Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Jelenia Góra: Dostawa ładowarki do baterii do defibrylatora Lifepak 12/15, baterii oraz torby do defibrylatora Lifepak 12
Numer ogłoszenia: 158753 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze , ul. Cieplicka 126a, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7535614, faks 75 7535614.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl; www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ładowarki do baterii do defibrylatora Lifepak 12/15, baterii oraz torby do defibrylatora Lifepak 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ładowarki do baterii do defibrylatora Lifepak 12/15, baterii oraz torby do defibrylatora Lifepak 12. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ ZP - 12/2013. Zamawiający wymaga aby zaoferowane sprzęt był nowy. Badania techniczne (przeglądy) w ramach gwarancji - bezpłatne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.40.00.00 - Motocykle, rowery, przyczepy motocyklowe boczne 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełniony formularz przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie oferenta że oferowane wyroby medyczne są zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). 3. Warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego ( Zał nr 4 do SIWZ) - do Pakietu I. 4. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty medyczne są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.): a) certyfikat CE lub Deklarację zgodności z dyrektywą o wyrobach medycznych 93/42/EWG, b) oświadczenie, że sprzęt stanowiący załącznik do niniejszego oświadczenia został zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, lub c) oświadczenie, że sprzęt stanowiący załącznik do niniejszego oświadczenia nie podlega zgłoszeniu do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Folder opisujący sprzęt - do Pakietu I. 6. Instrukcja obsługi sprzętu w języku polskim do Pakietu I - dołączona do sprzętu. 7. Karta gwarancyjna do Pakietu I- dołączona do sprzętu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek ZUS.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, sekretariat pok. nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/7/2025 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji "Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne KPN - Karkonoska Zielona Szkoła"
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO DŹWIGU 2-KONDYGNACYJNEGO O UDŹWIGU Q=630KG DO BLOKU "K"
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Modernizacja budynku ,,C" siedziby TAURON Ekoenergia sp. z o.o. - wykonanie izolacji ścian
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szastarce w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Modliborzycach w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa aparatu USG i holterów ciśnieniowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa monitora parametrów hemodynamicznych dla OIT (ZP-56/2025)
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- DOSTAWA LEKÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.