Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Warszawa: Prace dodatkowe niezbędne do zakończenia zamówienia, którego przedmiotem jest Dostawa, zamontowanie i uruchomienie zewnętrznych ekranów głównych LED dla Stadionu Narodowego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 158654 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Sportu Sp. z o. o., Al. Księcia J. Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 88 37, faks 0-22 529 89 29, 5179435.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace dodatkowe niezbędne do zakończenia zamówienia, którego przedmiotem jest Dostawa, zamontowanie i uruchomienie zewnętrznych ekranów głównych LED dla Stadionu Narodowego w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie rusztów stalowych (4 sztuki) dla przemieszczania i ustawienia ekranów, 2) Przeniesienie ekranów dla umożliwienia rozkładania i przygotowania elementów dachu środkowego, 3) Wykonanie zabezpieczeń ekranów w formie daszków i osłon, 4) Montaż skrzynek sterowniczych i kablo zwijaków.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Optarget Sp. z o.o., Ul. Piwna 3a, 65-315 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 263220,00
Oferta z najniższą ceną: 263220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 263220,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zakres prac dodatkowych objętych przedmiotowym zamówieniem z powodów technicznych nie może być wykonywany przez innego wykonawcę niż realizującego zamówienie podstawowe (Optarget Sp. z o.o.), ponieważ ich przedmiot jest integralnie związany z realizacją zamówienia podstawowego i zmiana wykonawcy nie jest w obecnym stadium zaawansowania realizacji zamówienia podstawowego technicznie możliwa. Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie rusztów stalowych (4 sztuki) dla przemieszczania i ustawienia ekranów, 2) Przeniesienie ekranów dla umożliwienia rozkładania i przygotowania elementów dachu środkowego, 3) Wykonanie zabezpieczeń ekranów w formie daszków i osłon, 4) Montaż skrzynek sterowniczych i kablo zwijaków. W świetle powyższego w ocenie Zamawiającego spełnione zostały przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.