Ogłoszenie z dnia 2012-07-20
Galewice: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Numer ogłoszenia: 158663 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Galewice , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań CPV - 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.2. Kwota kredytu: 2.268.497 PLN. 1.3. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - pierwsza transza 10-08-2012 r. - 500.000 PLN, druga transza 31-08-2012 r. - 500.000 PLN, trzecia transza 31-10-2012 r. 500.000 PLN, czwarta transza 768.497 PLN 30-11-2012 r.. 1.4. Okres kredytowania ( wymagany ) 30 grudnia 2017 r. 1.5. Zabezpieczenie umowy kredytowej w formie weksla In blanco. 1.6. Spłata kredytu następować będzie w 16- ratach kwartalnych: Pierwsza rata w wysokości 68.497 zł i kolejne 3 raty w równych kwotach po 60.000 zł każda płatne do ostatniego dnia m-ca kończącego każdy kwartał począwszy od 31.03.2014 r. Kolejne raty tj. 5,6,7 i 8 w równych kwotach po 50.000 zł każda płatne do ostatniego dnia m-ca kończącego każdy kwartał. Raty 9,10,11,12 w równych kwotach po 175.000 zł każda płatne do ostatniego dnia m-ca kończącego każdy kwartał. Raty 13,14,15,16 w równych kwotach po 280.000 zł każda płatne do ostatniego dnia m-ca kończącego każdy kwartał ( ostatnia płatność 30.12.2017 r.). 1.7. Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 1.8. Nie będą pobierane: a) opłaty i prowizje bankowe od: - salda niewykorzystanej części kredytu, - operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu. b) odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 1.9. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą w okresach miesięcznych - okresy odsetkowe. 1.10. Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 30 marca 2014 r. 1.11. Zamawiający wykorzystywać będzie kredyt bezgotówkowo. Wykorzystanie kredytu nastąpi poprzez przekazanie środków na rachunek bieżący Zamawiającego prowadzony w RBS Lututów Oddział w Galewicach, nr rachunku: 21 9256 0004 5500 0257 2000 0020.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice; pok.204..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice; pok.208..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GALEWICE
więcej: przetargi GALEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Powiatu Sztumskiego w 2024 roku
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu i spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 3 500 000,00 zł
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2024 ROKU
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego do kwoty 3 750 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Czeremcha
- ZP/CZD/093/24 Obsługa bankowa Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" - prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych (...) przez okres 36 miesięcy.
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla gminy Wąsosz"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.