Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-08
Warszawa: Dostawa urządzeń komputerowych 2010
Numer ogłoszenia: 158560 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie , ul. Grochowska 278, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5173353, faks 022 5173361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: warszawa.lasy.gov.pl; bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa; przetargi.propublico.pl/rdlpwarszawa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A. Zestawy komputerowe stacjonarne A1. Zestaw komputerowy stacjonarny bez monitora - typ I - szt. 62 A2. Zestaw komputerowy stacjonarny bez monitora - typ II - szt. 4 A3. Zestaw komputerowy stacjonarny bez monitora - typ III - szt. 1 A4.Monitor LCD 19 cali - szt. 67 Część B. Komputery przenośne B1. Notebook - szt. 8 B2. Netbook - szt. 1 B3. Palmtop - szt. 4 Część C. Drukarki i inne urządzenia C1. Drukarka Laser sieciowa systemowa - szt. 9 C2. Drukarka Laser Monochomatyczna - szt. 4 C3. Drukarka atramentowa kolor - szt. 5 C4. Drukarka atramentowa kolor A3 - szt. 3 C5. Switch 24 porty RJ45 zarządzalny - szt. 1 C6. UPS - szt. 11.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.35.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.70.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część A : 6400 zł - (słownie : sześć tysięcy czterysta złotych), Część B : 900zł - (słownie : dziewięćset złotych), Część C : 1300 zł - (słownie : tysiąc złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) zamówienia, w sposób należyty, o podobnym charakterze na kwotę co najmniej: - 190 tys. w przypadki przystąpienia do części A - Zestawy komputerowe - 30 tys. w przypadku przystąpienia do części B - Komputery przenośne - 40 tys. w przypadku przystąpienia do części C - Drukarki i inne urządzenia Przystąpienie do więcej niż jednej części zamówienia wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających wykonanie zamówień o podobnym charakterze na kwotę, co najmniej równą sumie kwot wymaganych w poszczególnych częściach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują niezbędnym potencjałem techniczny do wykonania zamówienia, w tym, co najmniej 1 punkt serwisowy, z których każdy świadczy w pełnym zakresie usługi serwisu gwarancyjnego na urządzenia objęte zamówieniem. Posiada ważny certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny na usługi serwisu na urządzenia objęte dostawą. Certyfikat wydany w języku obcym musi być przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego - na koszt wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują kwotą lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: dla części A: 100 000,00 zł B: 16 000,00 zł C: 22 000,00 zł; Posiadają zawarte ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Certyfikat ISO 9001 : 2008 lub równoważny na usługi serwisu na urządzenia objęte dostawą. Certyfikat wydany w języku obcym musi być przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego. Koszty tłumaczenia pokrywa wykonawca.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość zmiany niniejszej Umowy w toku jej realizacji, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem ograniczeń przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp, w następujących przypadkach: 1) konieczności wprowadzenia zmian w sposobie świadczenia Usług Utrzymania spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej; 2) konieczności wprowadzenia innych zmian związanych ze zmianami przepisów prawa, norm lub standardów; 3) konieczności uzgodnienia innych terminów niż określone w następujących zapisach umowy: 1 - Maksymalny czas naprawy urządzeń to kolejne siedem dni roboczych od dnia następnego po dniu odbioru sprzętu z siedziby Zamawiającego; 2 - W przypadku, gdy łączny czas napraw jednego urządzenia będzie dłuższy niż 30 dni lub jakikolwiek podzespół będzie wymagał naprawy po raz trzeci w okresie gwarancji, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiane urządzenie na fabrycznie nowe, takie samo lub inne uzgodnione z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie; 3 - Wykonawca dostarczy urządzenia do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko, w terminie 25 dni od dnia zawarcia umowy; oraz odpowiedniego dostosowania do tych zmian pozostałych postanowień Umowy, w sytuacji, wystąpienia sytuacji wyjątkowych i nieprzewidywalnych jak np. klęsk żywiołowych, gwałtownych zjawisk atmosferycznych o zasięgu ponad lokalnym lub innych nieprzewidywalnych zjawisk przyrodniczych o zasięgu krajowym lub międzynarodowym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: warszawa.lasy.gov.pl; bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa; przetargi.propublico.pl/rdlpwarszawa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Warszawie, adres: Warszawa, ul. Grochowska 278; pokój nr: 2 (Sekretariat) lub w pokoju nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A. Zestawy komputerowe stacjonarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A1. Zestaw komputerowy stacjonarny bez monitora - typ I - szt. 62 A2. Zestaw komputerowy stacjonarny bez monitora - typ II - szt. 4 A3. Zestaw komputerowy stacjonarny bez monitora - typ III - szt. 1 A4. Monitor LCD 19 cali - szt. 67.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B. Komputery przenośne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: B1. Notebook - szt. 8 B2. Netbook - szt. 1 B3. Palmtop - szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.35.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C. Drukarki i inne urządzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: C1. Drukarka Laser sieciowa systemowa - szt. 9 C2. Drukarka Laser Monochomatyczna - szt. 4 C3. Drukarka atramentowa kolor - szt. 5 C4. Drukarka atramentowa kolor A3 - szt. 3 C5. Switch 24 porty RJ45 zarządzalny - szt. 1 C6. UPS - szt. 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa tabletów dla WI - DE-dzp.272-694/24
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych, monitorów i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
- Dostawa części i akcesoriów do komputerów oraz dysków do modernizacji komputerów.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.