eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinDOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY LUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2014/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Lubin: DOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY LUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2014/2015
Numer ogłoszenia: 158779 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141633 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin, Księginice 14, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 840 81 52, faks 076 840 81 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY LUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2014/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Dowozy uczniów z terenu Gminy Lubin do gimnazjów, szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i przedszkola położonych na terenie Gminy Lubin i Miasta Lubina w roku szkolnym 2014/2015 - rano i powrót. Planowana liczba przewożonych (dziennie w jedną stronę) uczniów wynosi - 624. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby uczniów w czasie trwania umowy, tj.: zwiększenie lub zmniejszenie do 8% planowanej liczby przewożonych uczniów. 2)Wykaz szkół objętych zamówieniem, planowaną liczbę dowożonych uczniów do poszczególnych jednostek, planowane godziny rozpoczęcia zajęć szkolnych i planowane godziny zakończenia zajęć szkolnych określa załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych w jednostkach objętych niniejszym zamówieniem. 3)Dowozy uczniów do szkół objętych zamówieniem odbywać się będą w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do jednostki nie wcześniej niż pół godziny i nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych, zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym przez Wykonawcę i załączonym do oferty. W rozkładzie jazdy Wykonawca określi przystanki, na jakich uczniowie będą wsiadać do autobusu (rano) i wysiadać z autobusu (powrót). Przystanki powinny być usytuowane możliwie najbliżej szkoły, w miejscu umożliwiającym bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów. Zmiany w rozkładzie jazdy i przystanków wprowadzone przez Wykonawcę w trakcie roku szkolnego wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający przewiduje (w razie potrzeb) zmiany przystanków, zmiany rozkładu jazdy oraz wprowadzenia do rozkładów jazdy dodatkowych miejscowości. Powyższe zmiany wprowadzone będą na piśmie w formie aneksu do umowy. 4)Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, wg uzgodnionego z Zamawiającym rozkładem jazdy autobusów. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące w autobusie. 5)Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozów uczniów w połączeniu z przewozami otwartymi pod warunkiem, spełnienia wszystkich wymogów określonych niniejszą SIWZ. Autobusy w czasie przewozu uczniów powinny być oznakowane oznaczeniami wymaganymi przepisami prawa. W przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autobus zastępczy. 6)Opiekę nad uczniami w czasie dowozów zapewni Zamawiający. 7)Wykonawca zapewni kursy zamienne wg potrzeb poszczególnych jednostek w czasie przerw w nauce oraz w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć. 8)Uczniowie będą mogli korzystać z innych połączeń w ramach posiadanego biletu. 9)Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Lubinie Spółka Akcyjna, ul. Ścinawska 22, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 682737,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 614835,60

  • Oferta z najniższą ceną: 614835,60 / Oferta z najwyższą ceną: 614835,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.