Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-29
Dębe Wielkie: Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Dębe Wielkie
Numer ogłoszenia: 158846 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębe Wielkie , ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 025 7564700, faks 025 7564734.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.bip-gov.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Dębe Wielkie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Dębe Wielkie w ramach której zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową branży drogowej i branży sanitarnej i uzyskanym pozwoleniem na budowę ma zostać wykonana rozbudowa i przebudowa ciągu pieszo-jezdnego ulicy Krótkiej oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej na działkach o nr ewid.: 41/11, 41/12, 41/14, 1202, 1325 i 40/2 położonych w miejscowości Dębe Wielkie, gmina Dębe Wielkie. Zakres rzeczowy: Zadanie polega na: a) wykonaniu pasa pieszo-jezdnego z betonowej kostki brukowej; b) odwodnieniu istniejącego pasa drogowego do nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem: - powierzchnia pasa pieszo-jezdnego z betonowej kostki brukowej - 2533,0 m2, w tym: 2428,6 m2 kostka brukowa szara o grubości 8cm; 104,4 m2 kostka brukowa szara o grubości 6cm. Konstrukcja nawierzchni pasa pieszo-jezdnego: - betonowa kostka brukowa; - podsypka cementowo-piaskowa - 3 cm; - podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm; - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem (25kg cementu na 1m2), grubość warstwy po zagęszczeniu - 25cm. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w przedmiarze robót branży drogowej zamieszczony w Rozdziale IV SIWZ. Odwodnienie: Zakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi systemem spadków podłużnych i poprzecznych do nowoprojektowanych wpustów kanalizacji deszczowej. Wpusty zostaną zlokalizowane w ścieku z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm zlokalizowanych częściowo w osi ciągu pieszo jezdnego. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z ulicy Krótkiej należy wykonać do istniejącej studni w ulicy Strażackiej w Dębem Wielkim na sieci kanalizacji deszczowej O500mm. Sieć kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur kielichowych PVC-U ze ścianką litą z uszczelką o O315 x 9,2mm, O250 x 7,3mm (SDR 34) SN-8 wraz z przyłączami deszczowymi z rur PVC-U SN-8 O160 x 4,7mm oraz PVC-U SN-16 O160 x 6,0mm. W zakresie odwodnienia zestawienie zakresu rzeczowego robót obejmuje m.in. wykonanie: - kanał deszczowy z rur PVC-U SN-8 O315x9,2mm L = 186,0 mb; - kanał deszczowy z rur PVC-U SN-8 O250x7,3mm L = 72,0 mb; - przyłącza deszczowe z rur PVC-U SN-8 O160x4,7mm L = 34,5 mb; - przyłącza deszczowe z rur PVC-U SN-16 O160x6,0mm L = 3,50 mb; - elementy odwodnienia liniowego szer. 20cm przykryte rusztem żeliwnym kl. D400 L=23,50mb; - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych DN1200 mm z włazem żeliwnym zatrzaskowym kl. D400 w gotowym wykopie kpl. 1; - studnie rewizyjne O 425mm z tworzywa sztucznego z włazem żeliwnym zatrzaskowym kl. D400 w gotowym wykopie kpl. 13; - odtworzenie nawierzchni drogowej włączenia kanalizacji deszczowej w ulicy Strażackiej. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w przedmiarze robót branży sanitarnej zamieszczony w Rozdziale IV SIWZ. Przebudowa wymaga częściowej likwidacji rowu, który służył odwodnieniu drogi. Niniejszy rów nie stanowi urządzenia wodnego w rozumieniu przepisów prawa wodnego. Materiał z rozbiórki Wykonawca będzie zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie. Zamawiający pomocniczo do wyceny wartości robót udostępnia w Rozdziale IV SIWZ: - dokumentację projektową - odrębnie dla branży drogowej i sanitarnej; - przedmiary robót - odrębnie dla branży drogowej i sanitarnej; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - odrębnie dla branży drogowej i sanitarnej. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony dla branży drogowej i branży sanitarnej wg przedmiarów robót załączonych do Rozdziału IV SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca będzie dysponował Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienie budowlane do kierowania robotami drogowymi w zakresie branży drogowej oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży sanitarnej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, kosztorys ofertowy - dla branży drogowej i dla branży sanitarnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin zapłaty - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; b) Zmian korzystnych dla Zamawiającego (np. z powodu możliwości uzyskania dodatkowych środków pozabudżetowych), których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót; d) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy; e) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT); f) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy oraz których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty; b) zmiany kierownika budowy na innego spełniającego wymagania określone w niniejszej SIWZ - w uzasadnionym przypadku; c) innych istotnych zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą miały wpływ na przedmiot zamówienia. 3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ,o których mowa w pkt 1 i 2. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debewielkie.bip-gov.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębe Wielkie,
ul. Strażacka 3,
05-311 Dębe Wielkie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Dębe Wielkie, ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie, pokój 34 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DĘBE WIELKIE
- Zakup artykułów spożywczych wraz z dostawą do przedszkola gminnego
- Zakup owoców i warzyw wraz z dostawą do przedszkola gminnego
- Zakup mrożonek wraz z dostawą do przedszkola gminnego
- Zakup mięsa i wędlin wraz z dostawą do przedszkola gminnego
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Zakup nabiału wraz z dostawą do przedszkola gminnego
więcej: przetargi DĘBE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
- "Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2025r".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.