To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-30
Zakopane: Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 158695 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133681 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku obejmującego: 1) Microcuvettes - wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9 SIWZ (Pakiet - Nr 1). 2) Sterylne pokrowce dwukolorowe - wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10 SIWZ (Pakiet - Nr 2). 3) Worki komorowe kalibrowane na mocz w systemie zamkniętym - wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11 SIWZ (Pakiet - Nr 3). 4) Protezy naczyniowe, nieuszczelnione, uszczelnione, zbrojone, posrebrzane i rozwidlone - wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.12 SIWZ (Pakiet - Nr 4). 5) Uchwyt do lampy operacyjnej - wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.13 SIWZ (Pakiet - Nr 5). 6) Piłki wielorazowe do kolana i biodra - wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.14 SIWZ (Pakiet - Nr 6). 7) Zamknięty system odsysania oraz łącznik - wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.15 SIWZ (Pakiet - Nr 7). 8) Naboje z tlenkiem etylenu - wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.16 SIWZ (Pakiet - Nr 8). z podziałem na 8 (osiem) Pakietów, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawionych w punktach 3.9 - 3.16 przedmiotowej SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przepisami prawa aktualne zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, dopuszczającą do użytkowania medycznego zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć. 3. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia, opatrzony terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 6 miesięcy licząc od daty wykonania dostawy. 4. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Działu Zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Zakopanem za pomocą faksu potwierdzonego niezwłocznie pismem. 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie 5 dni kalendażowych od złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: - nazwę asortymentu, - okres ważności (jeżeli dotyczy), - numer serii, - nazwę i adres producenta dostawcy. W przypadku, gdy ostatni dzień (5) dostawa wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 6. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru wadliwego w szczególności w przypadku, gdy: - dostarczono towar złej jakości, - dostarczono towar niezgodnie z umową lub zamówieniem częściowym, - dostarczono towar w niewłaściwych opakowaniach, Zamawiający zastrzega, że wymiana towaru wadliwego, o którym mowa wyżej nastąpi: 1) w ciągi 2 dni kalendażowych od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Dostawcy w przypadku gdy: a) dostarczono towar niezgodnie z umową lub zamówieniem częściowym, b) dostarczono towar w niewłaściwych opakowaniach. W przypadku, gdy ostatni dzień (2) dostawy będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu ustawowo wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa w ust. 3 umowy, 2) w ciągi 7 dni kalendażowych od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Dostawcy w przypadku gdy: a) dostarczono towar złej jakości, W przypadku, gdy ostatni dzień (7) dostawy będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu ustawowo wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa w ust. 3 umowy. 7. Zamawiający informuje, że podana poniżej w punktach 3.9 - 3.16 przedmiotowej SIWZ ilość poszczególnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku będąca przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji. 8. Zaoferowany a następnie dostarczony sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku będący przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego musi odpowiadać następującym minimalnym parametrom technicznym, jakościowymi i funkcjonalnym określonym w przedmiotowej SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet - Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Radiometer Sp. z o.o., ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2235,60
Oferta z najniższą ceną: 2235,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2235,60
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet - Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYMED Tomasz Idźkowski, ul. Żeromskiego 45, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29376,00
Oferta z najniższą ceną: 29376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29376,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet - Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o.o., Sp.K., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3024,00
Oferta z najniższą ceną: 3024,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3024,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet - Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dräger Polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18a, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4280,40
Oferta z najniższą ceną: 4280,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4551,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet - Nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMC Impomed Centrum S.A., ul. Skrzyneckiego 38, 04-563 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7128,00
Oferta z najniższą ceną: 7128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7128,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet - Nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDICAVERA SP. Z O.O. DAHLHAUSEN GROUP
jakie przetargi wygrała firma
MEDICAVERA SP. Z O.O. DAHLHAUSEN GROUP
- Medicavera Sp. z o.o. DahlhausenR Group, ul. Wawrzyniaka 6W, 70-392 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16470,00
Oferta z najniższą ceną: 16470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24570,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Obsługa informacji turystycznej w punkcie TPN przy ul. Chałubińskiego 44
- Prowizja za sprzedaż biletów online
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem-Cyrhla
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Świadczenie w 2025 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasto Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.