eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZarządzanie szaletem miejskim zlokalizowanym przy Placu Wolności w Dąbrowie Górniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Dąbrowa Górnicza: Zarządzanie szaletem miejskim zlokalizowanym przy Placu Wolności w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 158797 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143929 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie szaletem miejskim zlokalizowanym przy Placu Wolności w Dąbrowie Górniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. , Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), o wartości zamówienia poniżej 193 000,00 EUR. I. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Udostępniania szaletu ludności od poniedziałku do soboty włącznie w godz. 8.00 - 20.00. 2.Udostępniania szaletu ludności na zlecenie Zamawiającego po godz. 20.00 i niedziele (podczas imprez). Zamawiający może zlecić max. 200 godzin w ciągu trwania całej umowy. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ryczałtowej. 3.Utrzymania szaletu w należytej czystości, w tym usuwaniu wszelkich napisów i rysunków na ścianach wewnątrz i na zewnątrz szaletu. 4.Dbania o stan techniczno - estetyczny przejętego obiektu i oddanie go po zakończeniu umowy w stanie nie pogorszonym. 5.Bieżącej naprawy usterek i uszkodzeń wyposażenia szaletu (np. armatury sanitarnej, oświetlenia z wyłączeniem instalacji elektrycznej, itp.). 6.Dostosowania obiektu do ewentualnych zaleceń Sanepidu. 7.Ponoszenia kosztów za dostawę mediów tj. wodę, energię elektryczną, oraz usuwanie odpadów stałych - zawarcia umów z dostawcami mediów. 8.Ponoszenia kosztów środków czystości, dezynfekcyjnych i materiałów użytkowych. 9.Bieżące utrzymanie czystości poprzez zamiatanie, usuwanie śmieci, liści, śniegu itp. (na szer. 4m wokół budynku). II.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy, utrzymanie jakości usług oraz czystości i estetyki obiektu i urządzeń na wysokim poziomie, w szczególności: 1.Krotność w ciągu dnia zmywania posadzek, ścian, muszli, umywalek itp. musi być na bieżąco dostosowywana do potrzeb związanych z przepływem klientów. 2.Wszelkie zanieczyszczenia podłogi i ścian, papierki itp. muszą być na bieżąco i bezzwłocznie usuwane. 3.Toaleta winna być wyposażona w kosze na odpady które należy na bieżąco opróżniać. 4.Toaleta winna być wyposażona w mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe które należy na bieżąco uzupełniać. 5.W pomieszczeniu obsługi znajdować się winna apteczka pierwszej pomocy. 6.Do utrzymania czystości należy używać środki czystościowo - dezynfekcyjne i zapachowe; 7.Powierzchnie wykafelkowane i szklane należy 2 -go i 17 - go dnia każdego miesiąca wymyć starannie z użyciem środków do czyszczenia glazury lub szkła i wytrzeć do połysku, bez smug. 8.Urządzenia białe ( muszle, pisuary, umywalki) oraz armaturę należy każdego 15 dnia m-ca wyczyścić dokładnie, usuwając zupełnie wszelkie zanieczyszczenia, naloty i przebarwienia pochodzące od wody itp. armaturę wyczyścić z brudu, śladów nalotów solnych i wypolerować. 9.Niedopuszczalna jest niesprawność urządzeń; brak ciepłej i zimnej wody, kapiące krany, cieknące spłuczki itp. 10.W widocznym miejscu winien być umieszczony czytelny cennik usług. Ceny usług jak i wszelkie ich zmiany ustala Wykonawca po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Pierwsze ustalenie ceny usług nastąpiło przed przystąpieniem do realizacji umowy czyli do dnia 06.06.2011.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Jolbro Igor Bronne, ul.Dąbrowskiego 44/21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124999,92

  • Oferta z najniższą ceną: 124999,92 / Oferta z najwyższą ceną: 124999,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.