eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywda › Modernizacja istniejącej stacji wodociągowej (wykonanie stacji uzdatniania wody) wraz z modernizacją niezbędnej infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Podosie Gmina Krzywda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Krzywda: Modernizacja istniejącej stacji wodociągowej (wykonanie stacji uzdatniania wody) wraz z modernizacją niezbędnej infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Podosie Gmina Krzywda
Numer ogłoszenia: 158609 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywda, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 025 7551006, fax 025 7551061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywda.netbip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejącej stacji wodociągowej (wykonanie stacji uzdatniania wody) wraz z modernizacją niezbędnej infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Podosie Gmina Krzywda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - Rozbudowa budynku stacji wodociągowej; - Demontaż istniejących urządzeń stacji ( zestaw hydroforowy wraz z osprzętem); - Montaż zestawu hydroforowego; - Montaż stacji uzdatniania wody; - Montaż pompy głębinowej w dobudowanej studni Nr 3 wraz z odcinkami rurociągów tłocznych i armaturą związaną; - Wykonanie obudowy studni głębinowej; - Instalacja niezbędnej armatury i mierników, rurociągów międzyobiektowych; - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i sterowniczej dla całej stacji; - Rozruch mechaniczno-energetyczny i technologiczny stacji. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do siwz. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie. Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania (dotyczy w szczególności materiałów mających styczność z wodą do celów socjalnych i energią elektryczną). Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych dostawców i producentów aniżeli określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót, z tym że, podstawowym kryterium doboru jakie muszą one spełniać jest zachowanie parametrów technicznych wyspecyfikowanych w dokumentacji projektowej oraz nie pogarszających warunków BHP. Urządzenia winny być wykonane w standardzie zapewniającym nowoczesność i wysoką jakość wykonania zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów stosowne dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wykonawca składając ofertę z urządzeniami i materiałami równoważnymi do wymienionych w dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udokumentowania tej równoważności poprzez dołączenie odpowiednich dokumentów (wystawionych przez producenta zaproponowanego urządzenia) potwierdzających tę równoważność.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 10 000,00 zł.słownie złotych:dziesięć tysięcy złotych, najpóźniej do dnia 05-08-2008r. do godz. 11:00 i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty; Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 upzp.Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium;W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać na konto Urzędu Gminy Nr BS Krzywda 81-9203-0002-0000-1238-2000-0010 (za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego).W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokumenty związane z wadium należy złożyćw oryginale w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy w, pok. Nr 6. Wymagana ważność tej formy wadium - nie krótsza jak okres związania fertą. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 upzp.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2.Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 127, poz. 880) lub kodeksu spółek handlowych; 3.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.Udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Za roboty porównywalne z przedmiotowym zamówieniem uznane zostaną roboty polegające na budowie, rozbudowie lub modernizacji co najmniej jednej stacji wodociągowej o wartości min. 600.000,00 zł.; 5.Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kierowników robót w następujących specjalnościach: -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnej; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 6.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4; -podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych; -nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1)jest niezgodną z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny; 7)wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą -art. 24 ust.4 upzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 2 upzp Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie ( art. 26 ust. 3 upzp) Postępowania prowadzi się w języku polskim. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcy, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 Pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,(...)wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2a.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy... 3.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia... 3a.Wykaz wykonanych tj. rozpoczętych i zakończonych, w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (...)należy wykazać wykonanie min. 1 roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 600 000 zł i zakresie budowy, rozbudowy, lub modernizacji stacji wodociągowej. 3b.Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia... 4. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie mniejszej niż 1 000 000zł. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,(...)wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6a. W przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert. 7.Dowód wniesienia wadium. 8.Harmonogram rzeczowo- finansowy. 8a.Kosztorys ofertowy... UWAG!Szczegółowy opis ww dokumentów znajduje się w pkt 6 siwz zamieszczonej na stronie internetowej www.krzywda.netbip.pl

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej dla strony internetowej - bezpłatnie, w formie papierowej - w Urzędzie Gminy Krzywda, ul. Żelechowska 24 B, 21-470 Krzywda cena- 50zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego:Urząd Gminy Krzywda, ul. Żelechowska 24 B, 21-470 Krzywda - pokój Nr 1 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.