Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Bolesław: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ZABYTKOWEGO DWORKU W BOLESŁAWIU
Numer ogłoszenia: 158649 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesław , ul. Główna 58, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 642-45-01, 642-40-71, faks (032) 642 48 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.top.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ZABYTKOWEGO DWORKU W BOLESŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ZABYTKOWEGO DWORKU W BOLESŁAWIU, w tym: A) meble i witryny do pomieszczeń wielofunkcyjnych, recepcji i komunikacji, B) wyposażenie pomieszczeń zajęciowych i pomocniczych, C) wyposażenie pomieszczeń administracyjnych i hotelowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału niezbędnego do wykonania zamówienia, w tym oświadczą że: - dysponują niezbędną i doświadczoną kadrą oraz, - w okresie ostatnich 3 lat (lub w okresie działalności gdy jest on krótszy niż 3 lat) zrealizowali co najmniej jedno zadanie podobne co do wielkości i rodzaju do objętego niniejszym zamówieniem. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Podstawą oceny będą informacje, oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty a potwierdzające spełnienie w/w warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składają następujące dokumenty, informacje, oświadczenia: 1) Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy P.Z.P. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Informację o posiadanym potencjale kadrowym niezbędnym do wykonania zamówienia. Wzór formularza stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Informację o doświadczeniu zawodowym w realizacji podobnych zadań - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Do oferty należy załączyć również: 6) Kosztorys ofertowy wg wzoru - załącznik nr 6 7) Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy - załącznik nr 7 8) Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, jeżeli upoważnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z odpisu z właściwego rejestru. 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 10) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców jeżeli ofertę składają wykonawcy zamierzający wspólnie realizować zamówienie. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 12) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w p. 10.2.9-10, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z opłatami podatków, ubezpieczeń społecznych, opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 13) Dokumenty o których mowa w p.10.2.12a-c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 14) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p. 10.2.12a-c, zastęp uje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju zamieszkania lub siedziby Wykonawcy. 15) Dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. 16) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boleslaw.top.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać również w pok. nr 7
Urzad Gminy w Bolesławiu
ul.Główna 58
32-329 Bolesław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Bolesławiu ul.Główna 58 32-329 Bolesław pok. nr 15 - skretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-13 oraz środków Gminy Bolesław..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Dostawa mebli
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.