Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-13
Lublin: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granic działek nr 97 /3, 97 /4, 97 /5, 97 /6 ,97 / 7 , 97 / 9 , 97 / 10 , 3
oraz budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do działek nr 97/ 3, 97 / 5, 97 / 6, 97/ 7, 97/ 8 , 97 / 9 , 97 / 10 , 4 / 1, 4 / 2 , 4 / 3, 4 / 4.
- w ulicy Willowej w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 158656 - 2008; data zamieszczenia: 13.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Sp. z o.o., ul. Żulińskiego 9, 20-706 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5240339, fax 081 5240339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: Nie dotyczy
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granic działek nr 97 /3, 97 /4, 97 /5, 97 /6 ,97 / 7 , 97 / 9 , 97 / 10 , 3 oraz budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do działek nr 97/ 3, 97 / 5, 97 / 6, 97/ 7, 97/ 8 , 97 / 9 , 97 / 10 , 4 / 1, 4 / 2 , 4 / 3, 4 / 4. - w ulicy Willowej w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Willowej w Lublinie - z rur PVC T 8 200 / 5,9 mm - 56,0 m m -wraz z włączeniem wykonanej sieci do istniejącej studni. oraz - z rur PVC T 8 160 / 4,7 mm - 26,0 m - Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych DN 1200 mm z włazami D 400 zabezpieczonymi przed kradzieżą dwoma ryglami . - 2 kpl. oraz Budowa sieci wodociągowej w ulicy Willowej w Lublinie - z rur PEHD 125 / 7,1 mm - 210,0 m - z rur PEHD 110 / 6,3 mm - 9,0 m - z rur PEHD 40 / 2,4 mm - 120,0 m - Montaż studni zasuw DN 1200 mm - 1 kpl. 3)obsługę geodezyjną prowadzonych robót; 4)inwentaryzację powykonawczą; 5)wykonanie projektu organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót; 6)przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego. i uzyskania protokółu z Wydziału Dróg i Mostów Urzędu Miasta Lublin potwierdzającego zgodność stanu technicznego przekazywanych pasów drogowych w/w ulic ze stanem technicznym z okresu poprzedzającego realizację sieci kanalizacji sanitarnej. 7.wykonanie badań geotechnicznych potwierdzających stopień zagęszczenia podsypki , obsypki rurociągów oraz zasypki wykopów. .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty oraz oświadczenia. 2.1 Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierające dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków winny być złożone do dnia 21 lipca 2008 r. do godz. 9 00 w Przedsiębiorstwie Budownictwa Inżynierjnego TORGAN Spółka z o. o 20- 706 ul. Żulińskiego nr 9. 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 2.3 Zamawiający zaprosi trzech oferentów spełniających wymagane warunki do udziału w negocjacjach zgodnie z art. 57ust.1p.2 u PZP. VI Opis oceny spełniania tych warunków: 1..Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.Dysponowanie osobami posiadającymi uporawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.), a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2.Wykazanie się wykonaniem robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacji o długości minimum 82,0 m i o wartości co najmniej 73200,00 zł brutto każda oraz wykazanie się wykonaniem robót budowlanych w zakresie budowy sieci wodociągowej o długości minimum 219,0 m i o wartości co najmniej 195500,00 zł brutto każda - w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 1.2.1.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 1.2.2.Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków oraz kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert. 1.2.3.Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków lecz nie kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu nie zostaną zaproszeni do składania ofert. 2.Warunki kwalifikacji: : 2.1.Ilość wykonanych robót - 95% W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie budowy, przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o długości minimum 82,0 m każda oraz ilość wykonanych robót w zakresie budowy sieci wodociągowych o długości minimum 219,0 m w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość wykonanych sieci kanalizacyjnych o długości mininum 82,0 m w badanym wniosku / Największa wykonana ilość sieci kanalizacyjnych o długości minimum 82,0 m x 100 x 0.95 ( waga kryterium ) . Ilość wykonanych sieci wodociągowych o długości minimum 219,0 m w badanym wniosku / Największa wykonana ilość sieci wodociągowych o długości 219,0 m x 100 x 0,95 ( waga kryterium ) 2.2. Wartość wykonanych robót - 5% W niniejszym warunku oceniana będzie suma wartości wykonanych robót o wartości co najmniej 73200,00 zł brutto każda w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych oraz suma wartości wykonanych robót sieci wodociągowych o wartości co najmniej 195500,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Wartość wykonanych sieci kanalizacyjnych o wartości co najmniej 73200,00 zł brutto w badanym wniosku / Największa wartość wykonanych sieci kanalizacyjnych o wartości 73200,00 zł brutto każda x 100 x 0,05 ( waga kryterium ) oraz Wartość wykonanych sieci wodociagowych o wartości robót co najmniej 195500,00 zł brutto każda w badanym wniosku / Najwieksza wartość wykonanych sieci wodociągowych o wartości 195500,00zł brutto każda x 100 x 0,05 ( waga kryterium ) W przypadku gdy w wyniku przyznanej punktacji Wykonawcy na pozycjach nr 4 i nr 5 otrzymają taką samą ilość punktów jak na pozycji nr 3 do przeprowadzenia negocjacji zostanie zaproszonych pięciu Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonwcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( ze zmianami ) należy złożyć następujące dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U z dnia 24 maja 2006 r. ) : 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Spłecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prrawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 2.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wnioskow o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1Wykaz osób i podmiotów ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - a w szczególności : Uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci wodociągowych i sieci kanalizacyjnych .conajmnej 1 osoba (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156.poz.1118 ) wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - minimum 3 robót w zakresie budowy : sieci kanalizacyjnych o długości minimum 82,0 m i o wartości minimum 73230,00 zł brutto oraz sieci wodociągowych o długości minimum - 219,0 m i o wartości minimum 195500,00 zł brutto. zawierające daty rozpoczęcia i zakończenia i miejsca wykonania wraz z załączonymi referencjami wydanymi przez Zamawiających potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.3 Wykaz posiadanego własnego sprzętu niezbędnego do zrealizowania zamówienia. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Oferent winien dostarczyć następujące dokumenty : 4.1. Sprawozdanie finansowe albo jego części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu luib jego części , a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających wielkość obrotu oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż trzy lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres. 4.2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 270 000 zlotych , wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminy składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert.( z uwagi na rozliczenie robót fakturą końcową) 4.3. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedziaqlności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 2.1. niniejszej części dokument winien złożyć każdy Wykonawca. - Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 8 Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9 Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10..W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt.3.2 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) wniosek tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) wniosek w tym postępowaniu. 11..Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt .2.1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 12..Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci - za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. VII: PROCEDURA .VII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA .VII.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem .VII.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu : 3 .VII.2) KRYTERIA OCENY OFERT .VII 2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 70 2. Termin realizacji robót- 30 VII.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. VII.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE VII..1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy. VII..2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy VII .3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy VII.4 ) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). VII.5. .Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. VII.6. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w ogłoszeniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. VII.7.Dokumenty i oświadczenia składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną) lub przez pełnomocnika wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. VII.8..Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska, to znak musi być uzupełniony pieczęcią lub w inny sposób umożliwiać odczytanie imienia i nazwiska podpisująceg1.5.Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej. VII.9.Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. VII.10.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Należy stosować koperty zewnętrzne i wewnętrzne. .Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na adres: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Sp. z o. o 20-706 Lublin ul. Żulińskiego nr 9 oraz oznakowana: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - na wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ulicy Willowej w Lublinie . VII.10.1Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana tak jak wyżej, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem wykonawcy. VII.11..Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia wymagane w pkt .2 ogłoszenia, VII.12.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wniosek wspólny). VII.13..Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno być zgodne z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno również wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy. Jego treść powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. VII.14.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). VII.15.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt VII.13 i VII 14 powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. VII.16.Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści wniosku, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w ogłoszeniu oraz ponumerowanie wszystkich stron wniosku. VII.17.W niniejszy postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną VII.17.1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać do działającego w imieniu Zamawiającego: - za pomocą telefaksu na nr 0 81 - 524 - 03 - 39 - pisemnie na adres - Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółka z o. o 20 - 706 Lublin ul.Żulińskiego nr 9 - elektronicznie e-mail : torgan @ neostrada.pl VII.17.2. Osobą upoważnioną - do kontaktowania się z Wykonawcami jest: VII.17.2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: - P. Lech Gano - 20 - 706 Lublin ul Żulińskiego nr 9 tel ( 0 81 ) 524 - 03 - 39 lub 606 32 36 35 VII.17.2.2. W zakresie procedury: P.Lech Gano - 20 - 709 Lublin ul.Żulińskiego nr 9 tel ( 0-81 ) 524 - 03 - 39 lub 606 32 36 35 VII.17.3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 u Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Najkrótszy termin zrealizowania całego zadania - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółka z o.o 20-706 Lublin. Żulińskiego nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Usługa kompleksowego sprzątania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzańskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiającego wraz z posypywaniem powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z dachów obiektów we władaniu Zamawiającego.
- Postępowanie na udzielanie świadczeń zdrowotnych przez perfuzjonistę oraz przez adepta perfuzjonisty w Oddziale Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Lublinie
- Dostawa mięsa, drobiu oraz wyrobów wędliniarskich na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, co najmniej trzywariantowej koncepcji odwodnienia dla wskazanego odcinka drogi ekspresowej S8 - trasa Armii Krajowej na terenie m. st. Warszawy
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- Kompleksowej obsłudze urządzeń uzdatniania wody basenu wraz z jacuzzi w kompleksie wychowania fizycznego Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki w Zegrzu.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.