To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-20
Międzyrzec Podlaski: Zakup i dostawa sprzętu i artykułów do wyposażenia świetlic wiejskich
Numer ogłoszenia: 158717 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141108 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3712496, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i artykułów do wyposażenia świetlic wiejskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mebli kuchennych, biurowych i świetlicowych (łącznie z ich montażem), sprzętu AGD, RTV, a w tym komputerów z oprogramowaniem, sztućców i naczyń obiadowych, rolet okiennych, dywanu, sprzętu sportowego oraz agregatu chłodniczego - szczegółowo określonych w załączniku nr 4 do siwz - do trzech świetlic wiejskich z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski, a mianowicie do miejscowości: Wysokie, Pościsze i Przychody. a) Nazwy własne, użyte w siwz, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. b) Wszystkie dostarczone sprzęty i artykuły muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym bez usterek i uszkodzeń. c) Dostawa i montaż poszczególnych sprzętów nastąpi w określonej ilości i do odpowiedniej świetlicy wskazanej przez Zamawiającego. d) Faktury (rachunki) za realizację przedmiotu zamówienia muszą być wystawiane oddzielnie na każdą świetlicę wiejską - przy założeniu płatności jednorazowej za wykonanie całości zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.41.00 - Szafki wystawowe 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.71.13.60 - Piekarniki 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.53.10.00 - Dywany 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 39.22.12.10 - Talerze 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Sprzęt i artykuły będą wykorzystywane do działań realizowanych w ramach projektu: a)Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wysokie b)Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Pościszach c)Zaadaptowanie budynku po byłej szkole podstawowej w Przychodach na świetlice wiejską Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków w ramach programu osi 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313,322,323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI objęte PROW.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble kuchenne i biurowe do świetlicy w miejscowości Wysokie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. BO-SPORT Aleksander Bogusz, Al. Wyzwolenia 22, 08-440 Pilawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44688,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40147,20
Oferta z najniższą ceną: 40147,20 / Oferta z najwyższą ceną: 68911,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Meble kuchenne i biurowe do świetlicy w Pościszach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. BO-SPORT Aleksander Bogusz, Al. Wyzwolenia 22, 08-440 Pilawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33702,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30233,40
Oferta z najniższą ceną: 30233,40 / Oferta z najwyższą ceną: 47497,68
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Meble kuchenne i biurowe do świetlicy w Przychodach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. BO-SPORT Aleksander Bogusz, Al. Wyzwolenia 22, 08-440 Pilawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21315,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18696,00
Oferta z najniższą ceną: 18696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35622,16
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sprzęt AGD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SMB Consulting Sebastian Bochyński, ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24170,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25722,99
Oferta z najniższą ceną: 25722,99 / Oferta z najwyższą ceną: 29163,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Sprzęt RTV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EURO-SERWIS s.c. W. Fedyna, J. Grzegorczyk, M. Tarkowski, ul. Sieroszewskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136967,90
Oferta z najniższą ceną: 136967,90 / Oferta z najwyższą ceną: 150761,10
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Sztućce i naczynia obiadowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BMS Sp. j. Z. Bielecki, T. Białowąs, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19552,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15338,50
Oferta z najniższą ceną: 15338,50 / Oferta z najwyższą ceną: 21967,80
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Sprzęt sportowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FINNER POLSKA MARKIEWICZ PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
FINNER POLSKA MARKIEWICZ PAWEŁ
- FINNER POLSKA, ul. Sienna 18, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11739,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7756,00
Oferta z najniższą ceną: 7756,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19999,80
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wikielcu
- Dostawa i montaż mebli biurowych.
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Poprawa jakości regionalnej oferty kulturalnej Gminy Rzekuń poprzez zakup mobilnej sceny artystycznej
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.