eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławBUDOWA WIATY TANECZNEJ W PEŁKINIACH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Jarosław: BUDOWA WIATY TANECZNEJ W PEŁKINIACH.
Numer ogłoszenia: 158615 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114821 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarosław, ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6248610, faks 016 6248613.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WIATY TANECZNEJ W PEŁKINIACH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA WIATY TANECZNEJ W PEŁKINIACH. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wiaty tanecznej (grzybka tanecznego) na terenie kompleksu sportowego w Pełkiniach - działka nr ewid. gr. 2339/22 położona we wsi Pełkinie. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi między innymi wykonanie następujących robót budowlanych; a) Budowa wiaty tanecznej o wymiarach: 12,25 x 9,3 m. pow. zabudowy: 114,00 m2, pow. użytkowej: 105,00 m2, kubatura: 447,50 m3. Konstrukcja wiaty drewniana - słupy drewniane o wymiarach 20 x 20 cm połączone na łączenia ciesielski z belkami podwalinowymi drewnianymi o wymiarach 20 x 20 cm. Podwaliny mocowane do płyty fundamentowej za pomocą kotew fi 16 osadzonych w płycie w rozstawie co 1,5 m. Słupy spięte płatwiami 14 x 14 cm. Konstrukcja usztywniona w kierunku poprzecznym i podłużnych mieczami 7 x 14 cm. Dach nad wiatą (grzybkiem) o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej wspartej na płatwiach i tramach o przekroju 20 x 35 cm. Tramy usztywnione w kierunku poprzecznym zastrzałami o przekroju 14 x 14 cm. Pokrycie dachu z blachy powlekanej dachówkopodobnej. Podłoga taneczna wykonana z desek jodłowych (okrętowa) gr. 50 mm ułożonych na legarach drewnianych o przekroju 10 x 10 cm, ułożonych krzyżowo w rozstawie co 80 cm. Legary dolne ułożone na płycie fundamentowej na podkładach gumowych natomiast legary górne ułożone na legarach poza podporami. Legary dolne mocowane do płyty za pomocą kotwi wwiercanych o średnicy fi 10. Podłoga sceny wykonana z desek gr. 50 mm ułożonych na legarach o przekroju 10 x 10 cm krzyżowo. Legary dolne sceny ułożone na słupkach o przekroju 14 x 14 cm na podkładach gumowych. Mocowanie słupków do płyty fundamentowej za pomocą łączników ciesielskich. Podłoga do tańczenia oraz scena zabezpieczona lakierem bezbarwnym. b) Budowa płyty fundamentowej o wymiarach 12,15 x 9,20 m o grubości 30 cm zbrojona konstrukcyjnie siatkami dołem i górą z prętów fi 14 co 25 cm. Płyta wykonana na warstwie betonu wyrównawczego gr 10 cm oraz warstwie pospółki ubijanej warstwami co 15 cm. Grubość warstwy pospółki 85 cm. Płyta fundamentowa zabezpieczona izolacja od spodu 2 x papa asfaltowa na lepiku, boki i góra płyty poprzez dwukrotne malowanie emulsją bitumiczną. c) Budowa schodów zewnętrznych, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz dojścia od istniejącego chodnika z kostki brukowej na warstwach podkładowych. Przy podjeździe dla niepełnosprawnych balustrada ze stali nierdzewnej wysokości 1,1 m z pochwytami na wysokości 0,75 m i 0,90 m od płaszczyzny ruchu. d) Budowa instalacji elektrycznej wraz z linią zasilającą z istniejącego budynku szatniowo-gospodarczego. Wszystkie elementy muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowa oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, Przedmiary robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn. jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty. Wymagalny minimalny okres gwarancji jakości oraz rozszerzony okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia wynosi 3 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z nowych materiałów i urządzeń własnych - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm. ) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, tj. uzyskania parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nie równoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać: aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE, MAREK KURPIEL, TYNIOWICE 66, 37-565 ROŹWIENICA, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129734,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133849,67

  • Oferta z najniższą ceną: 133766,40 / Oferta z najwyższą ceną: 156920,67

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.