Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-14
Pruszcz Gdański: Wykonanie remontu cząstkowego w ilości 8 000 m2 nawierzchni bitumicznych dróg
powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 15871 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego w ilości 8 000 m2 nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2009 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, przy użyciu masy mineralno-bitumicznej średnioziarnistej zamkniętej wg Polskiej Normy (powierzchnia do 8.000 m2) oraz wyrównanie podbudowy przy wybojach o głębokości ponad 4 cm mieszanką mineralno-asfaltową wyrównawczą (do 550 ton) na sieci dróg powiatowych, Powiatu Gdańskiego 1.- realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy dwóch grup pracowniczych wybranego Wykonawcy, które wykonywać będą przedmiot zamówienia równolegle w czasie, a w dwóch różnych częściach powiatu (szczegóły ustalone będą z wybranym Wykonawcą), 2.- przycięcie nawierzchni wokół uszkodzonego miejsca z nadaniem łacie regularnych kształtów, 3.- wyfrezowanie lub wykucie uszkodzonego miejsca z oczyszczeniem i usunięciem rumoszu oraz odwiezienie rumoszu na miejsce składowania znajdujące się na terenie gminy, na której leży remontowana droga, 4.- skropienie naprawianego miejsca oraz posmarowanie krawędzi emulsją asfaltową, 5.- wypełnienie odpowiednią mieszanką mineralno - bitumiczną łaty z zagęszczeniem do poziomu otaczającej płaszczyzny nawierzchni, 6.- oznakowanie drogi w miejscu wykonywania remontu zgodnie z projektem sporządzonym na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729), 7.- wyrównanie podbudowy przy wybojach o głębokości ponad 4 cm mieszanką mineralno-asfaltową wyrównawczą (szacunkowa ilość: do 550 ton). 8. - ubytki o powierzchni mniejszej od 1 m2 stanowią ok. 35 % ogólnej powierzchni stanowiącej przedmiot zamówienia, natomiast ubytki o powierzchni powyżej 1 m2 - 65 % ogólnej powierzchni stanowiącej przedmiot zamówienia. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca zał. nr 10 do siwz. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.40 - 45.23.32.40 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagana kwota wadium - Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 10.000,-zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj.: - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót w zakresie przedmiotu zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. wykazu minimum 3 robót bitumicznych o wartości minimum 500 000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót (zał. nr 4 do siwz), - wykażą się posiadaniem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie tj.: - wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych - 1 szt. - frezarka - minimum 2 szt. - samochód ciężarowy - minimum 2 szt. - skrapiarka (dopuszczalna-ciągniona) - minimum 2 szt. - sprężarka z młotem pneumatycznym - minimum 2 szt. - walec 5 tonowy - minimum 2 szt. - piła do cięcia asfaltu - minimum 2 szt. - oddelegują do realizacji przedmiotu zamówienia niżej wymienionego personelu: a) kierownika robót z uprawnieniami do prowadzenia robót drogowych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów b) dwie ekipy wykonawcze po minimum 5 osób każda. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Dowód wniesienia wadium. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia i dokumentu, o których mowa w pkt VIII.1 i VIII.5 siwz oraz oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt VIII.2 - 4 i VIII. 6 - 11 siwz. Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt VIII.1 - 5 siwz. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentu określonego w pkt VIII.6-8 i 12 siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do siwz). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do urzędu skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 6. Kopie uprawnień i aktualnych zaświadczeń z właściwej izby inżynierów osoby/osób wykonujących zamówienie 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót w zakresie przedmiotu zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. wykazu minimum 3 robót bitumicznych o wartości minimum 500 000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót (zał. nr 4 do siwz), 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca (wzór zał. nr 5 siwz), 9. Formularz cenowy (wzór zał. nr 6 do siwz), 10. Wykaz stawek i narzutów (wzór zał. nr 7 do siwz), 11. Dowód wniesienia wadium, 12. Umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna- ewentualne koszty przesyłki 11,90 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. nr 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i jednostek podległych
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.