Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Błędów: ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość
kwoty 14.000 euro i nie przekraczającej wyrażoną w
złotych równowartości kwoty 211.000 euro
na dowóz i odwóz uczniów do szkół
podstawowych i gimnazjum na terenie
Gminy Błędówna rok szkolny 2008/2009
Numer ogłoszenia: 158616 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Błędowie, ul. Sadurkowska 13/1, 05-620 Błędów, woj. mazowieckie, tel. 048 6680656, fax 048 6680655.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartości kwoty 211.000 euro na dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Błędówna rok szkolny 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz na godzinę 8.00 około 272 uczniów do Gimnazjum w Błędowie oraz do Publicznej Szkoły Podstawowej w Wilkowie, Lipiu i Błędowie na trasach (około 360 km) zgodnie z poniższym harmonogramem: 1. Głudna- Błędów- 5 uczniów 2. Błędów- Jadwigów - Wilków- 13 uczniów 3. Wilków- Bolesławiec Leśny- Annopol-Wilcze Piętki- Czesławie- Wilków - 67 uczniów 4. Błędów- Huta Błędowska- Ignaców- Błędów- 48 uczniów 5. Błędów- Pelinów- Dańków- Wólka Dańkowska- Błędów- 59 uczniów 6.Wilcze Średnie- Zalesie- Ziemięcin-Lipie- Machnatka- Bronisławów-Wilkonice- Trzylatków- Błędów-62 uczniów. 7.Golianki- Błędów-18 uczniów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportu lądowego oraz przesył za pomocą rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.11.00.00 - Usługi pasażerskiego transportu lądowego1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2.000 PLN (dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2006r Nr 164, poz. 1163z późniejszymi zmianami) zwaną dalej ustawą na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem oferty) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków (zgodnie z punktem X SIWZ).Ocena spełnienia w/w warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu, musi wykazać, że : 1)w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lata 2005-2007 był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 3 do oferty - Informacje na temat doświadczenia oraz załączonych dokumentów potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2)Posiada co najmniej trzy autokary po około 40 miejsc siedzących każdy sprawne technicznie zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym./ z późn. zmianami/,posiadających ubezpieczone miejsca dla pasażerów, powinny być oznaczone, że przewożą uczniów, spełniających wymogi techniczne i sanitarne, ogrzewanych w okresie jesienno-zimowym. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 4 do oferty - Informacja o głównych pozycjach sprzętu(pojazdów 3)Posiada co najmniej trzech kierowców z uprawnieniami do przewozu osób. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 5 Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aby oferta była kompletna należy złożyć: 1)Formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2)Informacje na temat doświadczenia - zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 3)Informacja o głównych pozycjach sprzętu(pojazdów) zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 4)Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d)Aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); e)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)Dokumenty potwierdzające, że usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i wykonane w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie. g)Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres trwania zamówienia tj. do dnia 19 czerwca 2008 na sumę ubezpieczeniową jednego wypadku co najmniej 50.000 zł
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bledow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Oswiaty Gminnej ul.Stary Rynek 05-620 Błędów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy Błędów,ul.Sadurkowska13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY KRUSZYWA NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINY FILIPÓW
- Realizacja przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego, piasku wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem w ramach remontu dróg gminnych na terenie Gminy Lelis.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Transport, montaż oraz demontaż wystawy edukacyjnej pt. "Pełno ich nigdzie. Przywracanie pamięci o polskich Żydach w przestrzeni miejskiej" na trasie Warszawa - Poznań - Warszawa.
- Dostawa kruszyw na remont dróg gminnych na terenie Gminy Lubartów
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.