgodność potwierdzona odpowiednią aprobatą HP) 5. Interfejs SFP+8Gb - 4 elementy-8Gb Transeiver do urządzenia z poz. 3 - interfejsy zgodne z urządzeniem z poz. 3 (zgodność potwierdzona odpowiednią aprobatą HP 6. Interfejs SFP+10Gb - 8 elementów-10GbE LC SR Transceiver do urządzenia z poz. 2 interfejsy zgodne z urządzeniem z poz. 2 (zgodność potwierdzona odpowiednią aprobatą HP 7. Cable Dierect - 8 elementów- Interface SFP+ SFP+ 10GbE długość 5m. 8. Cable Direct - 4 elementy - Interface SFP+ SFP+ 10GbE długość 0.65m. 9. Patch cord - 8 elementów- Patch cord wielomodowy OM4 2m LC/LC 10. Patch cord - 4 elementy- Patch cord wielomodowy OM4 5m LC/LC Do dostawy pozycji od 1 do 6 zamawiający wymaga zastosowania stawki podatku VAT 0 %, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) w związku z art. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm.). Przy dostawie wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu certyfikat pochodzenia sprzętu - zaświadczenie producenta, że dostarczony asortyment jest przeznaczony do dystrybucji i objęty wymaganą przez zamawiającego gwarancją na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Asortyment na pozycjach z wyszczególnionymi PN stanowi rozszerzenie istniejących urządzeń lub służy do łączenia posiadanych urządzeń w sposób dla nich właściwy. Zaoferowanie innych elementów w ich miejsce będzie zaakceptowane jedynie w przypadku, jeśli będą znajdowały się na liście HCL (Hardware Compatibility List) producenta posiadanych przez Zamawiającego urządzeń i będą współpracowały z aktualną wersją firmware. Ponadto urządzenia muszą być w pełni zgodne i nie mogą mieć mniejszej funkcjonalności, w tym w zakresie wspieranych technologii i standardów, ani żaden z parametrów nie może być gorszy od urządzeń produkcji HP wskazanych jako wzorzec kompatybilności, w pełnym zakresie specyfikacji technicznej urządzenia wzorcowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 32.41.50.00 - Sieć ethernet .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: . Oferta złożona w niniejszym postępowaniu musi być zabezpieczona wadium w kwocie 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże główne dostawy wykonane / a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych/, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy należy rozumieć wykonanie trzech dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum 250 000 zł brutto kazda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wz.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3 pok. C 230.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.