eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzDOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH (Nr sprawy 63/ZP/16)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Zgierz: DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH (Nr sprawy 63/ZP/16)
Numer ogłoszenia: 158753 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH (Nr sprawy 63/ZP/16).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 63/ZP/16) jest dostawa akcesoriów samochodowych oraz części zamiennych do pojazdów osobowych, dostawczych, osobowo-terenowych, ciężarowych, autobusów, pozostałych pojazdów oraz akcesoriów samochodowych dla 31 WOG Zgierz oraz do magazynów służby czołg-sam w kompleksach Zgierz, Leźnica Wielka, Tomaszów Mazowiecki, Nowy Glinnik. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 zadań : Zadanie nr 1 - akcesoria samochodowe Zadanie nr 2 - części zamienne do samochodów osobowych Zadanie nr 3 - części zamienne do samochodów osobowo-terenowych Zadanie nr 4 - części zamienne do samochodów dostawczych Zadanie nr 5 - części zamienne do samochodów ciężarowych Zadanie nr 6 - części zamienne do autobusów Zadanie nr 7 - części zamienne do pozostałych pojazdów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (formularz cenowy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ( za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na wybrane zadania) - liczba zadań: 7 . 3. Oferowane wyroby powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta powinny być: nowe (produkcji 2015/2016), nie używane, nie regenerowane, w kategorii I-ej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. 4. Wyroby powinny być zgodne z parametrami technicznymi i w ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Okres gwarancji na cały asortyment wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru, chyba że producent udzielił dłuższej gwarancji. 6. WYKONAWCA musi przekazać ODBIORCY indywidualne karty gwarancyjne z informacją o warunkach udzielonej gwarancji na każdy rodzaj asortymentu urządzenia oraz sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej. - dot. zad. 2 - 7. 7. Do chwili podpisania przez ODBIORCĘ dokumentu o której mowa powyżej, pełną odpowiedzialność za dostawę ponosi WYKONAWCA. 8. Dostawy do ZAMAWIAJĄCEGO powinny odbywać się transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko i być awizowane faksem min. 5 dni przed datą dostawy. Dostawy realizowane muszę być w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8°°- 13°°); 9. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o innych oznaczeniach katalogowych pod warunkiem zamienności zespołów i części, o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego , o porównywalnej jakości i identycznym przeznaczeniu. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie Zamawiającemu równoważności zaproponowanych produktów. Wykonawca w przypadku zaproponowania produktów równoważnych dla zadań nr 1,2,3,4,5,6,7 zobowiązany jest podać numer katalogowy proponowanego produktu równoważnego ( załącznik nr 1 do SIWZ - w kolumnie nr 22, w polach nie oznaczonych znakiem X należy wpisać numer katalogowy proponowanego produktu równoważnego). Brak podania numeru katalogowego w treści Załącznika nr 1 do SIWZ - zadanie nr 1,2,3,4,5,6,7 w kolumnie 22 (numer katalogowy), skutkować będzie uznaniem, iż jest to produkt zaproponowany przez Zamawiającego. 10. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji na dostawę części samochodowych, przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 10% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 1 do SIWZ) po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie opcjonalne. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie do 15 dni roboczych od daty powiadomienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34.64.00.00 - Elementy samochodowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin dostawy - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zgierz, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz, bud.3 , pok. 5,6...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2016 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zgierz, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz w Kancelarii jawnej (bud. Nr 2, I piętro, pok. Nr 114)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.