Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Wrocław: Dostawa, montaż, uruchomienie oraz serwis fabrycznie nowego sprzętu medycznego dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 158849 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza , ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, uruchomienie oraz serwis fabrycznie nowego sprzętu medycznego dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie oraz serwis fabrycznie nowego sprzętu medycznego dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, wyprodukowanego po 01.01.2013r. którego parametry techniczne szczegółowo opisano w Specyfikacji Technicznej Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest dostawa. Dostawę należy rozumieć jako sprzedaż sprzętu medycznego w myśl art.2 pkt 2 ustawy o zamówieniach publicznych.Zamawiający poprzez bezpłatny serwis pogwarancyjny rozumie wykonanie wszelkich napraw i przeglądów okresowych okresie 3 lat po upływie okresu gwarancji. Wykonawca zapewnienia serwis techniczny, pokrycia kosztów dojazdu inżyniera serwisu, kosztów roboczogodziny. Zamawiający w tym okresie pokrywa jedynie koszty użytych materiałów i części zamiennych wykorzystanych do naprawy sprzętu medycznego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie minimum 2 głównych dostaw o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (np. referencje) - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że Wykonawca posiada autoryzowany serwis na terenie kraju wraz z wykazem i adresami placówek serwisowych. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt medyczny jest dopuszczony do obrotu na terenie RP i na potwierdzenie powyższego Wykonawca posiada ważne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je do wglądu na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie: Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT - §5 ust. 5, Zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) - § 2 ust. 4 oraz § 4 ust. 3 Zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie - § 8 ust. 3,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl/ zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
52-114 Wrocław ul. Warszawska 2
pokoj 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Warszawska 2, parter, pok. nr 2 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pulsoksymetr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Urządzenia fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 2 Urządzenie zasilane z sieci elektrycznej 230V AC. 3 Wbudowany akumulator podtrzymujący zasilanie przez co najmniej 60 minut. 4 Wyświetlacz graficzny o przekątnej co najmniej 15 cm. 5 Pomiar pulsu w zakresie minimum od 50 do 250 u/min. 6 Pomiar SpO2 w zakresie minimum od 0 do 100 %. 7 Prezentacja pomiarów w postaci graficznej i numerycznej. 8 Wbudowane ustawialne alarmy audiowizualne. 9 Możliwość wyciszania alarmów. 10 Wskaźnik stanu naładowania akumulatora. 11 Możliwość użytkowania czujników noworodkowych typu Y. 12 Możliwość zamocowania na stojaku lub ramie łożka. 13 Menu w języku polskim. Wymagania dodatkowe 1 Minimum 2 letnia pełna gwarancja + 3 lata bezpłatnego serwisu (płatne tylko koszty materiałowe). 2 Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. 3 Szkolenie obsługi w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompa do żywienia pozajetowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Urządzenia fabrycznie nowe, rok produkcji 2013. 2 Urządzenie zasilane z sieci elektrycznej 230V AC. 3 Wbudowany akumulator podtrzymujący zasilanie przez co najmniej 60 minut. 4 Wyświetlacz o przekątnej co najmniej 10 cm. 5 Podawanie płynów metodą perystaltyczną. 6 Ustawianie parametrów podawania. 7 Prezentacja ustawień w postaci numerycznej. 8 Wbudowane ustawialne alarmy audiowizualne. 9 Możliwość wyciszania alarmów. 10 Wskaźnik stanu naładowania akumulatora. 11 Możliwość zamocowania na stojaku lub ramie lóżka. 12 Menu w języku polskim. Wymagania dodatkowe 1 Minimum 2 letnia pełna gwarancja + 3 lata bezpłatnego serwisu (płatne tylko koszty materiałowe). 2 Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. 3 Szkolenie obsługi w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kardiomonitor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Urządzenia fabrycznie nowe, rok produkcji 2013. 2 Zasilanie z sieci elektrycznej 230V AC. 3 Kardiomonitor modułowy stacjonarny wyposażony w łatwo oddzielany moduł transportowy. 4 Monitor bazowy wyposażony w dotykowy ekran o przekątnej min. 10 i rozdzielczości min. 800 x 600. 5 Możliwość pomiaru: EKG 3/5 odprowadzeń, SpO2, NIBP 6 Trendy wszystkich monitorowanych parametrów w postaci tabelarycznej i graficznej z ostatnich min. 48 godz. 7 Komunikacja przez menu w języku polskim z systemem podpowiedzi, informacji, komunikatów. 8 Możliwość wprowadzenia danych pacjenta. 9 Wyjście sygnału EKG do synchronizacji defibrylatora 10 Chłodzenie konwekcyjne (bez wewnętrznych wentylatorów), nie wymagające wymiany filtrów. 11 Możliwość jednoczesnego wyświetlenia co najmniej 4 krzywych pomiarowych. 12 Kompletne mocowanie monitora na ścianie lub szynie z możliwością regulacji kąta nachylenia i szybkiego wypięcia lub podstawa jezdna. 13 Fabrycznie zaprogramowane profile dla wszystkich grup wiekowych pacjentów z możliwością definiowania własnych profili. 14 Możliwość zainstalowania oprogramowania realizującego funkcje: kalkulatora leków i obliczeń hemodynamicznych, 15 Alarmy dźwiękowe i wizualne wszystkich monitorowanych parametrów z możliwością wyciszenia i zmian granic alarmowych 16 Zakres pomiaru SpO2 min. od 0 do 100%. 17 Zakres pomiaru NIPB min. od 30 do 200 mmHg. 18 Zakres pomiaru pulsu min. od 30 do 220 u/min. 19 Czas pracy na własnym akumulatorze min. 1 godzina (monitorowanie EKG, oddechu, SpO2 i pomiar NIBP). 20 Akumulator bez efektu pamięci: litowo-jonowy lub polimerowy. 21 Wyświetlanie na ekranie przewidywanego czasu pracy do całkowitego rozładowania akumulatora. 22 Możliwość dołączania dodatkowych modułów pomiarowych : CO2, IBP, TEMP, CO/CCO. Wymagania dodatkowe 1 Minimum 2 letnia pełna gwarancja + 3 lata bezpłatnego serwisu (płatne tylko koszty materiałowe). 2 Instrukcja użytkowania urządzenia w języku polskim 3 Szkolenie obsługi w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.