Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-22
Sochaczew: Diagnoza potrzeb zawodowych, edukacyjnych i społecznych oraz warsztaty grupowe dla uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności - Nowa jakość życia
Numer ogłoszenia: 158770 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sochaczewie , Aleja 600-Lecia 90, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8631481, faks 0-46 8631484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.sochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Diagnoza potrzeb zawodowych, edukacyjnych i społecznych oraz warsztaty grupowe dla uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności - Nowa jakość życia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Zadanie polega na przeprowadzeniu diagnozy potrzeb zawodowych, edukacyjnych i społecznych uczestników projektu. Diagnoza potrzeb winna dostarczyć informacji dotyczących predyspozycji, możliwości zawodowych, rozpoznania potencjału zawodowego, wykształcenia, doświadczenia zawodowego, dodatkowych umiejętności, zainteresowań potrzeb, kwalifikacji, indywidualnych obszarów trudności i barier, ograniczeń zdrowotnych ,sytuacji rodzinnej i społecznej mającej wpływ na powrót lub wejście na rynek pracy każdego uczestnika. Diagnoza potrzeb uczestników zostanie dokonana dzięki indywidualnym konsultacjom uczestników ze specjalistami ; 1) z doradcą zawodowym zajęcia mające na celu zaplanowanie ścieżki kariery zawodowej, adekwatny dobór kursów, szkoleń zawodowych, zaplanowanie działań związanych z podjęciem nauki szkolnej, zwiększenie motywacji do podejmowania działań. Łącznie 126 godzin indywidualnych zajęć dla 21 uczestników po 6 h przypadających na uczestnika. 2) z psychologiem zajęcia mające na celu określenie predyspozycji, możliwości, barier, potrzeb uczestników oraz zaplanowanie dla każdego z nich wsparcia w zakresie reintegracji społecznej (adekwatny dobór instrumentu aktywizacji zdrowotnej i indywidualnych spotkań ze specjalistami) , zwiększenie motywacji do podnoszenia własnych kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych, zaplanowanie działań umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy. Łącznie 84 godzin zajęć dla 21osób po 4 h na osobę. Zadanie nr 2 - Warsztaty grupowe a) Przeprowadzenie usługi wspierającej aktywizację zawodową - grupowe warsztaty z doradcą zawodowym dla 21 osób w wymiarze 40 godzin zegarowych dla 2 grup uczestników projektu. Łączna liczba godzin 80 godzin zegarowych doradztwa zawodowego w formie warsztatów grupowych. Celem warsztatów grupowych jest zwiększenie wiedzy w zakresie poruszania się po rynku pracy, a tym samym podniesienie kompetencji i umiejętności umożliwiających powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową. b) Przeprowadzenie grupowego treningu kompetencji społecznych z psychologiem dla 21 uczestników w podziale na dwie grupy. Dla każdej grupy 30 godzin szkoleniowych treningu, łącznie 60 godzin. Celem treningów jest podniesienie kompetencji i umiejętności społecznych, poprawa funkcjonowania społecznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy-w tym okresie, co najmniej: 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu diagnozy potrzeb zawodowych lub edukacyjnych lub społecznych na grupie co najmniej 20 osób (w ramach jednej umowy) oraz 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu warsztatów grupowych lub treningu kompetencji społecznych dla co najmniej 20 osób (w ramach jednej umowy)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami: a) Dwoma doradcami zawodowym, którzy posiadają: - wykształcenie wyższe oraz uprawnienia doradcy zawodowego zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U.z 2008r., Nr 69 poz. 415) oraz - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzaniu diagnozy, analizy predyspozycji zawodowych, b) psychologiem, który posiada: - wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe zgodnie z ustawą z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów ( Dz. U. z 2001r., Nr 73 poz.763) oraz - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzaniu diagnozy potrzeb społecznych,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.sochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sochaczewie, Al. 600-lecia 90, pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sochaczewie, Al. 600-lecia 90; sekretariat(pokój 213, II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Nowe umiejętności-Nowa jakość życia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - oprogramowanie antywirusowe oraz urządzenia UTM
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przygotowanie i realizacja 2 seminariów stacjonarnych (1 spotkanie - Wrocław; 1 spotkanie - Legnica) dotyczących Lokalnych Planów Deinstytucjonalizacji (LPDI)
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.