eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoLikwidacja słupów na sali widowiskowej w siedzibie Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Leszno: Likwidacja słupów na sali widowiskowej w siedzibie Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie
Numer ogłoszenia: 158910 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie , ul. Narutowicza 69, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5299270, faks 065 5299021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckisleszno.kei.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja słupów na sali widowiskowej w siedzibie Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja słupów na sali widowiskowej w siedzibie Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie. Zakres robót obejmuje min: - roboty fundamentowe - konstrukcje stalowe ( w tym okładziny ogniochronne) - roboty wykończeniowe - posadzki i malowanie - wywóz gruzu i ziemi CPV 45212300-9, 45262210-6, 45223210-1, 45442100-8 1.Szczegółowy zakres robót jest opisany w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. słownie: pięćtysięcyzłotych. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w BZ WBK Leszno 31 1090 1245 0000 0000 2400 9722 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął terminu związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający unieważnił postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9.Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2)który został wykluczony z postępowania, 3)którego oferta została odrzucona, 10.Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 1)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp),tj. - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, - osoba wyznaczona na kierownika budowy posiada kwalifikacje o których mowa w § 7 ust. 1, 2 oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.u. Nr 150, poz 1579) tj. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych *Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie kierownika budowy o posiadaniu w/w praktyki zawodowej wraz z wykazem zabytków, na których tę praktykę zdobył poświadczonym przez odpowiednie służby ochrony zabytków (konserwatora). Ponadto do oferty należy załączyć zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) tj.; a)dysponują min. dwoma osobami z uprawnieniami spawalniczymi zgodnymi z normą PN- EN -ISO 287-1 b)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp) tj. posiadają polisę oc w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy czym suma ubezpieczenia winna być nie mniejsza niż 100.000 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). 5)Wniosą wadium w kwocie 5 000 zł (pięćtysięcyzłotych) 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Oferta musi zawierać następujące oświadczenia wykonawcy i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), 2)oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4)oświadczenie, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 6)oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ i że akceptuje je bez zastrzeżeń, 7)oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty zawrzeć umowę, 8)oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i znane są mu warunki prowadzenia robót, 9)oświadczenie, że zobowiązuje się do udzielenia 3-letniej rękojmi oraz gwarancji jakości na wbudowane materiały i wykonane roboty, 10)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi­dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły­wem terminu składania ofert), 11)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 100 000 zł, 12)kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z przedmiarem robót, 13)dokument (referencje) potwierdzający, że wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, 14)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie osoby odpowiedzialne za wykonanie prac spawalniczych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje i uprawnienia zawodowe zgodne z normą PN- EN -ISO 287-1 (zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ), 15)dokumenty stwierdzające, że osoba wyznaczona na kierownika budowy posiada wyma­gane uprawnienia. Kierownik budowy winien posiadać kwalifikacje o których mowa w § 7 ust. 1, 2 oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.u. Nr 150, poz 1579) tj. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych *Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie kierownika budowy o posiadaniu w/w praktyki zawodowej wraz z wykazem zabytków, na których tę praktykę zdobył poświadczonym przez odpowiednie służby ochrony zabytków (konserwatora). Ponadto do oferty należy załączyć zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego,        16) dowód wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckisleszno.kei.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie ul. Narutowicza 69 64-100 Leszno pok. nr 118.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 15:00, miejsce: Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie ul. Narutowicza 69 64-100 Leszno pok. nr 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.