eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MstówDostawa węgla energetycznego w asortymencie kostka w ilości 125 ton na składowisko przy Zespole Szkół w Mstowie ul. Partyzantów 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Mstów: Dostawa węgla energetycznego w asortymencie kostka w ilości 125 ton na składowisko przy Zespole Szkół w Mstowie ul. Partyzantów 2
Numer ogłoszenia: 158628 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Mstowie, ul. Partyzantów 2, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 0-34 3295-285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmstow.webpark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla energetycznego w asortymencie kostka w ilości 125 ton na składowisko przy Zespole Szkół w Mstowie ul. Partyzantów 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa węgla energetycznego w asortymencie kostka w ilości 125 ton na składowisko przy Zespole Szkół w Mstowie, ul. Partyzantów 2 w terminie do 12.09.2008r. 2. Dostarczony węgiel winien spełniać warunki określone Polską Normą i charakteryzować się następującymi parametrami: a). wartość opałowa nie mniejsza niż 26 MJ/kg b). maksymalna wartość popiołu AR do 5 % c). maksymalna zawartość siarki Str do 0,6 % 3.Do dostawy należy dołączyć charakterystykę parametrów zamawianego asortymentu. 4. Dostawa opału realizowana będzie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy. 5. Zapłata następować będzie przelewem w terminie 30 dni od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego faktury wraz z dokumentami potwierdzającymi parametry dostarczonego węgla oraz dokumentami potwierdzającymi ilość dostarczonego węgla. 6. Należność za zrealizowaną dostawę węgla płatna będzie na podstawie wystawionych faktur w następujący sposób: 1). Faktura częściowa po zrealizowaniu 50% dostawy węgla; 2). Faktura końcowa po zrealizowaniu całego zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.11.00.00 - Węgiel Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.11.00 - Węgiel (minerał) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez oferentów wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział oferenci niepodlegający wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy /Prawo zamówień publicznych/oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 tej ustawy tzn. a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29/01/2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn. zm.). 2.Ocena spełnienia wymaganych warunków odbędzie się na zasadzie /spełnia/, /nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przetargowym Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wymagane oświadczenia i dokumenty: a/ Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru podanego w specyfikacji; b/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c/ Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; d/ Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności tj. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e/ Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności tj. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 g/ oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: h/ posiada doświadczenie w realizacji tego typu zamówień /referencje/, i/ zestawienie parametrów oferowanego węgla. 2. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmstow.webpark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekretariacie Zespołu Szkół w Mstowie, pokój nr 2, ul. Partyzantów 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Mstowie, 42-244 Mstów ul. Partyzantów 2 pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.