Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Stary Dzików: zadanie nr 1 - ODBUDOWA DROGI GMINNEJ DĄBROWA w km 0+000 - 0+700
zadanie nr 2 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI w m-ci UŁAZÓW km 0+000 - 0+600
Numer ogłoszenia: 158782 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128808 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79, 37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie, tel. 0-16 631 80 50, faks 0-16 631 80 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie nr 1 - ODBUDOWA DROGI GMINNEJ DĄBROWA w km 0+000 - 0+700 zadanie nr 2 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI w m-ci UŁAZÓW km 0+000 - 0+600.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zad. nr 1 obejmuje Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 40kmh - kategoria ruchu KR 1 - 2, obciążenie 80 KN /oś - przekrój poprzeczny szlakowy - szerokość jezdni: droga km 0 + 000 - km 0 + 700 - 4.00m - szerokość pobocza ziemnego str. L i P od 0.50m do 0.75m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - teren przebiegu trasy płaski - przebieg drogi km 0 + 000 - km 0 + 700 teren niezabudowany - charakter ruchu gospodarczy i turystyczny Trasa Zakres odbudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 skrzyżowanie z drogą powiatową 1651R Ułazów - Stary Dzików - KPO km 0 + 700 skrzyżowanie z drogą gminną zbiorczą str. P Wykaz działek zajętych pod inwestycję: działki nr ewidencyjny 787-4 obręb geodezyjny Ułazów. Projektowana droga znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Stary Dzików. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne jezdni, oraz odprowadzenie wód z nawierzchni. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi (spadki przyjąć wg Projektu technicznego). W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy bitumicznej (wiążącej i ścieralnej) wykonać należy profilowanie i remont tłuczniem (wg tabeli profilowania i tabeli uzupełnienia podbudowy), oraz warstwę wzmacniającą z tłucznia. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg Projektu technicznego), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1.5. Projektowana nawierzchnia droga km 0 + 000 - km 0 + 700 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 7cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20-40 - 2cm profilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniem 20-40 Nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20-63 Rowy Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przy drodze gminnej i istniejących cieków. Rowy są zamulone i wymagają częściowej odbudowy i odmulenia. W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty: odmulenie rowu droga km 0 + 000 - km 0 + 700 str. L km 0 + 000 - km 0 + 700 str. P Wykonując odmulenie istniejącego rowu i odbudowę należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Przepusty pod koroną drogi Na omawianym odcinku nie występują przepusty pod korona drogi. Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na wykonaniu nawierzchni zjazdów. Skrzyżowania - km 0 + 000 str. L i P skrzyżowanie z drogą powiatową 1651R Ułazów - Stary Dzików - km 0 + 700 str. P skrzyżowanie z drogą gminną zbiorczą Oznakowanie pionowe Odcinek objęty opracowaniem posiada następujące oznakowanie pionowe, które nie wymaga wymiany. - km 0 + 021 str. L znak A - 7 , słupek betonowy stan dobry Kolizje Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa i kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa zad. nr 2 obejmuje Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 40km/h - kategoria ruchu KR 1 - 2, obciążenie 80 KN -oś - przekrój poprzeczny szlakowy - szerokość jezdni: droga km 0 + 000 - km 0 + 600 - 3.50m - szerokość pobocza ziemnego str. L i P od 0.50m do 1.00m - projektowana nawierzchnia drogi km 0 + 000 - km 0 + 370 bitumiczna + wzmocnienie km 0 + 370 - km 0 + 600 tłuczniowa - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - teren przebiegu trasy płaski - przebieg drogi km 0 + 000 - km 0 + 600 teren niezabudowany - charakter ruchu gospodarczy i turystyczny Trasa Zakres odbudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 skrzyżowanie z drogą gminna Dabrowa - KPO km 0 + 600 za istniejącym zjazdem str. L Wykaz działek zajętych pod inwestycję: działki nr ewidencyjny 67-3 obręb geodezyjny Ułazów. Projektowana droga znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Stary Dzików. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne jezdni, oraz odprowadzenie wód z nawierzchni. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada wyboje i koleiny należy wykonać: - km 0 + 000 - km 0 + 370 profilowanie (wg tabeli profilowania podbudowy), warstwę wzmacniającą z tłucznia i warstwy bitumiczne - km 0 + 370 - km 0 + 600 profilowanie istniejącej nawierzchni równiarka do zadanych spadków z zagęszczeniem a następnie warstwę wzmacniającą z tłucznia Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Projektowana nawierzchnia droga km 0 + 000 - km 0 + 370 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 2cm profilowanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego KR 1-2 Uwaga: W związku z istniejącym przebiegiem drogi i małym natężeniem ruchu można wykonać projektowaną nawierzchnię bitumiczną w dwóch etapach tzn. 1 etap wykonanie profilowania betonem asfaltowym i warstwa wiążąca gr. 6cm z betonu asfaltowego 2 etap wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3cm z betonu asfaltowego droga km 0 + 370 - km 0 + 600 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 5cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20-63 - profilowanie istniejącej nawierzchni do zadanych spadków z zagęszczeniem Uwaga: W związku z istniejącym przebiegiem drogi i małym natężeniem ruchu można wykonać projektowaną nawierzchnię bitumiczną w dwóch etapach tzn. 1 etap wykonanie górnej warstwy nawierzchni z tłucznia 2 etap wykonanie wiążącej gr. 5cm i warstwy ścieralnej gr. 4cm z betonu asfaltowego Nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20-63 Rowy Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przy drodze gminnej i istniejących cieków. Rowy są porośnięte krzaki. W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty: karczowanie krzaków droga km 0 + 000 - km 0 + 600 str. L droga km 0 + 400 - km 0 + 600 str. P Przepusty pod koroną drogi Na omawianym odcinku występują następujące przepusty, na których nie przewiduje się żadnych robót. - km 0 + 002 przepust fi 40 dł. 11mb z murkami czołowymi stan dobry Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na wykonaniu nawierzchni zjazdów. Przy zjazdach do kopalni gazu km 0 + 289 str. P i km 0 + 334 str. P projektuje się wykonanie rozbiórki kostki wibroprasowanej i krawężnika oraz ich ponowne ułożenie Skrzyżowania - km 0 + 000 str. L i P skrzyżowanie z drogą gminną Dąbrowa Oznakowanie pionowe Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. Kolizje Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa i kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.22.12.44 - Roboty budowlane w zakresie kanałów 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH Sp. z o.o, ul. Lwowska 34, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408648,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 260773,48
Oferta z najniższą ceną: 260773,48 / Oferta z najwyższą ceną: 398238,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STARY DZIKÓW
- "Zakup ciągnika wraz z osprzętem"
- Prace budowlane przy dzwonnicy należącej do zespołu cerkiewnego w Starym Dzikowie
więcej: przetargi STARY DZIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.