To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Dąbrowa Górnicza: Zarządzanie szaletem miejskim zlokalizowanym przy Placu Wolności w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 158797 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143929 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie szaletem miejskim zlokalizowanym przy Placu Wolności w Dąbrowie Górniczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. , Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), o wartości zamówienia poniżej 193 000,00 EUR. I. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Udostępniania szaletu ludności od poniedziałku do soboty włącznie w godz. 8.00 - 20.00. 2.Udostępniania szaletu ludności na zlecenie Zamawiającego po godz. 20.00 i niedziele (podczas imprez). Zamawiający może zlecić max. 200 godzin w ciągu trwania całej umowy. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ryczałtowej. 3.Utrzymania szaletu w należytej czystości, w tym usuwaniu wszelkich napisów i rysunków na ścianach wewnątrz i na zewnątrz szaletu. 4.Dbania o stan techniczno - estetyczny przejętego obiektu i oddanie go po zakończeniu umowy w stanie nie pogorszonym. 5.Bieżącej naprawy usterek i uszkodzeń wyposażenia szaletu (np. armatury sanitarnej, oświetlenia z wyłączeniem instalacji elektrycznej, itp.). 6.Dostosowania obiektu do ewentualnych zaleceń Sanepidu. 7.Ponoszenia kosztów za dostawę mediów tj. wodę, energię elektryczną, oraz usuwanie odpadów stałych - zawarcia umów z dostawcami mediów. 8.Ponoszenia kosztów środków czystości, dezynfekcyjnych i materiałów użytkowych. 9.Bieżące utrzymanie czystości poprzez zamiatanie, usuwanie śmieci, liści, śniegu itp. (na szer. 4m wokół budynku). II.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy, utrzymanie jakości usług oraz czystości i estetyki obiektu i urządzeń na wysokim poziomie, w szczególności: 1.Krotność w ciągu dnia zmywania posadzek, ścian, muszli, umywalek itp. musi być na bieżąco dostosowywana do potrzeb związanych z przepływem klientów. 2.Wszelkie zanieczyszczenia podłogi i ścian, papierki itp. muszą być na bieżąco i bezzwłocznie usuwane. 3.Toaleta winna być wyposażona w kosze na odpady które należy na bieżąco opróżniać. 4.Toaleta winna być wyposażona w mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe które należy na bieżąco uzupełniać. 5.W pomieszczeniu obsługi znajdować się winna apteczka pierwszej pomocy. 6.Do utrzymania czystości należy używać środki czystościowo - dezynfekcyjne i zapachowe; 7.Powierzchnie wykafelkowane i szklane należy 2 -go i 17 - go dnia każdego miesiąca wymyć starannie z użyciem środków do czyszczenia glazury lub szkła i wytrzeć do połysku, bez smug. 8.Urządzenia białe ( muszle, pisuary, umywalki) oraz armaturę należy każdego 15 dnia m-ca wyczyścić dokładnie, usuwając zupełnie wszelkie zanieczyszczenia, naloty i przebarwienia pochodzące od wody itp. armaturę wyczyścić z brudu, śladów nalotów solnych i wypolerować. 9.Niedopuszczalna jest niesprawność urządzeń; brak ciepłej i zimnej wody, kapiące krany, cieknące spłuczki itp. 10.W widocznym miejscu winien być umieszczony czytelny cennik usług. Ceny usług jak i wszelkie ich zmiany ustala Wykonawca po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Pierwsze ustalenie ceny usług nastąpiło przed przystąpieniem do realizacji umowy czyli do dnia 06.06.2011.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "JOLBRO" IGOR BRONNE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "JOLBRO" IGOR BRONNE
- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Jolbro Igor Bronne, ul.Dąbrowskiego 44/21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124999,92
Oferta z najniższą ceną: 124999,92 / Oferta z najwyższą ceną: 124999,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami - uczestników siedziby (ul. Morcinka 15) oraz filii (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU - ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy.
- "Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości miasta i gminy Staszów"
- Zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i niemieszkalnymi Gminy Miasta Mrągowa: budynkami komunalnymi, lokalami mieszkalnymi we wspólnotach, pomieszczeniami niemieszkalnymi, gruntami przy budynkach
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami gospodarczymi stanowiącymi własność Gminy Walim"
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.