eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerminBudowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Czermin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Czermin: Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Czermin
Numer ogłoszenia: 158794 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115438 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czermin, Czermin 47, 63-304 Czermin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7416031, faks 0-62 7417324.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Czermin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Budowie sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Czermin. Zakres robót podzielony jest na dwa etapy: a) pierwszy etap obejmuje roboty określone w przedmiarze robót pn. Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Czermin - odcinek od Sk1 do Sk37 oraz Sk31 do OŚ oraz roboty określone w dziale 1 od pozycji 1 do 10 przedmiaru robót pn. Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Czermin - przyłącza kanalizacyjne wraz z zajęciem pasa drogowego na odcinku Sk1 do Sk12 oraz Sk31 do OŚ. - Zamawiający zastrzega, iż roboty etapu I należy rozpocząć bezwzględnie od odcinka Sk1 do Sk11. Roboty te winny być wykonane najpóźniej do dnia 31 lipca 2010r., ze względu na przebudowę drogi powiatowej nr 4308 P Grab-Pleszew, na odcinku Grab-Czermin, do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4311P Strzydzew-Broniszewice. b) drugi etap obejmuje roboty określone w przedmiarze robót pn. Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Czermin - osiedle oraz roboty określone w dziale 2 od pozycji nr 11 do 20 przedmiaru robót pn. Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Czermin - przyłącza kanalizacyjne wraz z zajęciem pasa drogowego na odcinku osiedle. - Zamawiający zastrzega, iż w przypadku realizacji zadania pn. Budowa ścieżki rowerowej wraz z budową kolektora deszczowego w miejscowości Czermin - Etap I w roku 2010, Wykonawca winien rozpocząć roboty etapu II bezwzględnie od odcinka Sk48 do Sk52 oraz Sk70 do Sk77 w roku 2010 . Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót: 1) odcinek od Sk1 do Sk37 oraz Sk31 do OŚ. a) wytyczenie obiektu w terenie, b) roboty rozbiórkowe nawierzchni dróg (tłuczeń należy odłożyć na pryzmy i ponownie wbudować w podbudowę), c) wywiezienie nawierzchni asfaltowej z dokonanej rozbiórki na gminne składowisko odpadów w miejscowości Pieruchy, d) wykonanie wykopów w obudowie z szalunku przestawnego wraz z wywozem gruntu nie spełniającego wymogów (roboty prowadzić po uzyskaniu zgody zarządcy drogi za zajęcie pasa drogowego), e) wykonaniu podsypki pod rurociąg z rur PCV dn 0,20 m wraz z jego ułożeniem , f) wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC-U klasy N (SN4) ze ścianką litą, g) montażu betonowych prefabrykowanych studzienek kontrolnych dn 1000 mm, h) wykonywaniu na bieżąco przyłączy kanalizacyjnych z rur PCV dn 0,16 zakończonych studzienką rewizyjną PCV dn 315/160 z włazem 12,5 T (teleskop), i) montażu przepompowni ścieków bytowo-socjalnych typu Meprozet B 1500/50 II lub równoważny dn 1500 z polimerobetonu z zagospodarowaniem terenu przepompowni, j) wykonanie rurociągu tłocznego z rur PEHD 90 z dwoma przeciskami z rur stalowych pod drogami o nawierzchni asfaltowej (powiatowa i gminna) prowadzonego przez działki 72/20 w terenach zieleni, k) zasypaniu wykopów wraz z dostarczeniem piasku na wymianę gruntu w miejscach gdzie nie można wykorzystać gruntu z ukopu, l) wykonaniu podbudowy nawierzchni drogowej, ł) odtworzeniu istniejących nawierzchni drogowych (nawierzchnie asfaltowe lub tłuczniowe), m) w przypadku występowania wód gruntowych zastosowanie zestawu igłofiltrów do obniżenia zwierciadła wód gruntowych), n) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 2) przyłącza kanalizacyjne a) wytyczenie obiektu w terenie, b) wykonanie wykopów w pasie zieleni, poza obrysem dróg, c) wykonanie przecisków w pasie dróg oraz chodników (bez rury osłonowej), d) wykonywaniu na bieżąco przyłączy kanalizacyjnych z rur PCV dn 0,16 zakończonych studzienką rewizyjną PCV dn 315/160 z włazem 12,5 T (teleskop), e) zasypaniu wykopów wraz z dostarczeniem piasku na wymianę gruntu w miejscach gdzie nie można wykorzystać gruntu z ukopu, f) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 3) osiedle a) wytyczenie obiektu w terenie, b) roboty rozbiórkowe nawierzchni dróg (tłuczeń należy odłożyć na pryzmy i ponownie wbudować w podbudowę), c) wywiezienie nawierzchni asfaltowej z dokonanej rozbiórki na gminne składowisko odpadów w miejscowości Pieruchy, d) wykonanie wykopów w obudowie z szalunku przestawnego wraz z wywozem gruntu nie spełniającego wymogów (roboty prowadzić po uzyskaniu zgody zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego), e) wykonaniu podsypki pod rurociąg z rur PCV dn 0,20 m wraz z jego ułożeniem , f) wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC-U klasy N (SN4) ze ścianką litą, g) montażu betonowych prefabrykowanych studzienek kontrolnych dn 1000 mm, h) wykonywaniu na bieżąco przyłączy kanalizacyjnych z rur PCV dn 0,16 zakończonych studzienką rewizyjną PCV dn 315/160 z włazem 12,5 T (teleskop), i) montażu przepompowni ścieków bytowo-socjalnych typu Meprozet B lub równoważny dn 1200 z polimerobetonu, j) wykonaniu rurociągu tłocznego z rur PEHD 90 SDR 17,6, PN 6 w oddzielnym wykopie (obok rurociągu grawitacyjnego) , k) zasypaniu wykopów wraz z dostarczeniem piasku na wymianę gruntu w miejscach gdzie nie można wykorzystać gruntu z ukopu, l) wykonaniu podbudowy nawierzchni drogowej, ł) odtworzeniu istniejących nawierzchni drogowych (nawierzchnie asfaltowe lub tłuczniowe), m) w przypadku występowania wód gruntowych zastosowanie zestawu igłofiltrów do obniżenia zwierciadła wód gruntowych), n) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, Parametry techniczne inwestycji: a) średnica kanalizacji grawitacyjnej - 0,20 m, b) długość sieci kanalizacji grawitacyjnej - 2.907,0 mb, c) średnica kanalizacji ciśnieniowej - PEHD 90 mm, d) długość kanalizacji ciśnieniowej - 860 mb, e) ilość przykanalików - 116 szt., f) sumaryczna długość przykanalików - 1145,0 mb, g) sumaryczna ilość studni rewizyjnych - 68 szt., h) przepompownia ścieków - 2 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) przedmiary robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizacje i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zapewnienie dozoru budowy i mienia na terenie robót na koszt własny, d) zorganizowanie czasowego zaplecza budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania, e) zapewnienie bezpiecznego przejścia pieszych i dojazdu: użytkownikom posesji przyległych do terenu budowy, służbom komunalnym i pojazdom uprzywilejowanym. Koszty wynikające z ww. zobowiązań należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. W przypadku wystąpienia uszkodzeń obiektów wynikających z niewłaściwego prowadzenia robót, konsekwencje z tego tytułu poniesie Wykonawca, f) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy, wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, g) dokumenty wymienione w ppkt. f wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed zabudowaniem, h) uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa ruchu drogowego drogi powiatowej, wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami, znakami drogowymi i urządzeniami bezpieczeństwa ruchu, ich montaż i demontaż zgodnie z projektem organizacji ruchu , wniesienie stosownych opłat oraz uzyskanie wszelkich innych niezbędnych zezwoleń związanych z realizacją inwestycji, i) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, j) w przypadku wytworzenia odpadów zapewnienia na własny koszt ich transportu do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Zamawiający zastrzega, by wytworzone odpady (np. gruz pochodzący z rozbiórki nawierzchni asfaltowej) Wykonawca unieszkodliwił poprzez przekazanie na gminne składowisko odpadów w miejscowości Pieruchy, k) uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów, l) zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, m) prowadzenie dziennika pompowań i pracy zestawu igłofiltrów, n) prowadzenie przez kierownika budowy książki obmiaru robót ulegających zakryciu lub zanikających, o) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, w tym ochrona znajdujących się na terenie budowy urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, p) terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy, q) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, r) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów, s) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń, w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy, t) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, u) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, v) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, w) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokółów niezbędnych przy odbiorze, x) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, y) ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się ponieść w pełnej wysokości, z) informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót (wszelkie kolizje z istniejącą siecią wodociągową winny być uzgodnione z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Czerminie, będącym zarządcą sieci wodociągowej), Roboty należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz sztuką budowlaną. Zamawiający dopuszcza w ofercie a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych przez Wykonawcę wymagać będzie uzyskania zgody przez Zamawiającego. Oferent uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany urządzenia lub zaproponowanych materiałów równoważnych - w tym poniesione pełne koszty wynikające ze wszelkich zmian. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (podać obiekty, w których zostały zamontowane oraz rok realizacji) przez okres nie krótszy niż 2 lata. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Oferent przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na roboty budowlano-montażowe objęte przedmiotem umowy oraz na wbudowane materiały i urządzenia min. 36 miesięcy gwarancji, począwszy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Materiały proponowane przez Wykonawcę podlegają przed wbudowaniem wcześniejszej ocenie oraz akceptacji przez Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na wskazane materiały przed ich wbudowaniem certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi danego wyrobu. Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych. Zamawiający zezwala Wykonawcy na powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane z Programu oś 3 - Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII ŚRODOWISKA INŻ-EKON S.A., ul. Pociejewo 3, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2110132,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1762298,37

  • Oferta z najniższą ceną: 1762298,37 / Oferta z najwyższą ceną: 2372073,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.