eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadominZakup zestawów informacyjno-promocyjnych oraz wydruk naklejek na potrzeby szkoleniowe pracowników Urzędu Gminy Radomin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Radomin: Zakup zestawów informacyjno-promocyjnych oraz wydruk naklejek na potrzeby szkoleniowe pracowników Urzędu Gminy Radomin
Numer ogłoszenia: 158650 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131462 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawów informacyjno-promocyjnych oraz wydruk naklejek na potrzeby szkoleniowe pracowników Urzędu Gminy Radomin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa do siedziby Zamawiającego 17 sztuk zestawów informacyjno-promocyjnych. Na każdy zestaw ma się składać skoroszyt, długopis, teczka, torba, notatnik: - skoroszyt wykonany ze sztywnej folii PCV wzmocniony grzbiet, kieszeń na opis na frontowej okładce oraz dodatkowa wewnętrzna kieszeń w ilości 17 sztuk; z kolorowym nadrukiem elementów obowiązkowych: logo UE i PO KL zgodnych z Wytycznymi dotyczącym oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin. Dopuszcza się możliwość wydrukowania naklejek z kolorowym nadrukiem elementów obowiązkowych logo UE i PO KL zgodnych z Wytycznymi dotyczącym oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin; - długopis metalowy automatyczny z niebieskim wkładem w ilości 17 sztuk z nadrukiem po obu stronach w jednym kolorze. Nadruk ma zawierać elementy obowiązkowe: logo UE i PO KL zgodnych z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin; - teczka kartonowa z gumką wzdłuż długiego boku, formatu A4 w ilości 17 sztuk. Wykonana z bardzo grubej tektury pokrytej folią polipropylenową z kolorowym nadrukiem elementów obowiązkowych: logo UE i PO KL zgodnych z Wytycznymi dotyczącym oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin. Dopuszcza się możliwość wydrukowania naklejek z kolorowym nadrukiem elementów obowiązkowych logo UE i PO KL zgodnych z Wytycznymi dotyczącym oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin; - torba papierowa rozmiar 400 mm x 300 mm, w ilości 17 szt., z kolorowym nadrukiem elementów obowiązkowych: logo UE i PO KL zgodnych z Wytycznymi dotyczącym oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin. Dopuszcza się możliwość wydrukowania naklejek z kolorowym nadrukiem elementów obowiązkowych logo UE i PO KL zgodnych z Wytycznymi dotyczącym oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin; - notatnik w ilości 17 sztuk, format A5, w kratkę, wyrywany, klejony na górze, ilość kartek min. 40, podklejony na spodzie tekturą (usztywniany), z kolorowym nadrukiem elementów obowiązkowych: logo UE i PO KL zgodnych z Wytycznymi dotyczącym oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin na każdej stronie notatnika. 2) Usługa i dostawa-Opracowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego: a) 200 sztuk naklejek z kolorowym nadrukiem elementów obowiązkowych: logo UE i PO KL zgodnych z Wytycznymi dotyczącym oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin; w tym: - 20 sztuk naklejek o wymiarach 90mm x 50 mm o treści:-Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego-, - 130 sztuk naklejek o wymiarach 90mm x 50 mm o treści: -Nowe regulacje - nowe kwalifikacje. Wzmocnienie potencjału Gminy Radomin poprzez przygotowywanie i wdrożenie budżetu zadaniowego-. Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego-, - 50 sztuk naklejek w formacie A4 (poziomo) o treści: -Nowe regulacje - nowe kwalifikacje. Wzmocnienie potencjału Gminy Radomin poprzez przygotowywanie i wdrożenie budżetu zadaniowego-. Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego-..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.45.91.00 - Nalepki i taśmy reklamowe 18.93.90.00 - Torby podręczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie objęte niniejszą procedurą przetargową jest dofinansowane w ramach projektu -Nowe regulacje- nowe kwalifikacje. Wzmocnienie potencjału Gminy Radomin poprzez przygotowanie i wdrożenie budżetu zadaniowego- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet V Dobre zarządzanie , Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3R Agencja Reklamowo - Marketingowa Sylwiusz Gruś, ul. Wilcza 8, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1178,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1315,70

  • Oferta z najniższą ceną: 1315,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1315,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.